Stránka 1 z 3

Napsal: pát úno 04, 2011 10:13
od Wolfhunt
plavec píše:beru to tak, že priora je desítka v jiným kabátě vpodstatě. A notorický závady typu chlazení a elektrika (resp. el. kurvítka jako váhy vzduchu a jíný)
No to potom akekolvek auto, AKEKOLVEK je stary Daimler Benz z roku 1894 v inom kabate. Ale to je tak trochu lacna argumentacia, nemyslis? Posnaz sa trosku viac, viem, ze to dokazes! :D

Napsal: pát úno 04, 2011 14:28
od plavec
Wolfhunt píše:
plavec píše:beru to tak, že priora je desítka v jiným kabátě vpodstatě. A notorický závady typu chlazení a elektrika (resp. el. kurvítka jako váhy vzduchu a jíný)
No to potom akekolvek auto, AKEKOLVEK je stary Daimler Benz z roku 1894 v inom kabate. Ale to je tak trochu lacna argumentacia, nemyslis? Posnaz sa trosku viac, viem, ze to dokazes! :D
To ale není až tak pravda. Protože auto z 1894 nemělo elektronická kurvítka a nebylo nejspíš ošizený na kvalitě. Jaktože 20 let starý verky ještě v pohodě slouží a čím novější auta tím je to horší a horší?
Dobře, to máme tři spokojený majitele zánovních prior, ale co Ti co ani nechoděj na klub a přesto prioru mají? Je to stejný jako kalina- jeden leje benzín a mění olej a jezdí (dmatěj) a druhej má kdejaký závady (paves).
Inu řekneme si to za pár let a po pár desítek tisíc km. :wink:

Napsal: pát úno 04, 2011 14:52
od Wolfhunt
plavec píše:To ale není až tak pravda. Protože auto z 1894 nemělo elektronická kurvítka a nebylo nejspíš ošizený na kvalitě. Jaktože 20 let starý verky ještě v pohodě slouží a čím novější auta tím je to horší a horší?
No tak to zase beriem - ano, stare zigule budu jazdit este aj ako 40-rocne. Na druhej strane kto si dnes kupuje auto do 16.000 EUR, tak asi necaka, ze to bude generacne auto. Skor caka, ze bude fungovat 5-6 rokov (ja osobne u Priory dufam tak 8-10) a potom koniec.
Ani mna to netesi, ale tak to dnes je. Konzum, neustaly kolobeh tovary a penazi. Ale s tym nic neurobime.
Nie je preto mozne ocakavat od sucasnych veci rovnaku zivotnost (a zivelnost) ako pred 20-30 rokmi.

Napsal: pát úno 04, 2011 15:09
od plavec
Wolfhunt píše:Ani mna to netesi, ale tak to dnes je. Konzum, neustaly kolobeh tovary a penazi. Ale s tym nic neurobime.
Nie je preto mozne ocakavat od sucasnych veci rovnaku zivotnost (a zivelnost) ako pred 20-30 rokmi.
Tak tady se shodneme Tenhle konzum je svinstvo. A nejmíň jednou ještě kvůli tomu vypukne válka. Lidi jsou čím dál víc nenažraný a větší svině. Proč dělat auto, který za stejný peníze vydrží 20 let, když může být jen na 5 let? Použil bych slova reklamního sloganu Bernarda (před pár lety) "Svět se zbláznil, držte se! "
Wolfhunt píše:Skor caka, ze bude fungovat 5-6 rokov
To jsem taky čekal, žel bohu tři roky a víc ani ťuk. A to ty tři roky s tím vydržet byly peklo na zemi.
:?

Mi přijde že už tady melu ne zcela k tématu, takže poprosím barevné, aby to přesunuli do nějakého "odpadního témata". Děkuji.

Napsal: sob úno 05, 2011 06:23
od Veverka
Me to od zacatku prijde,ze na modernich autech jsou kurvitka,kdezto u lady je to jen odflaknuty :twisted:

Napsal: sob úno 05, 2011 09:04
od Petr HC
Veverka píše:Me to od zacatku prijde,ze na modernich autech jsou kurvitka,kdezto u lady je to jen odflaknuty :twisted:
Problém není, že tam ta "kurvítka" jsou. Problém je v tom, že většinu závad "kurvítek" lze jednoduše odstranit, což žádný servis nedělá. Jen namátkou: Váhu vzduchu stačí vymýt propylalkoholem, potenciometr škrtící klapky prostříknout Kontoxem, servo volnoběhu přimáznout pár kapkami oleje - totéž motorek snímače teploty - atd atd..
Proč by to ale servisy dělaly, když výměna předraženého "kurvítka" jim jen na rozdílu DPH a předražené výměně stačí k pohodlnému téměř bezpracnému zisku. Howgh.

Napsal: sob úno 05, 2011 09:31
od Sid
Lenže tieto umytia a premazania môžu mať len dočasný efekt. Môže to fungovať rok, môže to fungovať deň. Preto to v servise vymenia a je pokoj. Druhá vec je, že keby všetko len pomazali, alebo rozhýbali, nezarobili by si ani na slanú vodu.

