Stránka 1 z 1

Odchází kondenzátory

Napsal: úte črc 09, 2013 17:25
od wiku
Zdravím.
Mám problém s mojí 21053. Před několika dny jsem jel a z ničeho nic motor vynechal. Postupně začal cukat a škubat čím dál víc, až se během 2km dostal do stavu, kdy téměř nejel. Chybu v dodávce paliva jsem hned vyloučil, protože na benzin i na LPG se chová stejně. Měnil jsem postupně všechny součásti zapalovací soustavy, až po výměně kondenzátoru závada okamžitě zmizela. Měl jsem namontovaný původní kondenzátor vyrobený v CCCP a vyměnil jsem ho za jiný nový, také původní CCCP. Během několika dnů a najetých 30km se vše opakovalo. Kvůli dojetí domů jsem znovu vyměnil kondenzátor, ale než jsem s ním dojel z města domů (cca 4km) už motor znovu poškubával.

Někde mám něco, co spolehlivě ničí kondenzátory během pár kilometrů. Co to může být? Před zničením prvního kondíku jsem do motoru několik tisíc kilometrů nesahal.

Re: Odchází kondenzátory

Napsal: úte črc 09, 2013 18:22
od valda1971
Rozhodně nejsem autoelektrikář, tak jediné, co mne napadlo - prodřený kablík, nebo špatný spoj..........

Re: Odchází kondenzátory

Napsal: úte črc 09, 2013 19:33
od Křečík Barbuška
Dej dalsi kondik :-) . Az u tretiho to bude podezrele :-) . Zkontroloval bych stav a odtrh kladivka.

Re: Odchází kondenzátory

Napsal: úte črc 09, 2013 20:04
od Vašátor
Rovněž bych pořádně očistil kostru kondenzátoru, jak na rozdělovači, tak i na novém kondenzátoru. Jinak mě napadá to samé jak K-L.

Re: Odchází kondenzátory

Napsal: úte črc 09, 2013 20:28
od wiku
Zítra to vyzkouším.

Re: Odchází kondenzátory

Napsal: stř črc 10, 2013 22:13
od wiku
Vyřešeno. Byla to pecka na celé ploše kontaktu kladívka a upálený kabílek od kladívka. Byl přepálený uvnitř izolace a na první pohled se tvářil v pořádku.