Stránka 1 z 1

Karburátory Pekar

Napsal: pon čer 06, 2011 02:24
od popest
Nemáte někdo zkušenosti s karburátory Pekar? Co jsem vyčetl z RU fora, tak všichni jen chválí.

Přemýšlím, že bych zkusil sehnat tenhle http://www.tdpekar.ru/news/news/369/

Je to Pekar K177.

Akorát netuším kde se to dá koupit. Nevíte někdo kdo jezdi do UA jestli to tam maji?

Napsal: pon čer 06, 2011 04:33
od Yellow01
Já jeden mám, ale ještě jsem ho nezkoušel, mám ho na 2,0 Dohc. Má velký klapky, Marek říkal, že nakrmí 150 koňový motor. Je to označovaný jako nejlepší moderní karburátory pro starý auta.

Napsal: pon čer 06, 2011 07:05
od Cory
Mal som ho v rukach na UA.

Napsal: pon čer 06, 2011 15:15
od popest
Yellow01 píše:Já jeden mám, ale ještě jsem ho nezkoušel, mám ho na 2,0 Dohc. Má velký klapky, Marek říkal, že nakrmí 150 koňový motor. Je to označovaný jako nejlepší moderní karburátory pro starý auta.
A kde se ti ho podařilo sehnat? Zkoušel jsem hledat nějaký shop, ale nic...

Napsal: pon čer 06, 2011 16:01
od Yellow01
Koupil jsem ho tady na fóru, ale byl to dovoz z Moskvy.

Napsal: pon čer 06, 2011 18:50
od Saša
Yellow01 píše:Má velký klapky, Marek říkal, že nakrmí 150 koňový motor
To sice může být jistá výhoda , ale karburátor z velkýma klapkama "nepude" od spodu . Pro vyšší krouťák odspodu je dobrá malá klapka 1 stupně .

Napsal: pon čer 06, 2011 19:28
od Cory
Saša píše: Pro vyšší krouťák odspodu je dobrá malá klapka 1 stupně .
To vysvetluje, prečo mi s karburatorom 2105 šla 1,7ka lepsie v nizkych otačkach ako s karburatorom 2107.

Napsal: pon čer 06, 2011 19:44
od Yellow01
Saša píše:To sice může být jistá výhoda , ale karburátor z velkýma klapkama "nepude" od spodu . Pro vyšší krouťák odspodu je dobrá malá klapka 1 stupně .
Tomu by šlo pomoct delším sacím potrubím. Mám ten karb zaklizenej, takže teď z hlavy nevím přesný typ, že bych se podíval na průměr těch klapek.

Napsal: pon čer 06, 2011 19:49
od MartasBrno
Tak tam jde hlavně o to, že karburátor obecně funguje dobře tehdy, když má velký průtoky. Proto se ve snaze o nižší spotřebu a emise škodolivin dělá ta malá komora prvního stupně... Ideální karbec by měl nespočet malinkých komor, které by se postupně otevíraly, jenže na výrobu a provoz je to nepraktické...

malé otáčky znamenají malé průtoky, čili malé rychlosti a malé tlakové spády a kondenzace na potrubí když je studené a podobně. Proto taky motor táhne bez sytiče lépe v otáčkách ikdyž je studený, protože se palivo nestíhá usadit v potrubí.

Napsal: pon čer 06, 2011 23:03
od popest
Yellow01 píše:Koupil jsem ho tady na fóru, ale byl to dovoz z Moskvy.
Ahaa, no mohl bych to zkusit přes ruskagaraz@gmail.com. Jednou jsem si přes něho kupoval ten keramický kohout topení a došel. I když až na podruhé, první zásilka se ztratila...