Stránka 1 z 1

Nečistoty v benzínu

Napsal: ned led 30, 2011 17:33
od LukaAs
delete

Napsal: ned led 30, 2011 19:11
od veliz
Palivové čerpadlo obsahuje sítko, které nepropustí větší nečistoty. Ty menší, které projdou, by měl zachytit palivový filtr. Asi bych nepropadal panice a vyměnil palivový filtr v pravidelném intervalu, tedy asi po 30000 km.

Napsal: ned led 30, 2011 19:26
od LukaAs
delete

Napsal: pon led 31, 2011 20:09
od jiri.k
Netrap se, spina se bud bude valet na dne nadrze a nebo ji zachyti filtr. mas 1,7 tak tam je filtr dost velikej, vymen jej az bude cas podle km. osvedcilo se mi do nadrze kazdy tyden dat asi 100ml obycejneho denaturovaneho lihu. Ten se smisi s kapkami vody a postupne probehne motorem do vyfuku. Delam to proto, aby nekde nezamrzla kapicka vody. A to 1 dl tydne- delej to podle sebe, ja vyjedu tak 2 nadrze a kousek za tyden, tak kazdou sobotu rano niva dostane panaka. Konecne, je to ruske auto, ne?

Napsal: úte úno 01, 2011 20:59
od vsusicky
S nečistotama v palivové nádrži bojuji také. Kupodivu sítko v čerpadle toho propustí docela dost, takže jsem musel několikrát čistit sitko (filt) na vstupu do karbu (mám 1.5 a karbec s podtlakem OZON?? ).Nakone jsem to vyřešil průtokovým filtrem zapojeným před palivové čerpadlo. Řešením by asi byl výplach nádrže. Máte s tím někdo zkušenost.

Napsal: stř úno 02, 2011 18:36
od Sid
Áno, ja s tým mám skúsenosť, ale pri klasickej rade. V nádrži sa toho za tie roky dokáže nahromadiť kvantum. U našej 2102 sa v nádrži vytvorili žlté usadeniny pieskovitého skupenstva. Vďaka prídavnému filtru sa to nedostalo do karburátora, ale upchalo to filter a auto už potom vyvádzalo.
Aj do benzínu sa môže dostať veľa nečistôt kým sa dostane až na pumpu.Potom si ich natankujete do auta. Pri tankovaní z plechového kanistra doporučujem používať lievik so sitkom. Párkrát nám v ňom ostal kúsok farby, ktorou je kanister zvnútra ošetrený. Je dobré raz za pár rokov vybrať von nádrž, riadne ju vyčistiť. Pri tej príležitosti aj prefúknuť a prepláchnuť palivové potrubie. Aj keď tam nič nebude, ale istota je istota a radšej spraviť niečo navyše, ako potom niekde ostať.