Stránka 1 z 2
Trabi
Napsal: čtv led 05, 2012 21:27
od mušketýr
http://www.youtube.com/watch?v=zf6UIuJT ... r_embedded
Zaujalo mě několik postřehů:
-všudepřítomný bordel a špína
-centrování kliky kladivem a to včetně komentáře
-nanášení lepidla na dosedací plochy
-montáž pístního čepu
-montáž válce
-stříkání bez respirátoru
-přístroj na odvzdušňování brzd
M.S:
Jo a takle si fakt představuju peklo.Nebo ten nejhorší kriminál.
Re: Trabi
Napsal: čtv led 05, 2012 22:07
od MacGyver
No mě tento dokunent také velice zaujal, když jsem ho viděl poprvé, téměř celou dobu jsem na to koukal s otevřenou hubou
. Myslím, že nás v pořadu ještě ale ošidili o vystřeďování kapoty a dveří
http://www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo
Re: Trabi
Napsal: čtv led 05, 2012 23:08
od mayo456
proste celé to nemá chybu ale trabanta by som si nekupoval
Re: Trabi
Napsal: čtv led 05, 2012 23:13
od Kopr
Krutopřísné co dodat ............
Re: Trabi
Napsal: pát led 06, 2012 10:36
od vodis
Můj táta si koupil limuzínku jako novou v roce 1972 a vydržela mu 21 let (1xgenerálka motoru a 1x výměna karoserie po nehodě). Bylo to zlatý auto, který odvezlo třeba kotel ústředního topení, nebo šestimetrovej žebřík. To vše bez tažnýho zařízení, nebo zahrádky. No a já koupil v roce 1999 z Německa dotaženou limuzínku ročník 1986. Koženkový sedačky s opěrkama, mlhovky vpředu i vzadu, couvačka, vypolstrovanej kufr, tažný... S autem jsem za 6 let ujel 30000km. Auto mě nikde nenechalo a za celou dobu 2x výměna mezitrubky výfuku, výměna paken, 2x výměna svíček, oleje v převodovce a vzduchovýho filtru a nový tlumiče vzadu. Na to auto moc rád vzpomínam. Startovalo i v největších mrazech, díky zesílenýmu topení už dobře topilo, v zimě vyjelo všude...
Záběry z továrny jsou taková drasťárna hlavně kvůli tomu, že se tam neinvestovala ani koruna a jen se vyrábělo.
Re: Trabi
Napsal: pát led 06, 2012 10:47
od Jelen
Na vzdory tomu, v jakých podmínkách to auto vyráběli, jak humpolácky se může zdát zpracování motoru, tak jsem ještě neviděl motor trabanta, který by sál falešný vzduch mezi kartery, nebo tamtudy prosakovala směs ven, popřípadě se s ním něco stalo, když byl používán v souladu s příručkou. Auto jako takové je taky docela dobré, sám jsem měl asi 3, i když v letech řádění po polňačkách. Byl to držák.
Motor trabant byl první letecký motor montovaný do auta
, jsem zvědav, co k tomu poví Saša.
Re: Trabi
Napsal: pát led 06, 2012 11:26
od Teepee
MacGyver píše:No mě tento dokunent také velice zaujal, když jsem ho viděl poprvé, téměř celou dobu jsem na to koukal s otevřenou hubou
. Myslím, že nás v pořadu ještě ale ošidili o vystřeďování kapoty a dveří
http://www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo
No to je, ty voe, ta pravá komedie.
Re: Trabi
Napsal: pát led 06, 2012 14:34
od Křečík Barbuška
Co se vám nezdá, normální fabrika, koneckonců občas dělám i v horších podmínkách.
Re: Trabi
Napsal: pát led 27, 2012 10:52
od MartasBrno
Mně nejvíc mrazilo z toho, jakej taneček dělaj ti borci při ořezávání kapoty kufru na té pásové pile. Jen to švihá, metrovej kus laminátu v ruce, a že si neufiknou prsty!!! šílené...
Re: Trabi
Napsal: pát led 27, 2012 10:59
od miro263
My sme mali Trabanta. Bolo to prakticke auticko - velky kufor. Krasny zvuk
Casom ak bude priestor, tak si asi jedneho pridelim ( mam aj literaturku knemu), len som obor pre take auto.
tie dve knizky vpravo ( PS nieje to moja cela zbierka
)
Len to malo jednu nevyhodu, co tu spominaju ako vyhodu:
cas: 0:31
http://www.youtube.com/watch?v=Px77jf84IVU
Proste ak sa prederavil vymennik, tak ... No nemci to uz z praxe vedia ako nato
Re: Trabi
Napsal: pát led 27, 2012 21:15
od veliz
musketyr píše:http://www.youtube.com/watch?v=zf6UIuJT ... r_embedded
Zaujalo mě několik postřehů:
-všudepřítomný bordel a špína
-centrování kliky kladivem a to včetně komentáře
-nanášení lepidla na dosedací plochy
-montáž pístního čepu
-montáž válce
-stříkání bez respirátoru
-přístroj na odvzdušňování brzd
M.S:
Jo a takle si fakt představuju peklo.Nebo ten nejhorší kriminál.
Výroba mě mile překvapila svou moderností a stupněm automatizace. Pokud jde o zápach např. z laku, setkávám se s ním v průmyslu i dnes. Ptám se lidí, proč si neotevřou okno či si nestěžují? Odpověď většinou zní: My už to ani necítíme. Je to zvyk. S tím kriminálem to poněkud přeháníš. V podobných podmínkách lidé někdy pracují i dnes. To je holt průmysl. V průmyslu je smrad, nesnesitelný kravál, špína, horko, mokro, mastnota atd. atd. Stačí jen navštívit kovárnu, slévárnu, kalírnu, lisovnu, obrobnu, kabelovnu atd. A to nemluvím o chemických provozech. Ještě dnes se v továrnách běžně setkávám s 40 let starými stroji. Některé dokonce pamatují první republiku. Narůstá ale i automatizace či robotizace a objevují se stroje moderní. Lidí na provozech ubývá. A přibývá nezaměstnaných.
Re: Trabi
Napsal: sob led 28, 2012 13:38
od Saša
Tak tak v průmyslu i moderním to vždy bez špíny a randálu nejde , třeba u nás v pískovací hale . Sykot vzduchu připomínající nastartovaný tryskový motor a všude prach z písku a zbytků barev a rzi .
A co se týče Trabantu je to opravdu úžasné vozítko . I já mám pár set km s tímto strojem najeto .
Co se týče motoru tak bez něj by opravdu spousty lidí nelétalo . I já ho mám na motorovém rogale (napřímo) zasvěcení budou vědět "jak" . Motor je pouze ořezán a jediná úprava je úprava hlavy pro použití O-kroužku místo těšnění . Motor je naprosto bezúdržbový a spolehlivý .
Re: Trabi
Napsal: ned led 29, 2012 19:18
od Dusan
ja by som z toho mal strach ze s ato kusne.... ani som nevedel aky podareny motor to bol narozdiel od malucha.
Re: Trabi
Napsal: ned led 29, 2012 19:47
od Jelen
Jak se chová napřímo? Není podtočenej? Přeci jen nějakých 3000 na plnej není nic moc a víc už je u vrtule kontraproduktivní.
Re: Trabi
Napsal: stř čer 19, 2013 20:09
od Laďuša