Stránka 1 z 2
Lze dát LADU 2107 na papíry 2105?
Napsal: úte úno 22, 2011 16:23
od Ales2105
Zdravím všechny příznivce vozů LADA, jmenuju se Aleš Bláha a máme doma LADKU 2105. Zajímalo by mě, zda by se dalo na tyto papíry postavit i typ 2107? Jinak ještě bych tento dotaz rozšířil o to, že je mi velmi líto naší LADY, už je dost postižená korozí, ale pohonný agregát a některé další součásto jsou ještě v pořádku, bohužel je tam zanedbaná údržba na vrzdách atd. a proto bych se chtěl zeptat, zda má cenu ji opravovat a jezdit dále a kolik tak vyjde vyvaření karoserie, případně generálka motoru nebo náprav, brzd... Fotky když tak dodám časem, a nebo i nějaké mám v počítači. Děkuji za informace a přeji hezký den, ALeš
Napsal: úte úno 22, 2011 16:41
od Luděk Musil
Chtěl by jsi tedy postavit na papíry 2105 automobil 2107?
Všechno lze ... ale ... má to svá úskalí, kličky a čáry o kterých bych nechtěl tady psát.
Ale položme si otázku, čím se liší 2105 od 2107? Motor, karoserie, barva. Obecně by se tedy dalo říct, že stačí výmaz čísla motoru, změna barvy, výměna karoserie. L.
TOHLE NENÍ NÁVOD NA ŠIZENÍ ÚŘADŮ - NEŘIĎTE SE JÍM!
Napsal: úte úno 22, 2011 16:50
od Saša
Vznes dotaz na CS Auto Lada . Pokud to povolí "oni" tak na DI nebude problém . I já , ale je to již 13 let takhle přepisoval po dovozu auto z 2104 (řenenová 1300) na 21043 (řetězová 1500) . Tehdy za vyjádření (papír) nechtěli nic (zdarma) . Na DI to byl jen přepis kastle , č. motoru (dnes se již neeviduje) + parametry a barvy . cca 50 kč .
Některé druhy přestaveb - třeba výměna karosérie u vozu Š.Favorit již není povolena neb výrobce vydal nařízení že karoserie tohoto modelu není náhradní díl .
Napsal: úte úno 22, 2011 17:08
od Ales2105
Děkuji vám oběma za rady. Takže to lze? No táta chce vůz 2105 nechat sešrotovat
a to nechci dopustit, když to jezdí ještě dost dobře. A je mi líto papírů 2105. A měl by jste někdo představu kolik tak stojí to vyvaření karoserie, generálka motoru, náprav, brzdy atd. ? Celkem bych to rád pospravoval, sice to nebude jednoduché a ani asi levné, ale je to pořád dost dobré auto. Já bych si třeba koupil sám 2107ku, je trochu mladší, ale dávat 10tisíc za tu ekologickou daň, to se mě nelíbí teda! RAdši bych provozoval naši 2105, ale bohužel ta kastle už dost koroduje
Děkuji za info a rady
Napsal: úte úno 22, 2011 17:36
od MartasBrno
Ahoj Aleši, já nevím jak to jde nebo nejde, ale výše popsaný postup by měl fungovat. Jen jednu radu: Nenech se oblbovat a jedno přání: Nevzdávej se, držím palce! Tatíkovi řekni, že mně jeden rodinnej známej taky sešrotoval auto k osmnáctinám, místo aby mi ho nabídl, tak ať ti nedělá zbytečný traumata
Však si je prožiješ sám, s plnou parádou
A jak to vidíš s tou výmenou auta na staré papíry? Ty máš už nějakou sedmičku v záloze, kterou bys použil, nebo je to jen hypotéza? Opravit jde všelicos, ale předpokládá to dobrého známého, který to umí udělat dobře a za rozumné peníze a taky trochu vlastních znalostí a šikovnosti. Zrovna ty brzdy bych neviděl jako důvod rušit auto, jdou zrepasovat. Ale celkovej stav může být depresivní, ne že ne.
