Stránka 1 z 2
Tlumiče
Napsal: sob čer 18, 2011 10:33
od Marek
Hošci, hodím do placu další otázku k diskusi:
"Myslíte, že tlumiče na obou nápravách vozu stárnou stejně rychle?"
Můžete hlasovat a klidně přidejte i komentář - každý názor uvítám.
Napsal: sob čer 18, 2011 10:42
od ger007
ono napriklad aj zalezi na tom ci niekdo nechava v kufri zavazie jazdi stale nalozeny, jazsdi stale s plnou nadrzou.... tam je X faktorou
Napsal: sob čer 18, 2011 11:12
od Dusan
Lepšie by sa bolo spytat ci na stranach rovnako..... lebo ako vieme v lavo je viac výtlkov.
Edit ano myslel som v pravo...no nič...
Napsal: sob čer 18, 2011 11:14
od ger007
no neviem toto je tiez raltivne, ja si myslim ze v pravo je viac vytlkov na okraji cesty, tak isto prava strana na aute je vzdy viac hrdzava ako lava
Napsal: sob čer 18, 2011 17:19
od rosta
tlumiče se mění stejně v páru tak je to jedno jestli je vytlučenej jen jeden.....myslím že na předku jsou namáhány víc než vzadu-přední náprava je více zatížená
Napsal: sob čer 18, 2011 17:25
od zelvotron
A co auta s motorem vzadu?
Mimochodem taky bych řek, že víc děr je vpravo u kraje silnice.
Napsal: sob čer 18, 2011 17:27
od rosta
já mluvím o ladě
Napsal: sob čer 18, 2011 17:32
od zelvotron
Však to byla obecná reakce na téma, tvůj příspěvek jsem ani nečetl.
Napsal: sob čer 18, 2011 18:27
od Veverka
Víc solných sra... je odplužených na pravou stranu.
Napsal: sob čer 18, 2011 22:44
od plavec
ger007 píše: ja si myslim ze v pravo je viac vytlkov na okraji cesty, tak isto prava strana na aute je vzdy viac hrdzava ako lava
Taky mi to tak přijde, proto poslední dobou jezdim radši po prostředku
Napsal: sob čer 18, 2011 22:56
od Maysner
Odchazi ruzne. Na bmw (E30, E36) odchazi casteji zadni. Za to u octavie, dle slov mechanika v servise, kde se nechavaji delat firemni auta, odchazi casteji predni a zadni jsou ok
Na zigulu nevim, kdyz se neco menilo, tak na celym aute, protoze jsou skoro zadarmo
Napsal: ned čer 19, 2011 11:39
od Puhi
ja si myslím, že tlmiče budú odchádzať hlavne vtedy, ak pracujú v roztiahnutej, alebo stlačenej polohe (pružiny z kombíka, alebo znižovanie) a samozrejme aj veľa zaváži tvrdosť pružín. Na sériovom podvozku s blatovými pružinami vzadu to tipujem na zadok + zadná hnacia náprava, "škubne" s nimi skoro pri každom rozbiehaní
Napsal: ned čer 19, 2011 11:41
od Marek
Rád bych svůj anketní dotaz upřesnil:
Netýká se to Lady. Týká se to obecně všech vozů, co po našich cestách jezdí - s motorem vpředu, běžným způsobem provozu a běžným servisem.
Napsal: ned čer 19, 2011 12:04
od Luděk Ondrůch
Na Astře F Kombi odešly všechny čtyři zhruba ve stejnou dobu.
Napsal: ned čer 19, 2011 12:27
od MartasBrno
Má toto nějaký smysl řešit? Měnit se tak jako tak budou minimálně po párech na nápravě.