Stránka 1 z 1
Den otevřených dveří ve škodovce
Napsal: ned dub 17, 2011 21:37
od rosta
V sobotu jsem byl v mladý boleslavi na dnu otevřených dveří ve škodovce a docela jsem koukal...... od karosárny přes motorárnu až po lakovnu...klobouk dolů jak to ve fabrice vypadá, ale když jsem viděl jak titěrnej je ten novej motor TSI myslel jsem že je to špatnej vtip...vím že to jednadvojka, ale stejně ta klikovka nebo spojka - to je jako dětská hračka-ten motor nemůže snad vydržet ani 100 000 km....vím že dneska dokážou dostat stejnej výkon z 1300 jako před 20 lety z 1500 ale dát takovou srandu do roomstru-to snad ne....a když jsem viděl setrvák vylisovanej se silnýho plechu a s věncem přivařeným natvrdo...buď to byla část dvouhmotnostního setrváku a nebo automobilka šetří na materiálu....škodovku fakt asi nebrat, ale zase na druhou stranu všechny plechy na kastli komplet pozink..měl jsem smíšený pocit... ale co mě nadchlo bylo škoda muzeum a otevřený depozitář s prototypy co se nedostaly do výroby-stodváca s motorem vpředu,tisícovka jako kombík,favorit jako třídvířko a sedan,škoda supersport-FERAT,130 a 180 RS,a spousta dalších lahůdek......
Napsal: ned dub 17, 2011 21:49
od MartasBrno
rosta píše:tisícovka jako kombík
sem viděl jen na obrázkách a něco četl a nadchlo mně to. Úplně z toho dejchá již jinde zmíněná
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Vw_411_v_sst.jpg .
Napsal: pon dub 18, 2011 16:14
od Štěpán
S tou Škodovkou ( myslím jako továrnou a pracovním prostředím ) to berte trochu s rezervou. Je to tak trochu divadlo. Natírat trávu na zeleno a oblohu na modro se tady zvládá bravůrně.

Napsal: pon dub 18, 2011 17:34
od dandy
rosta píše:stodváca s motorem vpředu,
Volalo sa to
LOCUSTA a vyvýjali to vo VMV (Vývoj Motorových Vozidiel) Bratislava začiatkom 80-tych rokov. Malo to motor resp. celý pohon zo Zastavy (pre mladších: v Juhoslávii licenčne vyrábaný FIAT 128).
Bol tam aj
OFFICIAL? Bola to o 200 mm v strede rozšírená užovka 105-120 s klasickou koncepciou. Vo funkčnej vzorke bol použitý motor VAZ 1500, zadná náprava ako aj veľa iných dielov pochádzalo zo Š 1203. Malo to byť vozidlo strednej triedy pre podniky ako služobné vozidlo.
Vývoj oboch mašín prebiehal v spolupráci vtedajšej BAZ-ky a VMV a bol zastavený Uznesením Predsedníctva vlády ČSSR v roku 1982.
Napsal: pon dub 18, 2011 18:01
od mirozv
Locusta bola myslím upravená Garde s motorom so zastavy vpredu a predným pohonom.
Ortodox Transaxle Locusta
Napsal: pon dub 18, 2011 21:43
od rosta
byl to ten krémovej ortodox-motor byl klasickej škodovka jen filtrbox měl logo fiat
Napsal: úte dub 19, 2011 10:07
od MartasBrno
jeden tenhle ortodox, pokud se nepletu, je v Brně. Před pár lety byl v jednom bazaru, koupil ho nadšenec a renovuje ho. S tím autem se normálně jezdilo, bylo to na značkách.
Napsal: úte dub 19, 2011 14:14
od mirozv
Napsal: úte dub 19, 2011 16:36
od MartasBrno
Ano, to je ona.
Napsal: úte dub 19, 2011 17:47
od Laďuša
No jo, dřív se s tim nepárali. Udělali prototyp, pak zjistili, že to nikam nevede, no a tak ho dostal nejlepší pracovník

Napsal: úte dub 19, 2011 17:58
od ger007
myslim ze prototyp sa dal z tovarne normalne predat neakemu zaujemcovi v minulosti