Můžeš sledovat inzeráty, pár pěkných sedmiček se občas objeví.
Napsal: stř úno 23, 2011 07:41
od Luděk Musil
Ales2105 píše:A měl by jste někdo představu kolik tak stojí to vyvaření karoserie, generálka motoru, náprav, brzdy atd
Přečti si můj topic zde:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=10372 . Ale já dělám/nechávám si dělat kompletní GO karoserie "externě" a tato mě bude stát cca 55.000,- Kč - ale to je opravdu komplet GO (pískování, vaření, lakování) a bude to auto na "véčkách" (veteránské papíry).
Takže nějaký mírný repas Tě vyjde mnohem levněji. Např. kompletní GO brzd (v domácích podmínkách - svépomocí) může materiálově vyjít na nějakých 2000 Kč. Vlastní výbrus motoru před 5 lety mě stál 2500 Kč, k tomu písty, kroužky, šály, těsněníi a bylo to cca 5000 Kč.
Takže asi tak. L.
Napsal: stř úno 23, 2011 18:51
od Ales2105
MArtas: AHoj, rád bych naší LADU zachránil no, povedlo se mi táty přemluvit, když mi bylo 16, aby nerušil i motocykl ČZ 175 450.05 de luxe, jsem moc rád, že nešla pryč a chtěl bych zachránit i LADKU.
JInak žádou 2107 v záloze nemám, ale má ji třeba strejda a ještě jednu vidím v našem městě a je to o něco novější, tudíž to tak nehnije, ale byla to jen hypotéza s tím předěláním papírů. Já nechci dovolit tu LADU zlikvidovat! Ale dobře, pokud bych do toho šel, tak brzdy bych si snad udělal za pomocí někoho - táty a nebo bratrance, horší to bude s vyvařováním - máme tam kousek kastle uhnilý pod nárazníkem. Hlavně by to chtělo opravit technické věci jako ty brzdy, náprava přední, příp. zadní, přetěsnit motor aspoň a další věci, aby to bylo dále provozuschopné. ALe lámu si hlavu s kastlí. Po bocích na plechách už to sem tam chytý rez, dveře taky ve spodku - je tam prej voda vevnitř
, ikdyž dveře se asi dají sehnat nové ne? A plechy taky? Za kolik se to dá sehnat a je to ještě origo výroba? Co vše se kontroluje na STK, aby to prošlo? Zhruba vím, ale nevím jestli vím, vše. Jo jinak prahy už jsou taky chytlý. Celé auto bych nechtěl vyvařovat, jen asi plechy některý špatný převařit a hotovo, jenže nikdo známej nemá cočko myslím...
. A trafo svářeščkou do toho nejdu, to by nešlo.
Děkuju za
rady
Aleš
Luděk: Děkuji za rady, ten topic si pročtu až bude čas. Když bych chtěl přetěsnit motor, tak co se tam používá - těsnění - z jakého materiálu a nějaký tmel - motorový silikon? Docela to teče... A ubývá olej - možná to i saje někde. Díky moc za rady, Aleš
Napsal: stř úno 23, 2011 18:53
od Ales2105
Luděk: Děkuji za rady, ten topic si pročtu až bude čas.
Když bych chtěl přetěsnit motor, tak co se tam používá - těsnění - z jakého materiálu a nějaký tmel - motorový silikon? Docela to teče...
A ubývá olej - možná to i saje někde. Díky moc za rady, Aleš
[ Komentář přidal: Laďuša: st únor 23, 2011 18:57 ]
A když tě napadne eště další myšlenka, pak nepiš dvojpříspěvek, ale ten první uprav
Napsal: stř úno 23, 2011 18:56
od Laďuša
JInak žádou 2107 v záloze nemám, ale má ji třeba strejda a ještě jednu vidím v našem městě a je to o něco novější, tudíž to tak nehnije
Výroba, resp. dovoz 2105 a 2107 běžela prakticky souběžně, tudíž to hníje stejně. Poslední sedmy dokonce eště víc
Napsal: stř úno 23, 2011 18:57
od MartasBrno
Silikon dávají všichni, protože je to snadný. Ale podle mně je ot riziko a polovina těch patlalů stejně natropí nějakou neplechu. Všechny díly, pokud jsou v pořádku, musí fungovat s originálními těsněními koupenými v obchodě. Tím se nic nepokazí.
