Stránka 1 z 1

Niva 1,7i treti a stvrty valec

Napsal: stř bře 09, 2011 08:39
od Roman
Kamarat ma nivu 1,7i r.v.2008. Vynechava mu treti a stvrty valec. Menil zapalovaci modul a kable. Hovori, ze asi 2km to islo ok a potom to zacalo znova. V i - ckach sa nevyznam, vie niekto poradit?

Vstrekovače

Napsal: stř bře 09, 2011 09:18
od Paťo Zvolen
Žeby vstrekovače BOSCH či ako sa to u i-čka volá ?? Mišo poraď ty si to už riešil myslím ...

Napsal: stř bře 09, 2011 09:45
od Michael 4x4
Ak menil káble a zapaľovací modul, tak predpokladám že pozrel aj sviečky. Mohli by to byť vstrekovače. Ale veľmi mi k tomu nepasuje že po výmene zapaľovania to išlo kus dobre. Ved nech skúsi prehodiť vstrekovače s tými z 1 a 2 valca. Ako sa mu to začalo prejavovať? Má v tom LPG?

Mimochodom je to rovnaký ročník ako moja.

Cena vstrekovača na SK 160-180e kus podľa typu, z UA samozrejme oveľa, oveľa lacnejšie.

Napsal: stř bře 09, 2011 10:51
od Roman
Ono mu to prislo s tym, ze to ide viac menej na dva valce, dal tam novy zapalovaci modul, nastartoval - studene na sytic to islo normalne, ked sa to trochu zohrialo tak znovu na dva valce. Je to len benzin.

Napsal: stř bře 09, 2011 11:05
od Luděk Musil
Roman píše:Ono mu to prislo s tym, ze to ide viac menej na dva valce, dal tam novy zapalovaci modul, nastartoval - studene na sytic to islo normalne, ked sa to trochu zohrialo tak znovu na dva valce. Je to len benzin.
A jestli byla nějaká závada na svíčce 3. či 4. válce a ony nepálily tak mu (teď) odešlo už druhý zapalovaní :roll: ... sorry :oops: . L.

Napsal: pon bře 14, 2011 17:58
od Roman
Tak nakoniec, zapalovaci blok bol OK, problem sposobovali zasrane vstrekovacie trysky. Po vycisteni ide motor jak hodinky.

Napsal: pon bře 14, 2011 22:16
od Michael 4x4
Môžem sa spýtať na postup čistenia? Lebo mne vypláchnute v tech. benzíne (asi) a následné prefuknutie kompresorom pomohlo len na pár km.

Napsal: úte bře 15, 2011 09:02
od Roman
Bohuzial presny postup neviem, bol som informovany iba telefonicky, ak sa dozviem podrobnosti, tak dodam :?