5ti kvalt
Napsal: ned led 15, 2006 17:01
Mam dotaz za kolik asi se prodava 5ti kvaltova prevodovka.Je to vsechno stejny nebo se lisi podle typu?Mam 2107 1500
Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor.
A byla to origo převodovka Lada?hrabeTom píše:Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor.
Je trochu jíná a hlavně má posunutou šaltpáku o pár centimetrů doprava. U čtyřkvaltu je uprostřed. Je to vidět i na karoserii, že výřez pro pětikvalt není uprostřed. Do 07 se dávali od počátku výroby, leč bohužel jen do exportních na západ. Na východ se do data výroby 90 (prodávaly se až do cca 93) dávaly čtyřkvalty. Takže do 07 by ti měla sednout. Měl jsem jí v 061 a tam tak pěkně neseděla (jako u 07). Musel jsem ten otvor trochu upravit a trochu zaklonit motor, jinak by mi asi brzo zbourala tunel a vykoukla na mě dovnitř. V klidu tom bylo v pohodě, ale když jsem přeskočil přejezd tak mi pěkně zaškubala s podlahou
Jak jsi zaklonil motor? To jsi upravoval silentbloky? Ja mam 061 s puvodni 4q prevodovkou a paka neni uprostred, ale trochu vpravo. Podle me je to stejny, vzdyt se i pouziva takova ta plastova prihradka s dirou na radicku torchu napravo. A ta pasuje na vsechny typy.hrabeTom píše:Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor.
Je trochu jíná a hlavně má posunutou šaltpáku o pár centimetrů doprava. U čtyřkvaltu je uprostřed. Je to vidět i na karoserii, že výřez pro pětikvalt není uprostřed. Do 07 se dávali od počátku výroby, leč bohužel jen do exportních na západ. Na východ se do data výroby 90 (prodávaly se až do cca 93) dávaly čtyřkvalty. Takže do 07 by ti měla sednout. Měl jsem jí v 061 a tam tak pěkně neseděla (jako u 07). Musel jsem ten otvor trochu upravit a trochu zaklonit motor, jinak by mi asi brzo zbourala tunel a vykoukla na mě dovnitř. V klidu tom bylo v pohodě, ale když jsem přeskočil přejezd tak mi pěkně zaškubala s podlahou
A nebo si tan nacpal silentblok a držák ze 4 Kvaltu, ten je jiný.Majo píše:musi to sediet. napadlo mi: nebol nahodou zohnuty drziak silentbloku prevodovky? to by mohlo spravit nieco take
Podle me je to kus od kusu. U moji bejvaly 06 to bylo v pohode a u my soucasny mi paka vadila, kdyz jsem tam mel zajedna. Vyresil jsem to sundanim paky a ohnutim toho na cem je nasazena trochu vic doprava (ke spolujezdci) a od ty doby v pohode. Mam tam dost mista i kdyz je zarazena jednicka.Nulašestka píše:Nechci být hnidopich,jen bych ještě doplnil,že ten pětikvalt má o ně co výš posazenou šaltpáku(cca 1-1,5cm).Protože mám skoro dva metry,tak už tím pádem štrejchám šaltpákou o koleno,tak jsem se byl v Lada prodejně zeptat,jestli se nedělaly dva druhy šaltpák-pro pětikvalty kratší.To na mě zase koukala jak z jara,ach jo.No prej tedy ne.Uvažoval jsem o zkrácení řadící páky,ale to by se muselo přeříznout,kousek ubrat a zase svařit,protože nahoře je závit na tu kouli a dole vybrání pro ta plastová pouzdra.Takže to nechám být...
Mohu jen doporucit.Trevor píše:No tak otom ohnuti som uz uvadzoval aj ja lebo 1q a 2q je Bozie dopustenie. Koleno oprete o volant a paka o koleno samozrejme nic nepovoli a rycholst sa radi tazko