Napsal: stř úno 23, 2011 19:07
od Jakub Metelka
Ales2105, hodily by se fotky postižených míst a auta celkově
.Nejsi jedinej kdo má tento model postižený korozí.Mám 21053 a už kvetou přední blatníky,čelo a konce prahů.Auto má najeto něco kolem 89 tisíc.Naštěstí to není ve fázi kompletní výměna plechů ,ale jen povaření,novej lak a auto bude jak nové
.Hlavně vytrvej a nevzdávej se
Plechy se nové sehnat daj ,ale většinou bývá problém s jejich montováním na auto.
Jinak
Laďuša má pravdu.Mám zkušenosti jak s 21053 tak s 2107 a výsledek je takový ,že hnijou naprosto stejně rychle.
Pokud by jste chtěli důkaz jak může pokročit koroze na modelu 2107 ,tak rád uveřejním fotky
Napsal: stř úno 23, 2011 21:25
od Sid
Ahoj.
Mal by si si v prvom rade ujasniť svoje možnosti , zázemie a ako si na tom s peniazmi. Potom celkový stav auta a čo všetko treba opraviť alebo vymeniť.
Aký máš zámer s tou ladou? Chceš si ju spraviť a nechať na občasný výlet za pekného počasia, alebo na celoročné užívanie?
Až potom sa dá posúdiť či to význam má, alebo nemá.
Napsal: stř úno 23, 2011 22:47
od Ales2105
Jakub Metelka: To jsem ani netušil, že to rezne nastejno a nebo i víc
Kdybys mohl, tak prosím ty fotky zveřejni, to mě zajímá.
Sid: Moje možnosti? Hmm tak například jaksi já nemám montážní jámu, ale má ji bratranec, není problém za ním zajet. Zázemí - no s tím by mohl být trochu problém, hlavně je potřeba přesvědčit úplně tátu, aby mě tu LADKU nechal. S peňazmi? Jo no, tak to je trošku problém, ale chci jít na brigádu, takže takových 10-15tisíc by se snad dalo dát do kupy, chtěl bych to stejně asi jenom na ježdění jen sem tam spíš v suchu, protože už je chudák postižen korozí ze zim. Nějaké fotky mám, brzy je uveřejním, ovšem za tuto zimu se ta koroze ještě zhoršila
Určitě bude potřeba udělat brzdy - málo to brzdí a teče to - ubývá kapalina, přetěsnit motor, i převodovka je celá mastná, dále náprava přední - ta už má taky dost - tam jsou kulové čepy v tom řízení, tlumiče?, pak karoserie - nějaké to vaření bdue muset proběhnout, ale jinak nevím s tou korozí, jestli to jen vybrousit, odrezit, stříknout základem a vrchní barva? Technická tomuto vozu propadne příští rok v září někdy a už to asi neprojde právě, proto to chce opravy, aby to prošlo.
Jinak děkuji za rady
Pár fotografií je zde:
http://alescezeta.rajce.idnes.cz/LADA_2105/ Jinak se moc omlouvám... netušil jsem, že se nemůžou takto zakládat nové příspěvky.
Napsal: stř úno 23, 2011 22:54
od Ales2105
Pár fotografií je zde:
http://alescezeta.rajce.idnes.cz/LADA_2105/
[ Komentář přidal: Laďuša: st únor 23, 2011 23:01 ]
Další dvojpříspěvek. Vyzývam tě k nápravě, jinak nastane nekompromisní bludování.
Napsal: stř úno 23, 2011 22:57
od Sid
Za tú sumu ju určite dáš dokopy po mechanickej stránke.Možno aj za menej.Závisí od stavu. Po karosárskej stránke je ťažko povedať bez fotiek.