Stránka 1 z 4
hlava válcov
Napsal: sob led 29, 2011 13:15
od Dodo 2105
Prosím vás aký je rozdiel medzi hlavou 21011 a hlavou 2101 a načo slúži tá rúrka čo ide z čelnej strany hlavy do vzduchového filtra . diki
Napsal: sob led 29, 2011 13:20
od Saša
Původní hlava (01) má větší spalovací prostor . A ta trubka zepředu byla součástí odvětrání kliky které se později zrušilo s nástupem unifikované hlavy 21011.... a zůstalo jen spodní .
Napsal: sob led 29, 2011 13:28
od Dodo 2105
Aha, Ale motor stou hlavou tiež je bez problémov ? Lebo som kúpil taký motor, a ten je stou hlavou. potom to je ok?
Napsal: sob led 29, 2011 13:56
od Saša
Motor má o malinko nižší výkon , zato díky nišímu kompresnímu poměru může spalovat méně oktanový benzín .
Napsal: sob led 29, 2011 14:57
od Puhi
Saša píše:Původní hlava (01) má větší spalovací prostor
podla tumy ma 01 hlava ako menšie kanaliky tak aj menší spaľovací priestor.

Napsal: sob led 29, 2011 15:19
od Dodo 2105
Tak jak čítam potom až tak veľký rozdiel nieje medzi tými hlavami.
Napsal: sob led 29, 2011 15:33
od Lada Rider
To je uplne jedno ktoru hlavu pouzijes, ale ta 011 ma lepsie riesene chladenie.
Napsal: sob led 29, 2011 15:57
od Dodo 2105
aha tak preto je písané že 011 má dlhšiu životnosť
Napsal: sob led 29, 2011 16:59
od MartasBrno
No, novější unifikovaná hlava má kompresi 8,5. Původní hlava 01 má kompresi 8,8.
Napsal: sob led 29, 2011 18:03
od Little Red Riding Hood
Saša píše:Původní hlava (01) má větší spalovací prostor. Motor má o malinko nižší výkon , zato díky nišímu kompresnímu poměru může spalovat méně oktanový benzín .
MartasBrno píše:No, novější unifikovaná hlava má kompresi 8,5. Původní hlava 01 má kompresi 8,8.
hele nějak se domluvte protože tohle se neslučuje..
Napsal: sob led 29, 2011 18:53
od Saša
MartasBrno píše:No, novější unifikovaná hlava má kompresi 8,5. Původní hlava 01 má kompresi 8,8
Tak jsem to asi otočil . Sorry .
Napsal: sob led 29, 2011 22:13
od MartasBrno
Ono je to stejně asi jedno, beztak tam propastný rozdíl nebude, nemohli by to vyrábět. To že to inovovali bylo zřejmě z více důvodů.
Napsal: ned led 30, 2011 09:49
od Lada Rider
Tych 8.8 ziadneho vykonu nepridalo, tak to znizili a aspon predlzili zivotnost...
Napsal: ned led 30, 2011 13:07
od Dodo 2105
jediný problém môže nastať s ventilmi , dajme tomu že sa podpália. Alebo tam býva aj iný problém?
Napsal: ned led 30, 2011 13:12
od JmJ
Me spis zarazi to, ze mas v nicku cislo 2105 a mluvis o hlave 21011. Neni to nemozna kombinace, za predpokladu, ze mas VAZ 2105 s 1.5 motorem. Pokud mas motor 1.3, pak ti je hlava 21011 k nicemu.
Ale mozna to 2105 v nicku znamena neco uplne jineho

Jen jsem se zarazil.