Stránka 1 z 2

Muj 2101

Napsal: ned čer 05, 2011 11:35
od Ragnaroek
Ahoj,

se jmenuju Renda, mam VAZ 2101. Jsem "skopcak", ale z karlovarsko. Bych chtel vedet jestli tam jsou njaky specialisty na ty stary Lady...

[img][img]http://img850.imageshack.us/img850/3716/k800mg5040.jpg[/img] Uploaded with ImageShack.us[/img]

Napsal: ned čer 05, 2011 15:36
od mayo456
celé auto vizerá dosť špeciálne. chcelo by to viac fotiek :)

Napsal: ned čer 05, 2011 20:16
od rosta
fitame skopčaka-pjekný farba na ladě.... nic dobrý dělám si srandu-moc pěkná kombinace...více fotek by to chtělo....

Napsal: úte čer 07, 2011 19:32
od Ragnaroek
Tady jsou vic fotek, jeste mam moc prace s tim, mam kamarady ktery maji Lady (2101, 2105) pripraveny na zavody, a mme rikali ze potrebuju novy pistovy krouzky...nebo chci tam dat 1500 motor...

Obrázek[/URL

[URL=http://www.imgbox.de/]Obrázek

Napsal: úte čer 07, 2011 23:00
od Luky
Vypadá to hodně zajímavě :) . Co tam hodláš dát za pneumatiky? Vypadá to, že tam máš původní 165/80, s těma se moc závodit asi nedá :lol: . Koukal jsem, že už sháníš nějáké liťáky... Zatím to vypadá slibně. Co interiér? Je původní? Na závody to nejspíše bude chtít nějaké úpravy, s původním volantem, který má věnec něco málo přes 40 cm, by to asi nebylo moc dobré :D

Napsal: stř čer 08, 2011 05:17
od Ragnaroek
to rozumis spatne...ja ne chci jit na zavody, za to nemam penize! :wink:

Interier je puvodni, pneu jsou puvodni, interier nebudu menit, ale pneu ano!

Napsal: stř čer 08, 2011 09:14
od mayo456
keď už chceš dávať 1500vku je lepšie dať 1.7. väčší výkon, lepší krútiaci moment :)

Napsal: stř čer 08, 2011 13:39
od Luky
mayo456, Ale kolik lidí zase umí s ŘJ? :roll: Sáhl bych po 1500 nebo 1600, zlatej karbec :P

Napsal: stř čer 08, 2011 13:40
od Jakub Metelka
Luky, zlatá slova :D

Napsal: stř čer 08, 2011 14:16
od Cory
Luky píše:mayo456, Ale kolik lidí zase umí s ŘJ? :roll: Sáhl bych po 1500 nebo 1600, zlatej karbec :P
Preco by 1700 nemohla mat karbec?

Napsal: stř čer 08, 2011 14:30
od jackal
Určitě 1,7 na karbec. Zbytečně jsem dával peníze do 1,5 která je jen o trochu lepší jak ta 1,2 či 1,3. Cenově taky dobré jen sehnat dobrej málo jetej základ z 1,7.

Napsal: stř čer 08, 2011 17:25
od Ragnaroek
ne, myslim ze 1500 bych me stacilo. A s tim jiny vyfuk a menit dalsi maly veci...a hotovo. Jak jsem rikal, nechci jit na zavody!

Jo, co jsem chtel zeptat taky...hledam jiny pera, chci mit tu Ladu 40mm nizsi...nebo da se to riznout pera? :?

Napsal: stř čer 08, 2011 18:25
od radek mb
Ragnaroek píše:myslim ze 1500 bych me stacilo
To si myslíš teď. Taky jsem si to myslel. Ale věř mi, 1.7 je 1.7. Rozdíl citelnej.

Napsal: stř čer 08, 2011 19:35
od Ragnaroek
jo, vim co myslis...ted mam mozna 50 koni, protoze je to stary motor bez zadny renovace, pistny krouzky jsou v pr....., tak ten originalny vykon uz nema. Tak si myslim ze 75 koni a trosku vic obsah bude fajn. A chci jenom motor s karburatorem, me se libi ten zvuk, je to neco jiniho nez "injection". :roll:

Napsal: stř čer 08, 2011 20:58
od mayo456
veď aj 1.7 môžeš mať karburátor a spotrebu máš približne rovnakú ako na menších motoroch VAZ tak prečo tam nedať väčší motor a hlavne výkonnejší?? keby si chceljazdiť preteky tak potrebuješ ostrú vačku, dva karburátory, upraované piesty, ojnice, kľuku, odľahčený zotrvák a pod. a to už by malo iné výkony a aj spotrebu :P tá 1.7 v základe je normálny cestovný motor :)