Stránka 1 z 6

5ti kvalt

Napsal: ned led 15, 2006 17:01
od redys
Mam dotaz za kolik asi se prodava 5ti kvaltova prevodovka.Je to vsechno stejny nebo se lisi podle typu?Mam 2107 1500

Napsal: pon led 16, 2006 07:04
od Ondra 07
Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor. :wink:

Napsal: sob led 28, 2006 13:25
od hrabeTom
Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor. :wink:
Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.
Je trochu jíná a hlavně má posunutou šaltpáku o pár centimetrů doprava. U čtyřkvaltu je uprostřed. Je to vidět i na karoserii, že výřez pro pětikvalt není uprostřed. Do 07 se dávali od počátku výroby, leč bohužel jen do exportních na západ. Na východ se do data výroby 90 (prodávaly se až do cca 93) dávaly čtyřkvalty. Takže do 07 by ti měla sednout. Měl jsem jí v 061 a tam tak pěkně neseděla (jako u 07). Musel jsem ten otvor trochu upravit a trochu zaklonit motor, jinak by mi asi brzo zbourala tunel a vykoukla na mě dovnitř. V klidu tom bylo v pohodě, ale když jsem přeskočil přejezd tak mi pěkně zaškubala s podlahou :D

Napsal: sob led 28, 2006 17:11
od Little Red Riding Hood
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... myslil sem že montáž origo 5q je ůplně bez problému.. cože s tim motorem??...

Napsal: sob led 28, 2006 17:25
od Pšenda
hrabeTom píše:
Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor. :wink:
Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.
Je trochu jíná a hlavně má posunutou šaltpáku o pár centimetrů doprava. U čtyřkvaltu je uprostřed. Je to vidět i na karoserii, že výřez pro pětikvalt není uprostřed. Do 07 se dávali od počátku výroby, leč bohužel jen do exportních na západ. Na východ se do data výroby 90 (prodávaly se až do cca 93) dávaly čtyřkvalty. Takže do 07 by ti měla sednout. Měl jsem jí v 061 a tam tak pěkně neseděla (jako u 07). Musel jsem ten otvor trochu upravit a trochu zaklonit motor, jinak by mi asi brzo zbourala tunel a vykoukla na mě dovnitř. V klidu tom bylo v pohodě, ale když jsem přeskočil přejezd tak mi pěkně zaškubala s podlahou :D
A byla to origo převodovka Lada?
Já jsem si dával 5Q z nivy do 2103 a sedla naprosto v pohodě. Není nijak poznat jestli tam je 4Q nebo 5Q.

Napsal: sob led 28, 2006 18:15
od Trevor
Aj na 4q je ta radiaca kulisa do jednej strany v podstate ako u 5q. Inak to ani nejde lebo tie tri tycky ktore posuvaju vidlicky su na lavo a to je rovnake aj u 4q aj u 5q.

Napsal: sob led 28, 2006 19:25
od Majo
musi to sediet. napadlo mi: nebol nahodou zohnuty drziak silentbloku prevodovky? to by mohlo spravit nieco take

Napsal: sob led 28, 2006 19:46
od Brandy
hrabeTom píše:
Ondra 07 píše:Je to urcite stejny,4q i 5q jsou zvenku uplne shodny. Ceny se pohybujou od 5000 do 7000,- .Pokud mozu poradit, kup spis vrak s 5q za tech 5000,- a budes mit hromadu dilu + motor. :wink:
Zas tak úplně shodný nejsou! Ale pasuje tam.
Je trochu jíná a hlavně má posunutou šaltpáku o pár centimetrů doprava. U čtyřkvaltu je uprostřed. Je to vidět i na karoserii, že výřez pro pětikvalt není uprostřed. Do 07 se dávali od počátku výroby, leč bohužel jen do exportních na západ. Na východ se do data výroby 90 (prodávaly se až do cca 93) dávaly čtyřkvalty. Takže do 07 by ti měla sednout. Měl jsem jí v 061 a tam tak pěkně neseděla (jako u 07). Musel jsem ten otvor trochu upravit a trochu zaklonit motor, jinak by mi asi brzo zbourala tunel a vykoukla na mě dovnitř. V klidu tom bylo v pohodě, ale když jsem přeskočil přejezd tak mi pěkně zaškubala s podlahou :D
Jak jsi zaklonil motor? To jsi upravoval silentbloky? Ja mam 061 s puvodni 4q prevodovkou a paka neni uprostred, ale trochu vpravo. Podle me je to stejny, vzdyt se i pouziva takova ta plastova prihradka s dirou na radicku torchu napravo. A ta pasuje na vsechny typy.

