Stránka 1 z 2

Stěrač a ostřikovač

Napsal: stř srp 17, 2011 20:33
od Crocodile
na autě ted opravujeme všechno co na něm nefunguje od jeho koupení, po několika měsících ježdění je konečně čas s těma menšíma závadama něco dělat. U mé 21044 nefunguje ostřikovač předního skla. Motorek je v pořádku, páčka taky.
Podobný problém je se stěračema. Funguje rychlý stírání, ale cyklovač, tedy v 1 poloze, se stěračema nic nedělá, nezačnou stírat. Kde se přesně nachází u mého typu relé, cyklovač stěračů?
Rychlý stírání funguje

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: stř srp 17, 2011 20:42
od Luděk Musil
Relé ostřikovače má své trvalé místo již od 2101. Tedy konkrétně vedle páky otvírání kapoty.
Tvůj probém bude však spíše v "trojpáčce". Jestliže nefunguje ostřiovač a první poloha (cyklovač) zaměřil bych se napřed na funkci ovladače pod volantem (dříve zmiňovaná 3-páčka). Bude to tam někde vypálený. L.

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: stř srp 17, 2011 20:53
od Crocodile
a jak přesně to relé vypadá? co je to za typ? něco tam pod palubovkou je, ale nejsem si jist.

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: stř srp 17, 2011 21:11
od Luděk Musil
Crocodile píše:a jak přesně to relé vypadá? co je to za typ? něco tam pod palubovkou je, ale nejsem si jist.
Toto konkrétní relé je umístěno na levém boku. Je skryto pod tapecírem. Vedle, spíše však výš, páky otvírání kapoty. Má zhruba rozměr 8*3*5. Prostě černá krabička/kvádřík a vede z toho svazek drátů ukončený 4-zásuvkou. L.

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: stř srp 17, 2011 21:14
od Crocodile
děkuju, zejtra se na to kouknu.

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: stř srp 17, 2011 21:19
od Luděk Musil
Crocodile píše:děkuju, zejtra se na to kouknu.
V případě nouze: 605 977 595 nebo 608 78 48 79. L.

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: čtv srp 18, 2011 14:03
od dvk
Taky přidám otázku: kde je u 21044 relé cyklovače ? Je to to malé kulaté za přístrojovým štítem ? Sehnal jsem cyklovač s pamětí ze Š Favorit, půjde to nějak rozumně naroubovat ?

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: čtv srp 18, 2011 14:13
od Luděk Musil
dvk píše:Taky přidám otázku: kde je u 21044 relé cyklovače ? Je to to malé kulaté za přístrojovým štítem ? Sehnal jsem cyklovač s pamětí ze Š Favorit, půjde to nějak rozumně naroubovat ?
Tobě určitě bliká kontrolka zatažení ruční brzdy. To by mě v tom případě zajímalo, proč to nemám já, když máme úplně stejné 21044 :dontknow: . Protože to malý, kulatý, přivázaný jen tak ve svazku je "relé" spíše tedy přerušovač kontrolky ruční brzdy - aby blikala.
Vlastní relé cyklovače, říkejme radši cyklovač, je umístěno v kabině, za tapecírem u páčky otvírání kapoty.
L.

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: čtv srp 18, 2011 17:23
od Crocodile
Tak jsme ten cyklovač našli a vyměnili za nový. Cyklování funguje. Soused u kterýho to opravujeme, má ještě z 125p cyklovač, tak jsme ho tam taky zkusili a funguje. Tak jsme se rozhodli že tam půjde ten polský s 5 rychlostma.

Záhada ostřikovače stále nevyřešena.

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: čtv srp 18, 2011 18:16
od Hurikán
Crocodile píše:Záhada ostřikovače stále nevyřešena.
A motorek ostřikovače vrčí, nebo nedělá nic?

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: čtv srp 18, 2011 19:58
od Crocodile
motorek ostřikovače při namáčknutí páčky ostřikovače nic nedělá. Ale když se připojí na kostru tak stříká.

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: čtv srp 18, 2011 21:03
od Laďuša
A je to teda vlastně záhada? Holt špatná kostra :P

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: pát srp 19, 2011 06:18
od Luděk Musil
Hm ... .
Zkuste ještě jednu věc: odpojte konektory od ostřikovače a na "živý" připojte žárovku (kostrový nechte volně), druhou stranou na skutečnou kostru. Po zmáčknutí ostřikovačové páčky by se měla žárovka rozsvítit. Pokud ne, musíte hledat závadu na páčkách pod volantem, příp. na cestě od páčky k ostřikovači

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: pát srp 19, 2011 07:11
od Petr HC
Luděk Musil píše:Hm ... .
Zkuste ještě jednu věc: odpojte konektory od ostřikovače a na "živý" připojte žárovku (kostrový nechte volně), druhou stranou na skutečnou kostru. Po zmáčknutí ostřikovačové páčky by se měla žárovka rozsvítit. Pokud ne, musíte hledat závadu na páčkách pod volantem, příp. na cestě od páčky k ostřikovači

Motorek ostřikovače se spouští "minusem" (kostrou),takže žárovka by měla v tomto případě svítit i bez stisknutí páčky. Pokud tam je plus, bude závada buď v páčce ostřikovače nebo v relé,přes které se minus spíná. Plus je trvale připojen přes pojistku (společnou mimo jiné pro osvětlení odkládací skříňky).

Re: Stěrač a ostřikovač

Napsal: pát srp 19, 2011 09:12
od dvk
Luďku díky, ano, kontrolka ruční brzdy mi bliká.

S ostřikovačem mám taky problémy, ztrácí kontakt přímo kontakty na motorku. A to jsem před rokem kupoval celou nádobku i s motorkem novou :?