Stránka 1 z 5
UAZ AMC PICKUP
Napsal: sob pro 18, 2010 17:16
od Jarda
Napsal: sob pro 18, 2010 18:04
od Marťas
Taky jsem tam na něj koukal. Na skle maj nalepeno "Prodej vozů GAZ a UAZ"
Napsal: úte pro 21, 2010 16:28
od EMI
mě to připomína dodge RAM a ten se mi taktéž líbí. docela bych byl zvědavej na nějaký celkový hodnocení tohodle auta. pár videí je na youtube a nevypadá to zle
Napsal: úte pro 21, 2010 16:29
od dvk
Teď v nějakém z posledních Světů motorů vyšel o tomhle autí článek
Napsal: úte pro 21, 2010 16:30
od ger007
mne sa to tez moc paci, kupil by som si to
Napsal: úte pro 21, 2010 16:34
od EMI
dvk píše:Teď v nějakém z posledních Světů motorů vyšel o tomhle autí článek
to je rozhodně chválihodné, ale stejně mi přijde, že vliv (penízky) automobilek má na tydle recenze dost vliv. stejně mi ale SM přijde pořád jako nejvíc nezávislej
Napsal: úte pro 21, 2010 16:50
od dvk
Napsal: stř pro 22, 2010 17:54
od Marek
Ten motor je tragický. V dnešní době..............?
Podle mého mínění by takovému vozu samozřejmě slušel přeplňovaný naftový motor, ale nebránil bych se i motoru zážehovému. Ovšem tohle, co v tom je, je strašný!!! 94kW lze v dnešní době dostat z atmosférického benzinového motoru o objemu 1,7 až 1.8 - k tomu nepotřebuju motor skoro o litr větší. Krouťák na úrovni moderního dvoulitru mě taky neoslovuje. A strašně malý rozsah provozních otáček - necelý tisíc.....
Jinak to vypadá velmi příjemně na můj vkus. Tedy až na tu cenu - 624.000,- bez DPH (= tři čtvrti milionu na pultě) je dost. A nafta 2,3 od Iveco - žádný zázrak a sto tisíc navíc za něj je drzost.
Napsal: stř pro 22, 2010 19:29
od zelvotron
Jenže UAZ není autem dnešní doby! Se všema výhodama i nevýhodama co z toho plynou. I tak je ten motor to nejlepší, co se tam kdy dávalo, uvidíme jak se poperou s euro 5.
Ta cena je za nejvyšší výbavu, základ je za půl míče dph included, za což se těžko sežene něco obdobnýho od konkurence.
Mě by spíš zajímalo, proč má normální verze Patriotu zadní dveře zavěšený nelogicky vpravo, že by inspirace u japonskejch teréňáků bez hlubšího zamyšlení?
Napsal: stř pro 22, 2010 19:58
od Marek
To je blbý, to souhlas. Závěsy vpravo mi na naše poměry poněkud nedávají smysl.
Napsal: stř pro 22, 2010 20:15
od zelvotron
No na naše, ale i na ruský, u japonců je to jasný, ale tady...
Mimochodem ty motory mají u nás upravený soft řídící jednotky tak, aby splňovaly EURO 4, ZMZ totiž produkuje jen specifikaci EURO 3. A rozdíl je poměrně značnej:
CZ EU4:
Maximální výkon při ot/min-1: 94.1 při 4600 ot/min
Maximální kroutící moment N.m: 217.6 při 3900 ot/min
RU EU3:
Максимальная мощность (брутто)при частоте вращения коленчатого вала-1, кВт (л.с.): 105 (142,8) 5000
Максимальный крутящий момент (брутто)при частоте вращения коленчатого вала, Нм (кгсм): 280 (23,5) 3900±200
Napsal: stř pro 22, 2010 21:21
od Marek
Ať žijí emise................. !!!
Napsal: stř pro 22, 2010 21:52
od Jozef Matuška
Marek píše:Ať žijí emise................. !!!
Presne tak, my v Európe zachránime celý svet
Napsal: čtv pro 23, 2010 10:58
od dvk
Neviděl bych ten motor tak zle, musíte brát v úvahu že toto není auto primárně určené na cesty.
Napsal: čtv pro 23, 2010 15:57
od MartasBrno
Taky bych to neviděl tak zle, ruský soft s EVRO 3 do toho nahrát půjde