Stránka 1 z 1

Problem!!! Kolisave napetie...

Napsal: ned pro 26, 2010 18:16
od oto911
Mam taky problem zacalo mi kolisat napetie, stahuje svetla proste vsetko aj aj auto pri jazde roby taky kolisavi pohyb.. co to je??? Kontrolka dobiania skace hore dole.... Ide o 2107 1.5

[ Komentář přidal: Laďuša: ne prosinec 26, 2010 18:28 ]
Co takhle kloudně pojmenovat téma? Dneska bludišťáky nedávam, ale klidně bych moh ;)

Napsal: ned pro 26, 2010 18:53
od Yellow01
Špatnej regulátor alternátoru.

Napsal: ned pro 26, 2010 20:47
od Michal2101
Když je tu tohle téma tak se taky zeptám :)
Na palubním ukazateli napětí mi ručička neustále kmitá ale když dám multimetr přímo na baterii tak napětí nijak nekolísá, ví někdo v čom je chyba?

Napsal: ned pro 26, 2010 21:07
od Jozef Matuška
toto som tiež riešil, uhlíky, aj napriek tomu, že boli dostatočne dlhé po výmene to prestalo robiť.

Napsal: pon pro 27, 2010 01:18
od MartasBrno
K3NW00D píše:Když je tu tohle téma tak se taky zeptám :)
Na palubním ukazateli napětí mi ručička neustále kmitá ale když dám multimetr přímo na baterii tak napětí nijak nekolísá, ví někdo v čom je chyba?
V přechodových odporech ve spojích a ve vodičích instalace.
Na nich vzniká úbytek napětí a protože voltmetr je zapojený čert ví kde hluboko v instalaci, tak ukazuje spíš počasí, než napětí baterie.Teda on vlastn ěukazuje palubní napětí, ale pouze pro obvody, ve kterých je zapojen, teda zřejmě pro kontrolní přístroje, blikače a zapalování. Pokud bys chtěl aby ukazoval pravdu, teda pokud se chce aby ukazoval napětí baterie, musel bys mu ten přívod od baterie samostatně natáhnout. Nejlíp i kostru. Akorát by byl trval připojen, nebo bys ho musel zapínat relátkem zapojeným cívkou na napětí za klíčkem.

Do stavu jako po koupi vozu to můžeš dostat tím, že všechnu elektriku dokonale vypucuješ a nokonzervuješ. Případně opravíš nebo vyměníš opotřebené části.

Napsal: pon pro 27, 2010 01:28
od Saša
Voltmetr v 05(07) také ovlivňuje magnetické pole vznikající na drátech třeba při puštění blinkrů :? Pak se chová ručička jako metronom , i když ve skutečnosti napětí nekolísá .
Pokud ale při tom blikají světla (klavně okolo volnoběhu) může být vada v buzení altíku . (regulátor , studeňáky na pojistce (pokud je buzení přes pojistku) .

Napsal: pon pro 27, 2010 08:00
od Cory
Ja mam celu kabelaz novu, vsetky spoje namazane kontaktovou vazelinou a k tomu novu poistkovu skrinku, taktiez s namazanymi poistkami a voltmeter si pri pustenych blinkroch stale skace a ukazuje dost odlisne ako je skutocna hodnota na baterke.

Napsal: pon pro 27, 2010 10:33
od Michal2101
Právě že já jsem dělal generálku elektroinstalace, co bylo nějak zkorodovaný jsem buď očistil a nakonzervoval kontaktolem a nebo jsem rovnou dával nový kabel s konektorem aby nevznikal žádný problém.