Napsal: sob led 28, 2006 20:22
od Pšenda
Majo píše:musi to sediet. napadlo mi: nebol nahodou zohnuty drziak silentbloku prevodovky? to by mohlo spravit nieco take
A nebo si tan nacpal silentblok a držák ze 4 Kvaltu, ten je jiný.

Napsal: pon úno 06, 2006 06:57
od Pája
Taky bych to tak viděl. Oni si totiž myslej "Hup na krávu a je tele.", klasický pražáci... :walk:

Napsal: pon úno 06, 2006 14:37
od Nulašestka
Nechci být hnidopich,jen bych ještě doplnil,že ten pětikvalt má o ně co výš posazenou šaltpáku(cca 1-1,5cm).Protože mám skoro dva metry,tak už tím pádem štrejchám šaltpákou o koleno,tak jsem se byl v Lada prodejně zeptat,jestli se nedělaly dva druhy šaltpák-pro pětikvalty kratší.To na mě zase koukala jak z jara,ach jo.No prej tedy ne.Uvažoval jsem o zkrácení řadící páky,ale to by se muselo přeříznout,kousek ubrat a zase svařit,protože nahoře je závit na tu kouli a dole vybrání pro ta plastová pouzdra.Takže to nechám být...

Napsal: pon úno 06, 2006 14:51
od Brandy
Nulašestka píše:Nechci být hnidopich,jen bych ještě doplnil,že ten pětikvalt má o ně co výš posazenou šaltpáku(cca 1-1,5cm).Protože mám skoro dva metry,tak už tím pádem štrejchám šaltpákou o koleno,tak jsem se byl v Lada prodejně zeptat,jestli se nedělaly dva druhy šaltpák-pro pětikvalty kratší.To na mě zase koukala jak z jara,ach jo.No prej tedy ne.Uvažoval jsem o zkrácení řadící páky,ale to by se muselo přeříznout,kousek ubrat a zase svařit,protože nahoře je závit na tu kouli a dole vybrání pro ta plastová pouzdra.Takže to nechám být...
Podle me je to kus od kusu. U moji bejvaly 06 to bylo v pohode a u my soucasny mi paka vadila, kdyz jsem tam mel zajedna. Vyresil jsem to sundanim paky a ohnutim toho na cem je nasazena trochu vic doprava (ke spolujezdci) a od ty doby v pohode. Mam tam dost mista i kdyz je zarazena jednicka.
Jinak se zkracenim by nemel bejt takovej problem. Staci to uriznout na strane se zavitem a pak zajit k nekomu, kdo ma soustruh. Ten ti upravi ten konec, rizne tam novej zavit a je hotovo. Vim co rikam, jeden znamej to takhle udelal.

Napsal: pon úno 06, 2006 16:04
od Trevor
No tak otom ohnuti som uz uvadzoval aj ja lebo 1q a 2q je Bozie dopustenie. Koleno oprete o volant a paka o koleno samozrejme nic nepovoli a rycholst sa radi tazko :evil: Inak sa tiez zda ze u 5q paka ma vecsi pravo-lavy chod ako na 4q

Napsal: pon úno 06, 2006 16:26
od Brandy
Trevor píše:No tak otom ohnuti som uz uvadzoval aj ja lebo 1q a 2q je Bozie dopustenie. Koleno oprete o volant a paka o koleno samozrejme nic nepovoli a rycholst sa radi tazko :evil:
Mohu jen doporucit. :)

Napsal: pon úno 06, 2006 18:07
od Ondra 07
Tak to jste panove nevideli muj fofr klacek!!! Koupil jsem si kulatinu,naohybal dva radiusy a vysledek... Ve vysce loktu mam od zadnich sedadel az pod ovladani topeni novej tunel a z neho kouka kolmo asi 10cm paka s kouli na konci,nejvetsi luxus.Jednicku a dvojku radim dvema prsty a 3-4 jednim prstem,to vsechno s polozenou rukou,takze razeni je prace pohybu dvou prstu... Pri tom stiham ladit radio a druhou rukou odklepavat cigo... :lol: :lol: :lol: Mala pohoda pri jizde i ve meste...