Napsal: sob úno 05, 2011 14:34
od plavec
Veverka píše:Me to od zacatku prijde,ze na modernich autech jsou kurvitka,kdezto u lady je to jen odflaknuty :twisted:
ale tak to už je celkem jedno jestli se to kurví díky kurvítku, nebo díky tomu že je to odfláknutý. Tak jako tak se to auto musí nakonec pustit ze skály. :mrgreen:


Souhlasím se SIDem.

Napsal: sob úno 05, 2011 14:51
od Michal Karásek
můj názor na tuhle problematiku je celkem jednoznačnej: Tedy co v autě neni, to se nemůže posrat. Pro mě jako pro spalovače LPG to znamená jediné - původní solex šel ven a na jeho místo byl přišroubován nejjednodušší weber - u té chvilky startu na benzín mi spotřeba nevadí a zbytek je pouze využití klapek. (to jako příklad). V obecné rovině se tedy přikláním spíše k jednodušším řešením. Další rovinou je rovina ekologická - dnešní supermoderní motory jsou sice superekologické, ale musejí k tomu spalovat taky "superpalivo". Dva kolegové v práci mají tyto motory ve svých autech a dle jejich slov by to snad bylo háklivé i na to kdyby se jin do plné nádrže vysrala moucha.

Napsal: sob úno 05, 2011 15:03
od plavec
Michal Karásek píše:V obecné rovině se tedy přikláním spíše k jednodušším řešením.
Taktéž souhlasím. Ale dnešní svět se neobejde bez "nutných složitostí" .

Napsal: sob úno 05, 2011 15:46
od Sid
Michal Karásek píše:můj názor na tuhle problematiku je celkem jednoznačnej: Tedy co v autě neni, to se nemůže posrat. Pro mě jako pro spalovače LPG to znamená jediné - původní solex šel ven a na jeho místo byl přišroubován nejjednodušší weber - u té chvilky startu na benzín mi spotřeba nevadí a zbytek je pouze využití klapek. (to jako příklad). V obecné rovině se tedy přikláním spíše k jednodušším řešením. Další rovinou je rovina ekologická - dnešní supermoderní motory jsou sice superekologické, ale musejí k tomu spalovat taky "superpalivo". Dva kolegové v práci mají tyto motory ve svých autech a dle jejich slov by to snad bylo háklivé i na to kdyby se jin do plné nádrže vysrala moucha.
Máš pravdu. Čím je to jednoduchšie, tým menej vecí sa tam môže pokaziť a tým je menšia šanca na závadu. A keď sa aj niečo pokazí, tak sa to ľahko odhaľuje a oprava je jednoduchá a finančne nenáročná.
Preto si hovorím, že staré autá sú proste naj. Človek to dokáže opraviť sám so základným náradím hoci aj na ceste.

Napsal: sob úno 05, 2011 15:49
od Michal Karásek
Plavec: OJOJ, to jsi nakousl nepříjemné téma. Nikoli dnešní svět, ale ti kteří chtějí na dnešním světě vydělávat po nás vyžadují nutné složitosti - aby my jsme nebyli schopni těm složitostem porozumět a platili někomu jinému za to, že rozumí. Ale ještě na tom nejsme tak zle, v anglii musíš volat elektrikáře i na výměnu žárovky.

Člověk v dnešním světě je závislý na ostatních, tak to vždycky bylo a bude. Otrokářský systém padl a tak té nejvyšší kastě nezbývaly než vymyslet něco, s pomocí čehož z nás udělá otroky tak, aby my jsme o tom netušili a nebyli si schopni uvědomit to, že jsme otroky. Kdo má moc, ten má technologii a kdo má technologii, ten má zase moc. Myslící člověk v dnešní době je nežádoucí tím víc, čím méně je závislý na systému.

Napsal: sob úno 05, 2011 15:53
od Sid
No a už sa to začalo. Čoskoro to prejde do politickej debaty. Ale neboj sa. Keď je to v Anglicku, za chvíľu tomu bude tak aj tu.

Napsal: sob úno 05, 2011 15:57
od Michal Karásek
Sid píše:Človek to dokáže opraviť sám so základným náradím hoci aj na ceste.
tomuhle se říká provozní spolehlivost. Tedy pravděpodobnost, že daný úkol bude souhrnem technických prostředků vykonán (v tomto případě cesta z bodu A do bodu B pomocí automobilu). A v případě že jsem schopen závadu odstranit na cestě, zvyšuji pravděpodobnost splnění úkolu.

To co jsme napsal není o politice, je to spíš filozofická kritika společnosti.

Napsal: sob úno 05, 2011 16:07
od Sid
Ako vravia bratia češi: To vyjde nastejno.
Už si pichol do osieho hniezda.
Obdivujem tú prevádzkovú spoľahlivosť, aj možnosť, ako je možné ju zvýšiť.
Síce aj u nového auta môžeš dôslednou údržbou a pravidelnými prehliadkami dosiahnuť vysokej spoľahlivosti. Ale už tam nieje to čaro. Tá vôňa benzínu a koženky, ten zvuk motora...