Stránka 1 z 2

Výroba pístů pro spalovací motory

Napsal: čtv črc 14, 2011 09:09
od Marek

Napsal: čtv črc 14, 2011 19:48
od Dusan
Zaujimave super masinky, ked uvazim s akou presnostou to treba vyrobiť.

Napsal: pát črc 15, 2011 15:36
od Saša
Kamarád v Ústí n/Labem ve firmě Metal dělá seřizovače na lince na výrobu pístů pro auta . Tam ale písty odlévají do forem . Jedna zajímavost je že hliník pro odlévání vozí v kamionech v tekutém ! stavu z Německa .

Napsal: ned črc 17, 2011 19:56
od dusin
Saša píše:Kamarád v Ústí n/Labem ve firmě Metal dělá seřizovače na lince na výrobu pístů pro auta . Tam ale písty odlévají do forem . Jedna zajímavost je že hliník pro odlévání vozí v kamionech v tekutém ! stavu z Německa .
Fuj,odlitky....jedině výkovek...V tom mojem povozu dvouválcovym by se odlitek asi roztrh.

Napsal: pon črc 18, 2011 09:59
od Teepee
To bude šou, až ten kamion s tekutým hliníkem někde havaruje. Je na to vůbec škatulka v těch ADR nebezpečných nákladech? Jsou na to připravení hasiči?
Protože tohle slyším fakt prvně, ještě tak rozehřátej asfalt, ale tekutej hliník???

Napsal: pon črc 18, 2011 15:27
od Saša
dusin píše:Fuj,odlitky....jedině výkovek
Výkovek je výkovek ale ... Převážně tam lejou Fordy .

Napsal: úte črc 19, 2011 07:52
od dusin
Saša píše:Převážně tam lejou Fordy
Tak to vysvětluje,proč u šéfova duratecu 2.0 opustil jeden píst svůj pracovní prostor výfukem.....Uvidím,co snese benzínová 1.6 zetec

Napsal: pát črc 22, 2011 20:51
od radek mb
Teepee píše:Protože tohle slyším fakt prvně, ještě tak rozehřátej asfalt, ale tekutej hliník???
Jako řidič, který má školení ADR na všechny skupiny krom výbušnin a radioaktivních látek, + cisterny s hořlavinami,žíravinami a ostatními nebezpečnými látkami třídy 9 (uf, to jsem se vychválil), ti mohu říci, že by si se dost divil, co všechno se dá ještě vozit po silnici. Myslím, že tekutý hliník je nic v porovnání s organickými peroxidy, které se musí vozit při konstantní dané teplotě a jsou velmi nestabilní. Pro ty, co by chtěli vědět, jak takový náklad poznat, tak na té oranžové ceduli bude nahoře číslo začínající pětkou. Od toho dál.

Napsal: sob črc 23, 2011 07:22
od Dusan
A pritom s aniektory na take auta lepia ako keby isli za osobakom... chudak vodič takeho to vozidal :D

Napsal: ned črc 24, 2011 21:13
od radek mb
Hodně lidí si neuvědomuje, že ta oranžová cedule tam není pro srandu králíkům. Drtivá většina vůbec netuší, co tam je za náklad. A klidně dělají "myšky", lepí se na prdel....prostě škoda mluvit.

Napsal: sob črc 30, 2011 11:03
od plavec
Nevím, ale už tím že ta cedulka je oranžová a nemá jí každej náklaďák , upozorňuje na to, že neveze melouny do obchodu. Taky se v tom nevyznám jako obyčejnej povozník osobáku ale asi je tam nebudou mít pro srandu. Tipuju, že je tam i pro případ havárie, když přijedou hasiči k nehodě takovýho vozidla, aby věděli s jakou látkou mají tu čest. Jenže obyčejný lidi nezajímá přednost z prava na parkovišti u tesca (a pak se hrozně diví, když jim to zaflekujete 5 cm od auta), natož tohle. :?

Napsal: sob črc 30, 2011 18:46
od Laďuša
No, já si taky moc nevšímam, čim všim jsou kamióny ověšený, snažim se chovat na silnici slušně ke všem :) Téma je to určitě ale zajímavý, Radek by klidně se moh někdy vyjádřit obšírnějš. Hlavně by mě třeba zajímalo, jak je možný, že na některých návěsech jsou třeba 3 cedulky s rychlostí vedle sebe - co to jako je?

Napsal: sob črc 30, 2011 19:32
od Štěpán
Laďuša píše: Hlavně by mě třeba zajímalo, jak je možný, že na některých návěsech jsou třeba 3 cedulky s rychlostí vedle sebe - co to jako je?
To je podle nálady řidiče. Když nepospíchá, tak na okresce se zdržuje se 70.-kou a když mu kvůli šéfovi hoří koudel o zadku, tak to valí i klidně 100-kou po dálnici. :wink:

Napsal: sob črc 30, 2011 20:30
od dandy
Asi by sme sa mali vrátiť k piestom.

Tu je frajer,ktorý to robí doma v dielni: http://www.csfd.cz/film/205774-v-zajeti-rychlosti/ a verím, že by sa aj dnes nejaký našiel.

P.S.: tie rýchlosti na návesoch by zaujímali aj mňa.

Napsal: pon srp 01, 2011 19:07
od radek mb
Laďuša píše:Téma je to určitě ale zajímavý, Radek by klidně se moh někdy vyjádřit obšírnějš.
Radek se chystá k tématu vyjádřit se a laikům vysvětlit zevrubně problematiku a označování nebezpečných nákladů dle ADR, ale až bude mít čas. Neboť za chvíli jede zas pro ten náklad do Litvínova. Ach jo, dnes se mi nechce.... :|