Stránka 1 z 2
plynovy mechanizmus
Napsal: ned dub 14, 2013 16:05
od klimo
Dobry den mam taky probelm praskol mi plynovy pedal vybral som ho vonku ale teraz je problem ako ten novy mechanizmus narvat do auta bez toho aby som musel vybrat motor
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: ned dub 14, 2013 16:28
od Cory
ono je to taky ježko v klietke...zvnutra to nejde? ja som to raz menil a islo mi to nejak.
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: ned dub 14, 2013 17:19
od klimo
uz som ho tam skusal narvat vseliako ale stale je tam malo miesta aby sa tam vosiel uz si neviem rady
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: ned dub 14, 2013 19:03
od Yellow01
Já bych řekl, že to tam s motorem v autě nedostaneš.
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: ned dub 14, 2013 19:13
od Dusan
Jedine pozvarat v aute
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: ned dub 14, 2013 19:50
od klimo
Yellow01 tejto odpovede som sa bal
lebo ked uz ja dam von motor tak to uz nepojde asi nikdy
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: ned dub 14, 2013 19:54
od Tommel
Ger měl taky prasklej, tak se to měnilo pokuď si dobře pamatuju tak, že se heverem zvedla převodovka co to silenblok dovolil a pak se stouplo na motor aby byl co nejdal a šlo to
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: ned dub 14, 2013 21:43
od ger007
mozno by som niekde aj nasiel foto, ide to presne jak to popisuje tommel, zvarit na aute to ide ale je tam pristup jak ku peniazom, takze povolis prevodovku, vyheverujes uplne az nech sa opre a potom ginekologickym sposobom vyoperujes pedal plynu, jako ide to ale stoji to tak 200x K***A a potom to je vonku, ale co je este horsie vratit tam novy kus :_D
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: ned dub 14, 2013 21:54
od MartasBrno
Zbytečně lámete pedály, omezující prvek je pod kapotou
S ním to nepojede ikdyž dupete sebevíc
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: pon dub 15, 2013 00:26
od ger007
Tak ja som ho zlomil tak ze sa mi o neho oprel motor pri vymene a on sa zohol a tym jak som ho narovbal asi praskol. Predsalen ocel je za tych 40rokov urcite ukludnena a jej mozno plastickej deformacie su davno minute
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: čtv dub 18, 2013 15:53
od klimo
no uz som to vymenil
strcil som teleskopicky-obusok medzi karoseriu a to veko ventilov zatlacil som a pomerne velkou silou som ho tam natlacil mierne som ho ohol ale potom v pohode naroval a vsetko uz ide ja ma
Dakujem za pomoc.
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: pát pro 25, 2015 15:08
od Nulašestka
Taky budu měnit mechanismus pedálu s motorem v autě. Jak to tady čtu, měl bych už pomalu začít nadávat.
U mě je problém, že se tam nevejdu. Zjistil jsem, že různé pedály jsou různě dlouhé i naohýbané. Takže tu mám z vraku něco od oka kratšího a lépe naohýbaného. Po výměně přijdou na řadu dvě další úpravy - jednak vypodložení na šteftech u mezistěny motor prostoru, aby se mechanismus posunul víc dopředu (k motoru), což přidá zdánlivě bezvýznamný cca půlcentimetr místa, ale nevěřili byste, co to udělá. V šestnáctce jsem to už aplikoval a je to velký rozdíl. No a druhak, protože s křečí v kotníku je jízda utrpením, rozhodl jsem se po vzoru SEATů 124 a odvozených modifikací upravit šlapku pedálu, aby byla víc naplocho. Další zdánlivá prkotina, ovšem když se to všechno sečte, bude pedál hlouběji a v plošší poloze, což přidá na prostoru i ergonomii. Ono vzato kolem a kolem, kromě žigula jsem snad ještě neviděl auto, kde by byl plyn tolik předsunutý vůči zbylým pedálům. Proč asi?
Konstrukce podlahy u tunelu převodovky je udělaná zhovadile.
Zbytečně moc místa kolem spojkového koše ubírá prostor pro posádku v kabině. Chápu, že tam nějaké místo být musí pro demontáž převodovky, ale tolik? K tomu ještě vyosení tunelu převodovky doprava, takže u spolujezdce je to vůbec vopruz opřít si nějak normálně nohy.
No zpátky k tomu plynu - poslední úpravou bude buď splácnutí kladivem nebo uříznutí toho kusu pásoviny, co je navařený na podlaze u řidiče jako doraz pedálu. Další kravina, co tam ubírá přes centimetr místa.
Tak uvidíme, jestli to dopadne jako nepovedený pokus.
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: sob kvě 14, 2016 20:13
od Nulašestka
Úprava provedena, ovšem zatím to vypadá navzdory názvu topicu spíš na povedený pokus.
Povedlo se vyšetřit možná tak 5 cm místa a hlavně - i díky pootočení plastové šlapky pedálu na táhlu (položená víc naplocho, jako to měly Fiaty a Seaty) má člověk botu položenou částečně přes pedál a v mnohem lepším úhlu. Podobně jako třeba ve Fiatu 128.
Takže místo utrpení se zlomeným kotníkem už je to za volantem potěšení.
Až budu mít možnost, odfotím.
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: sob kvě 14, 2016 22:18
od Chester
Nulašestka píše:Úprava provedena, ovšem zatím to vypadá navzdory názvu topicu spíš na povedený pokus.
Povedlo se vyšetřit možná tak 5 cm místa a hlavně - i díky pootočení plastové šlapky pedálu na táhlu (položená víc naplocho, jako to měly Fiaty a Seaty) má člověk botu ploženou částečně přes pedál a v mnohem lepším úhlu. Podobně jako třeba ve Fiatu 128.
Takže místo utrpení se zlomeným kotníkem už je to za volantem potěšení.
Až budu mít možnost, odfotím.
To mě zajímá...
Re: plynovy mechanizmus
Napsal: čtv zář 29, 2016 08:13
od smajchl
Jo to me taky zajima.. pozice plynovyho pedalu v zigulu neni zrovna nejpohodlnejsi.. premejslel jsem jak na tom sou asi kusy co maj pedal jeste od podlahy jako 120ky??