Felicia - problém LPG
Napsal: pát pro 16, 2011 12:04
Zpráva
mam feliciu 1.3 mpi 40 kw robi mi to problemi take ze nastartujem vsetko fajn na benzin zohreje sa to pridam plyn prepne na lpg vsetko ok ale ked chcem pridat znova plyn tak mi to bud zdochne alebo to dusi a vraj membrana tam bola menena meral som lambda sondu na benzin je v norme kolise ked prepnem na lpg tak len 0.2 volta dlhodobo ale to je asi tym ze ten signal ide do tej riadiacej jednotky system mam lovato riadiaca jednotka lovato ma to ten elektronicky ventil od splynovaca k skrtiacej klapke dva elektromagnetice ventily jeden na splynovaci a druhy pri baterke aj z filtrom potom to ma na nadrzi ventil mechanicky lambda sonndu som kupil aj novu lebo som myslel ze ked sa to prepne na ten plyn tak to nejde ale robilo to to iste tak som usudil ze to tak asi ma byt rozobral som filter neviem ako ma vyzerat spinavy no tento sa mi zdal byt cisty ale neviem vypada to ako obycajny filtrik papierovy a viac nic tam nieje jedna gumicka no potom som skusal privod plynu zapojil som to cez ten filter ako to bolo ale na splynovaci som trubku nechal odpojenu a priviedol som prud na priamo na ten elektromagneticky ventil tu je prva otazka
1 ze ked tam prilozim plus a minus ma to hned cvaknut lebo mne to cvaka raz za cas tak vseliako ked to pripojim pod prud tak to niekedy trva aj 2 az 3 minuty kym to cvakne potom to obcas cvakne hned ked to prilozim no neviem ako to ma fungovat
no a ked to cvakne tak z tej trubky mi nejde kvapalny plyn ale len fuci rozprasuje to tiez neviem ci to tak ma byt bolo mi povedane ze by tam mal byt kvapalny plyn mal som to tak zopnute asi 30 sekund a stale len fucal to je otazka 2 zatial
no a potom ze ako to je najlepsie nastelovat je tam z boku na splynovaci jeden velky srob a potom zvrchu mensi ten by mal byt volnobezny asi dakujem zatial moc
mam feliciu 1.3 mpi 40 kw robi mi to problemi take ze nastartujem vsetko fajn na benzin zohreje sa to pridam plyn prepne na lpg vsetko ok ale ked chcem pridat znova plyn tak mi to bud zdochne alebo to dusi a vraj membrana tam bola menena meral som lambda sondu na benzin je v norme kolise ked prepnem na lpg tak len 0.2 volta dlhodobo ale to je asi tym ze ten signal ide do tej riadiacej jednotky system mam lovato riadiaca jednotka lovato ma to ten elektronicky ventil od splynovaca k skrtiacej klapke dva elektromagnetice ventily jeden na splynovaci a druhy pri baterke aj z filtrom potom to ma na nadrzi ventil mechanicky lambda sonndu som kupil aj novu lebo som myslel ze ked sa to prepne na ten plyn tak to nejde ale robilo to to iste tak som usudil ze to tak asi ma byt rozobral som filter neviem ako ma vyzerat spinavy no tento sa mi zdal byt cisty ale neviem vypada to ako obycajny filtrik papierovy a viac nic tam nieje jedna gumicka no potom som skusal privod plynu zapojil som to cez ten filter ako to bolo ale na splynovaci som trubku nechal odpojenu a priviedol som prud na priamo na ten elektromagneticky ventil tu je prva otazka
1 ze ked tam prilozim plus a minus ma to hned cvaknut lebo mne to cvaka raz za cas tak vseliako ked to pripojim pod prud tak to niekedy trva aj 2 az 3 minuty kym to cvakne potom to obcas cvakne hned ked to prilozim no neviem ako to ma fungovat
no a ked to cvakne tak z tej trubky mi nejde kvapalny plyn ale len fuci rozprasuje to tiez neviem ci to tak ma byt bolo mi povedane ze by tam mal byt kvapalny plyn mal som to tak zopnute asi 30 sekund a stale len fucal to je otazka 2 zatial
no a potom ze ako to je najlepsie nastelovat je tam z boku na splynovaci jeden velky srob a potom zvrchu mensi ten by mal byt volnobezny asi dakujem zatial moc