Stránka 1 z 2
LADA 2107 4x4 TIGR Prototype
Napsal: stř črc 20, 2011 19:46
od JAROSLAV BORSKÝ

zdar Pánové, tak kam já vlastně patřím s LADOU 2107 4x4 prototype - Tigr
Napsal: stř črc 20, 2011 20:58
od Kopr
nejspíš do terénu

Napsal: pon črc 25, 2011 11:09
od MartasBrno
Asi tam, kde se cejtíš nejlíp. Mezi ofroudama, nebo v ředě 2101 - 2107? Ale v prototypech taky přežiješ

Re: LADA 2107 4x4 TIGR Prototype
Napsal: pon črc 25, 2011 14:00
od Luděk Musil
JAROSLAV BORSKÝ píše:
zdar Pánové, tak kam já vlastně patřím s LADOU 2107 4x4 prototype - Tigr
Borský ... Česká Lípa ... Nivaklub? Luděk
Re: LADA 2107 4x4 TIGR Prototype
Napsal: pon črc 25, 2011 17:40
od JAROSLAV BORSKÝ
Luděk Musil píše:JAROSLAV BORSKÝ píše:
zdar Pánové, tak kam já vlastně patřím s LADOU 2107 4x4 prototype - Tigr
Borský ... Česká Lípa ... Nivaklub? Luděk

Ludku máš pravdu jsem to Já alias Bertík...
Uploaded with
ImageShack.us
Re: LADA 2107 4x4 TIGR Prototype
Napsal: úte črc 26, 2011 09:23
od Luděk Musil
JAROSLAV BORSKÝ píše:Luděk Musil píše:JAROSLAV BORSKÝ píše:
zdar Pánové, tak kam já vlastně patřím s LADOU 2107 4x4 prototype - Tigr
Borský ... Česká Lípa ... Nivaklub? Luděk

Ludku máš pravdu jsem to já
Dlouhodobá paměť je svinstvo ... měli by to zakázat zákonem

.
Zajímavý prototyp. Mohl by jsi se rozepsat více? Ve svých začátcích (ještě za vlastnictví své první 21011) jsem nad něčím takovým uvažoval. L.
Re: LADA 2107 4x4 TIGR Prototype
Napsal: úte črc 26, 2011 16:47
od JAROSLAV BORSKÝ
Luděk Musil píše:JAROSLAV BORSKÝ píše:Luděk Musil píše:
Borský ... Česká Lípa ... Nivaklub? Luděk

Ludku máš pravdu jsem to já
Dlouhodobá paměť je svinstvo ... měli by to zakázat zákonem

.
Zajímavý prototyp. Mohl by jsi se rozepsat více? Ve svých začátcích (ještě za vlastnictví své první 21011) jsem nad něčím takovým uvažoval. L.
Uploaded with
ImageShack.ushttp://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=13&t=49222 Ludku něco už je tady.
Napsal: stř črc 27, 2011 10:07
od Luděk Musil

to je teda nářez!
Technický dotaz: řešil jsi nějak středový tunel? Nebo se to vydalo? Zdá se mi nějaký větší ... . L.
Edit:
A koukaje na to podrobněji - těžko říct, zda-li to typovat jako VAZ 2107 nebo 2105, protože některé věci jsou z "pětky".
To ale nemění nic na originalitě (a je už úplně jedno jestli to bude 2107 4*4 nebo 2105 4*4). L.
Napsal: stř črc 27, 2011 10:50
od Teepee
To je to auto co bylo letos na srazu v Hradišti?
Diskutovali jsme (s Pájou) nad tím, že přední rozvodovka je dost nízko a tudíž to bude mít jen zlepšení trakce, ale s prostupností bude třeba opatrně.
Je tak?
Každopádně unikátní (o tom žádná) a pěkné dílo.

Napsal: stř črc 27, 2011 14:33
od Luděk Ondrůch
Luděk Musil píše: 
to je teda nářez!
Technický dotaz: řešil jsi nějak středový tunel? Nebo se to vydalo? Zdá se mi nějaký větší ... . L.
Edit:
A koukaje na to podrobněji - těžko říct, zda-li to typovat jako VAZ 2107 nebo 2105, protože některé věci jsou z "pětky".
To ale nemění nic na originalitě (a je už úplně jedno jestli to bude 2107 4*4 nebo 2105 4*4). L.
A přední náprava ze samary.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st červenec 27, 2011 16:00 ]
Jako "vnitřnosti typu motor, převodovka, další převodovka, rozvodovka, náprava zcela pomíjím. Ale je pravdou, že karoserie je "sedmička" (... asi). L.
Napsal: stř črc 27, 2011 20:15
od JAROSLAV BORSKÝ
Luděk Musil píše: 
to je teda nářez!
Technický dotaz: řešil jsi nějak středový tunel? Nebo se to vydalo? Zdá se mi nějaký větší ... . L.
Edit:
A koukaje na to podrobněji - těžko říct, zda-li to typovat jako VAZ 2107 nebo 2105, protože některé věci jsou z "pětky".
To ale nemění nic na originalitě (a je už úplně jedno jestli to bude 2107 4*4 nebo 2105 4*4). L.
Ludku máš pravdu

odborník na LADY senezapře vše je postaveno na 05 ale na slovensku už v podobném provedení /bez spz/jezdí tak jsem se vše snažil dát na 07 a to i pro registraci na SPZ. Vše je stavěno za účelem pro zimu , rozjet se i v kopci. No a ta moje ani nehrábne a drží směr. Má to neskutečnu sílu na suchu, tak jí používám i jako tahač, na tyči přestrkávám nepojízdá auta na dílnu.

Napsal: stř črc 27, 2011 20:44
od Marek89
Ty vole, čumím jak péro z gauče.
Napsal: čtv črc 28, 2011 12:33
od MartasBrno
To je opravdu mazec. Su zvědavej, jak se v zimním provozu osvědčí. Mám otázku, kolik cca hodin si ta přestavba vzala a kolik by si cca mohla vzít v dalším kusu, po té, co už se ví jak na to? Ne, nechci svého modrého předělat na 4x4

.
Napsal: čtv črc 28, 2011 18:38
od JAROSLAV BORSKÝ
MartasBrno píše:To je opravdu mazec. Su zvědavej, jak se v zimním provozu osvědčí. Mám otázku, kolik cca hodin si ta přestavba vzala a kolik by si cca mohla vzít v dalším kusu, po té, co už se ví jak na to? Ne, nechci svého modrého předělat na 4x4

.

tak 4měsíce, rozšíření tunelu pro přídavku z Nivky. Montáž předních personů a řízeni posunutí nápravnice s motorem no a nakonec montáž pr. difu a úprava poloos a je to

vše jsem provedl sám bez druhé osoby jinak dva to maj za měsíc

Re: LADA 2107 4x4 TIGR Prototype
Napsal: stř srp 08, 2012 19:50
od jan.paulik
Tenhle 4x4 je super nápad a stylově vypadá, ale strašně se mi líbí ta modrá 2107čka ta je stylově nastříkaná