Stránka 1 z 2

Motor K.O ?

Napsal: pon pro 05, 2011 15:52
od Kewint
Zamrzl mi reduktor , a bouchlo těsnění pod hlavou , vyměnil jsem ho , nastavil podle Luďka rozvody , ventily , ale auto po prvním otočení chytalo , jakoby byla vybitá baterka .. Baterku jsem dobil do plna a znova ... 2 otočky a konec ... Přitom se palil mínus pol ... Sázel jsem na startér , protože už byl v haji dříve ... Vyměnil jsem ho tedy za jiný ... a je to stejné ... ovšem auto chytlo , běželo asi 4 vteřiny a chciplo ... Od té doby se ozvývajípři startování takovéhle zvuky ..... Je po motoru ? http://youtu.be/LEsT5aWRmeA

Re: Motor K.O ?

Napsal: pon pro 05, 2011 19:01
od MartasBrno
Jak jde otočit motorem když vezmeš klíčem za řemenici? Blbě nebo vůbec? Ty zvuky jsou hodně divoký. Asi bych to rozdělil na zjištění, jestli nejde točit motorem, anebo jestli máš špatnou kostru.

Re: Motor K.O ?

Napsal: pon pro 05, 2011 19:07
od Kewint
MartasBrno píše:Jak jde otočit motorem když vezmeš klíčem za řemenici? Blbě nebo vůbec? Ty zvuky jsou hodně divoký. Asi bych to rozdělil na zjištění, jestli nejde točit motorem, anebo jestli máš špatnou kostru.
No po dněšním začátku těchto zvuků jsem to nezkoušel ,ale předtím při seřizování rozvodů šlo točit motorem přes řemenici normálně ... Kostra motoru ? Luďek mi o ní také psal , jen sem se dnes už stmívalo a nemohl jsem si za boha vzpomenout kde je ... vím že někde u převodovky ,ale nevím jestli vlevo, nebo vpravo ... Kdyby jsi mohl Marťas oživ mě pamět ´:)

Re: Motor K.O ?

Napsal: pon pro 05, 2011 19:21
od Luděk Musil
Šmarjá pano Tomáši :shock: :shock:
1.7 íčko motor (tedy obecně 21044 a 21073) má ukostření motoru přímo kabelem baterie x motor. Byl např. na tom íčku, který jsi před časem přivezl. L.

Re: Motor K.O ?

Napsal: pon pro 05, 2011 22:02
od MartasBrno
Aha, vidíš to, tak já bych ti Tome houby pomohl, poprvé čtu, že íčko má kostru udělanou jinak než klasika. No, kažodpádně čekal bych to na straně u baterky.

Re: Motor K.O ?

Napsal: pon pro 05, 2011 23:06
od Kewint
Luděk Musil píše:Šmarjá pano Tomáši :shock: :shock:
1.7 íčko motor (tedy obecně 21044 a 21073) má ukostření motoru přímo kabelem baterie x motor. Byl např. na tom íčku, který jsi před časem přivezl. L.
No tak to jsem na tom stejně s Maťasem jsem toto nevěděl :shock: :shock: Myslel jsem , že je někde u převodovky , jako jsem to viděl u své 2107 s "patnáctkovým" motorem , ale koukaje na fotky 21044 , vidím tam opravdu - pol zavedený někam dolu ... Kde je tedy přesně ukostřen ? Myslíš že by to mohla být pravě ta závada, když to sice točilo startérem líně celou dobu , ale startovalo to a jezdilo ?

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 00:59
od MartasBrno
Jako, někam jsi měl ukostřenou baterku vždycky. Záleží kam. Stejně tak jsi měl doufám někam ukostřený motor. Kdyby ne, tak proud poteče cestou, kterou si najde. Třeba přes pružiny silentbloků. Nenapadá mně kuby jinudy by tekl. Každopádně to musí téct kabelem, který je na to určený. Buď je to ten, který je na starém motoru jak píšeš od převodovky, anebo ten, co píše Luděk, který jsem nikdy neviděl.
Předpokládám, že máš kostru baterky beze změny a že ti kostra motoru buď chybí, nebo je nedostatečná. Ale to se prokáže nebo vyvrátí až na to koukneš, zatím to jsou dohady.

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 06:17
od Kewint
Vím že - pol je ukostřen na karoserii , respektive na přední čelo ..... Motor nevím

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 06:41
od Luděk Musil
Podívej se na starou karoserii v oblasti minusového polu.
Měl by jsi tam mít krátký kabel, který měl spojení baterie -> karoserie. Další a delší (cca 40 cm, tloušťka malíčku) měl spojení baterie -> motor a to konkrétně na horní šteft svodů vedle "díry pro vodu" na hlavě. L.

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 10:02
od Petr HC
Změř při startování napětí nasvorkách starteru. Pokud tam bude více než 6 V, pak bych podle toho zvuku bych řekl, že dře rotor o stator. Není-li tomu tak změř při startování rozdíl napětí na svorkách starteru a na svorkách baterie. Pokud bude rozdíl větší než cca 2 V, je někde přechodový odpor. Toto místo bude po delším zastartování hřát.

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 17:54
od Jelen
Každopádně ty zvuky jsou celkem strašlivý a je tam vidět, že to střílí do sání - nadskakuje ti víko filtrboxu na tom videu. Zkoušel jsi to roztlačit, nebo roztáhnout na laně?

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 18:23
od Kewint
Nezkoušel , asi to zítra zkusím .... zvuky jsou již pryč , ale furt to točí pomalu , je mi divné že by oba dva startéry byly v háji ....

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 18:35
od Yellow01
Klasický ukostření je zalisovaný do kastle vedle převodky řízení a na motor se chytá přes osmičku šroub na přírubě převodovky blízko pracovního válce spojky.

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 19:13
od Kewint
Ano , to tam mám .

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 19:33
od Ivo
A máš správně nasazené kabely na svíčkách? Myslím pořadí zapalování.