Stránka 1 z 2
Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: úte srp 14, 2012 11:25
od safran
Dobrý deň. Vie mi niekto poradiť, ako sa dá nastaviť (nakalibrovať) meranie výšky hladiny v nádrži. Po natankovaní plnej nádrže mi palivomer ukazuje cca 70%.Ďakujem.
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: úte srp 14, 2012 11:30
od Paťo Zvolen
Caw kolego, pokial si ja spominam tak celkový systém merania nastavenia plaváka je taký - Ruský .....my sme tuším ohýnali tyčku plaváka a tým pádom nastavovali "presnosť" merania.
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: stř srp 15, 2012 16:29
od Michael 4x4
Načo je dobré nastavovať presnosť plaváka? I tak ti to nebude presne ukazovať, nádrž nemá vlnolami, čiže podľa toho ako budú zátačky ti bude kolísať hladina v nádrži a tým pádom aj ručička palivomera. Klasický nivácky problém. Mne to nikdy dobre nefungovalo ani na novej nive.
Spoľahlivejšie je riadiť sa podľa stavu najazdených km.
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: stř srp 15, 2012 17:34
od valda1971
Jóó, ze zatáček jsem byl zprvu u 112 na palici - od svítícího haldového oka až po plnou nádrž. Zlatá stará řada
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: stř srp 15, 2012 21:38
od Cory
Niekde som videl upravu v podobe dvoj kondenzatorov nejakym sposobom pripojenych na plavak. Vraj to tlmilo kmitanie a rucicka nebeha ako splašena.
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: čtv srp 16, 2012 07:31
od Paťo Zvolen
Ja sa nezávisle od rozletu ručičky (ale to mi je nakoniec tak či tak jedno keďže je v nádrži LEN pre prípad núdze, pretože jazdím výhradne na LPG) riadim tak ako Michal - podľa prejdených km. A vzhľadom k veľkosti nádrže to funguje to vcelku uspokojivo a spoľahlivo.
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: sob srp 18, 2012 14:04
od Marek89
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: sob srp 18, 2012 16:55
od Kolben
Krom toho, že je to rusky
tak je na stránce vir, což vidím jako větší problém
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: sob srp 18, 2012 19:03
od Raduz
Kolben píše:Krom toho, že je to rusky
tak je na stránce vir, což vidím jako větší problém
asi vindousy co
Zlatej Linux
Škoda, že to není panel 2121.
Chrom mně nabídl překlad:
Takže, velice nelíbí skutečnost, že palivo jehla okamžitě reaguje na jakékoliv změny v úrovni benzínu v nádrži, protože šipky vždy viset ven, tj. například senzor zrychlení ukazuje více paliva, než ve skutečnosti je, při brzdění - menší, protože benzín v nádrži se brodit na jakékoli nesrovnalosti nebo náhlých manévrech, respektive, a snímač ukazuje, že tyto výkyvy benzín. Řešení tohoto problému bylo velmi jednoduché a elegantní, vyžaduje pouze jeden elektrolytický kondenzátor napětí 25 V a kapacitou 20 000 uF.
Protože obchod nemá takový kondenzátor, koupil jsem dva kondenzátory s kapacitou 25 až 10.000 uF každý, s jejich paralelním zapojení, jen je třeba naše kapacity. Zde jsou krásky:
Bylo rozhodnuto, že pájka je přímo na palubní desku, ale že to musí být nejprve odstraněny, není to těžké pro ty, kteří nevědí, Google, aby vám pomohl.
's byl odstraněn z mého auta pořádek:
Pájecí kondenzátory kontaktovat hladiny paliva senzor, nemůžete potit, já osobně ne pájka, ale jen sklonila konce antén kondenzátorů v kruhu a stiskl jim Gadget, všechno je v bezpečí. Jak a kde kondenzátorů podíváte na obrázky níže:
Mimochodem, měl poslední fotografie jsem omylem polaritu kondenzátorů, takže se nemusíte věnovat pozornost polaritě kondenzátorů být připojen, jak je uvedeno v předchozím obrázku. Nyní, když kondenzátory jsou již na místě, přejděte k počítači a připojte zcela všechny vodiče na přístrojové desce vypadat, že všechno funguje, včetně snímače hladiny paliva, pokud vše půjde dobře, je nainstalovat uklizený její právoplatné místo a užívat si života teď paliva jehla bude pracovat jako zahraniční vozy. Instalace kondenzátorů nemá vliv na přesnost palivoměru. No, to je všechno. Tento článek je s laskavým svolením publikace Timur Magomedov, za kterou díky moc!
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: ned srp 19, 2012 20:24
od Dusan
Aby to neskoncilo vybuchom par benzinu v nadrzi.....
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: ned srp 19, 2012 21:25
od Křečík Barbuška
Důvod?
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: pon srp 20, 2012 11:44
od Luděk Ondrůch
Vcelku elegantní řešení, akorát bych na vývody kondenzátorů připájel kabelová očka a ty přitáhl pod šroubky palivoměru. Vybuchnout v nádrži nic nemůže, protože tam žádný zásah do nádrže není, jedná se pouze o vyhlazení vstupního signálu pro budík aby se eliminovaly napěťové špičky vznikající při rozvlnění paliva při průjezdu zatáčkami.
Dá se použít jen jeden kondenzátor 22 000 mikroF. Třeba tento:
http://www.gme.cz/elektrolyticke-konden ... -p123-326/
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: pon srp 20, 2012 12:56
od dvk
Hmm, tak třeba u íčka je určitě jednodušší sundat přístrojový štít než se pachtit u nádrže kde je jen konektor. Ale jináč dobrý nápad !
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: pon srp 20, 2012 14:39
od Hurikán
A to mě se právě velmi líbí ta agilní ručička palivoměru. Ukazatelů v nových werglech, co jakoby ukazují různé aproximatické, nebo ještě hůř - idealizované veličiny, (jako např. vozidla koncernu) mám plné zuby.
Re: Hladina paliva v nádrži 2121
Napsal: pon srp 20, 2012 14:47
od dvk
No mladší segra přítelkyně, když jsem dotáhl domů 05, tak první co jí zaujalo byla právě ručička palivoměru a jestli prý je to tak dobře, že nějak blbne. Strašně se divila když jsem jí vysvětlil jak to funguje a proč tak ukazuje. Ti mladí tež už dneska nic nepamatují