Stránka 1 z 4
Brzdy
Napsal: pát pro 16, 2005 18:42
od Juro
Zdar. Chcel by som vymeniť brzdové obloženie za nejaké športovejšie. Neviete mi poradiť aké sa dá na Ladu zohnať? Hlavne nech je z mekšieho materialu ako tie čo sa štandardne predávajú. A tiež by som rád vedel aké tuningové kotúče pasujú na Ladu.
Napsal: pát pro 16, 2005 18:48
od Myso
no takze ja som zatial narazil iba na Ferodo. Platnicky sportove, DS Performance, ci jak sa volaju, sada vraj stoji 2600Kc.
Obycajne su lacnejsie, ale tieto su testovane pretekarmi.
takisto maju v katalogu vrtane kotuce, prisposobene tymto platnickam, ale v cenniku ich nemaju...
obycajne kotuce od feroda stoja tusim 1200Kc/par...
Napsal: pát pro 16, 2005 20:35
od Patrac
sportovní destičky na sériové kotouče = smrt kotoučů teda alespoň myslím
Napsal: pát pro 16, 2005 20:56
od Myso
Pátrač píše:sportovní destičky na sériové kotouče = smrt kotoučů teda alespoň myslím
presne preto predava ferodo aj kotuce aj dosticky, aj ked sa chvalia ze ich dosticky su optimalne tvrde(dobre brzdia a nezoderu sa rychlo), ale zaroven setrne ku kotucom...
Napsal: pát pro 16, 2005 21:34
od Majo
http://www.ladaclub.szm.com/data/vrtkot/kotuce.htm
toto som spachal ja na kombiku. Najprv to zabehnem na povodnych dostickach a potom sa uvidi. No z financnych dovodov asi zostanem u serie. Akurat ich asi budem musiet castejsie menit...
Napsal: úte pro 20, 2005 15:19
od Juro
Na akej stranke by sa dal zohnat ten cenník Ferodo? Alebo kde sa dajú kúpiť?
Napsal: úte pro 20, 2005 16:19
od Myso
Juro píše:Na akej stranke by sa dal zohnat ten cenník Ferodo? Alebo kde sa dajú kúpiť?
http://www.autosuciastky.sk/
Napsal: stř pro 21, 2005 10:42
od VaSek
Ja ted jezdim brzdove desticky Lucas, 400,- za par. Jsou mekci nez origo, nepiskaji, jsem s nimi spokojeny.
Napsal: sob led 07, 2006 12:31
od Serjoža
Kdo chce jezdit rychle, tak to bez pořádnejch desek nejde.
Na Samaře jsem měl asi 2 tejdny nějaký polský mrdky, když jsem potřeboval 2x za sebou pořádně zabrzdit, tak už to prostě brzdit nechtělo. Koupil jsem Ferodo a polský zahodil. Pro lepší pocit jsem zakoupil ještě kotouče. Prvních 1000 km jsem si pořád řikal, že se to zlepší.
Bohužel se mi potvrdilo tvrzení všech testů, že Samara prostě nebrzdí.
Napsal: sob led 07, 2006 13:55
od Ondra 07
No jo no ty Samary...
Jinak u klasicke rady s posilovacema kdyz mas dobre odvzdusneho a dupnes na to tak ma spolujezdec co delat aby nepolibil sklo...
Napsal: sob led 07, 2006 17:31
od dmatej
No, momentálně mi to moc nebrzdí - odešlo obložení zadních brzd, už mám nový. Rovnou jsem si pořídil i destičky dopředu, takže až zbude chvilka, jdu na to.
Ale jinak 2101 bez posilovače, když se to odvzdušní a seřídí, brzdí perfektně! A hlavně bez posilovače mám perfektní cit v pedálu!
Napsal: sob led 07, 2006 17:34
od Martanasse
dmatej píše:No, momentálně mi to moc nebrzdí - odešlo obložení zadních brzd, už mám nový. Rovnou jsem si pořídil i destičky dopředu, takže až zbude chvilka, jdu na to.
Ale jinak 2101 bez posilovače, když se to odvzdušní a seřídí, brzdí perfektně! A hlavně bez posilovače mám perfektní cit v pedálu!
Jen potvrzuji, byl jsem vždy zvyklý na posilovač, ale teď mi to na 21011 bez něj brzdí jak ďas..
Jen mi trochu smrdí obložení a nevím čím to, přitom brzdím slušně a málo...
Napsal: sob led 07, 2006 17:40
od Ondra 07
To ja bych auto bez posilovace nechtel!Bohate mi stacilo ridit parkrat LRRH 01 a mel jsem obcas potrebu pomahat si v brzdeni i rukou (tlacil jsem do kolena...).Sak taky prvni co udelal LRRH ze tam dal posilovac.Je to asi hlavne o zvyku,ja uz jsem holt rozmazlnej ze brzdim palcem...
Napsal: ned led 08, 2006 00:07
od Martanasse
myslim, že je to o brzdách samotných: seřízení, odvzdušnění. Já se auta bez posilovače taky bál jak čert kříže, ale úplně v poho, jezdí s tim i moje mladá a na brzdy si nikdy nestěžovala..
Napsal: ned led 08, 2006 13:40
od Little Red Riding Hood
no mě taky nikdy nepřišlo že by se bez posilovače brzdilo nějak hůř..