Stránka 1 z 2

Fiat Scudo / Citroen Jumpy / Peugeot Expert

Napsal: sob lis 27, 2010 14:44
od DJW
Ahoj všetci, stále cítim potrebu vačšieho auta. Našiel som

Scudo Combi 6-miestne, 2002, 2.0 JTD 69kW, 150000km

Čo si myslíte o Scude ako takom a čo o motoroch 2.0 JTD 69kW (JTD je talianska verzia HDI)? Ten výkon nie je ktovie čo, takže hneď po kontrole a prípadnom servise motora chcem čiptuning.
Máte nejaké skúsenosti z okolia, prípadne vlastné? Drobné chyby krásy mi nevadia, ide mi o zásadné problémy (motoru, elektroniky,...)

Všetkým ďakujem za odpoveď.

PS: aby ste rozumeli prečo práve Scudo: našiel som jedno lacné, v LONG verzii, vpredu má 3 sedačky a miesto zadných okien plech. Pre mňa ako na robotu ako stvorené. Nie som priateľ rýchlej kúpy, ale táto kombinácia mi mimoriadne vyhovuje. Niečo podobné som už riešil pri VW Transporteri, ale nenašiel som takúto pre mna ideálnu verziu.

Napsal: sob lis 27, 2010 23:32
od Maysner
otec ma druhym rokem Scudo 2.0JTD 80kW, dokonce verzi LONG rok 2000. ma tedy 6ti mistnou verzi s plechovou prepazkou za zadni radou sedadel, ale ta se da vymontovat a prepazka vytahnout. ma najeto kolem 160tis km. kupovano nekdy v 115tkm. zatim zadna vazna zavada.
jen se u techto motoru, i HDi, bezne po cca 70tis stane, ze se rozleti remenice na klice. je ze dvou kusu, prolozenych gumovym silentblokem. nova stoji cca 1500Kc. meneno doma. jiny zavady krome sjetych brzd, prasklyho chladice, ruplyho vyfuku nebyli
vyhoda tohoto auta je, ze pouziva posledni osobni gumy (index zatizeni 94). vetsi dodavky uz musi mit Cckovy gumy.
spotrebu ted nevim jakou presne ma, ale je spokojenej. odveze s tim hodne. ma tazny a velikou zahradku, neni problem odvozit drevo na mensi strechu apod.
prevodovka je kratce zprevodovana. jakmile vjedes na dalnici, budes litovat, ze nema 6ku. a to vic jak u jinych aut. po okreskach je to vpohode. na muj vkus je razeni nepresny a ma dlouhy drahy.
docela jsem se divil, ze i kdyz zespodu neni z vyroby temer zadna ochrana, lepe receno, plech s nejakou povrchovou upravou bez asfaltovych nateru, tak to auto nehnije.

Napsal: pon lis 29, 2010 12:16
od DJW
Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď :)
Krátka prevodovka by nemala byť problém, jazdím predpisovo, takže na diaľnici to bude max 135km/h, to snáď nebude tragédia..

Napsal: pát pro 24, 2010 10:18
od plavec
Ty Jozef, když už něco většího, tak bych šel do tohohle. http://www.youtube.com/watch?v=2qOGreTG ... re=related S tou ještě uděláš parády :P

Napsal: úte led 04, 2011 22:38
od DJW
Pepo, ty vtipálek! :)
Ja som Š1203 mal.. A použijúc Tvoje slová z autorecenzii: NEBRAT ANI ZADARMO!!! ;)

Napsal: sob led 08, 2011 19:41
od plavec
DJW píše: NEBRAT ANI ZADARMO!!!
Tak teď si mě dostal. :mrgreen:
Ja som Š1203 mal
Tak bys měl další :P :lol:

Napsal: sob led 08, 2011 20:15
od Jelen
Helé, já 1203 mám a je to fakt peklostroj, jsem za ní vděčnej, radost pohledět a svézt se :-)

Napsal: ned led 09, 2011 23:17
od JmJ
Jelen píše:Helé, já 1203 mám a je to fakt peklostroj, jsem za ní vděčnej, radost pohledět a svézt se :-)
radost pohledet a nechat se vlect zigulem na lane pokradmo uprostred noci stichlou vesnici :lol:

Napsal: pon led 10, 2011 07:18
od Luděk Musil
JmJ píše:a nechat se vlect zigulem na lane pokradmo uprostred noci stichlou vesnici
Jak čtu - tak máš také zkušenost :lol: L.

Napsal: stř úno 16, 2011 01:10
od DJW
Recenzia na Scudo sa dá stiahnuť z odkazu na týchto stránkach:
http://forum.autobazar.eu/fiat-scudo-t1 ... t=Recenzia z časopisu Autoojetiny
Relatívne podrobne opisujú genézu modelu, porovnávajú staršiu a novšiu generáciu.. Užitočné čítanie pre prípadného záujemcu ( = mňa ) :)

Napsal: sob bře 05, 2011 18:16
od Michal Karásek
Scudo v trošku slabší motorizaci máme na firmě. Ideálně naložitelné, je to prakticky malá dodávka, narozdíl od Kangoo a jemu podobných což jsou spíš zvětšená osobní auta. Na svojí výšku překvapivě sedí na silnici. Ale stejně jako u všech fiaťáckých dodávek je to auto pro lidi s krátkejma nohama. Ve 2000 Ducatu jsem nadával na odkládací prostor pro levou nohu a ve Scudu je to to samé...

Napsal: stř bře 09, 2011 02:35
od DJW
Nekomfort by som prežil, auto bude na robotu.
Inak je auto spoľahlivé? Nemyslím bežné veci typu brzdový valček a podobne, ale nejaké vážne a veľké záležitosti (rozvod, prevodovka, turbo, RJ, ..)
Ďakujem za info.
Inak tak to vyzerá že do toho Scuda pôjdem a rovno do II. generácie - kvoli lepšie usporiadanej kasni, 6 kvaltu a 88kW motorom.

Napsal: čtv bře 10, 2011 19:32
od Michal Karásek
O spolehlivosti zatím těžko mluvit, auta jsou z pohledu dlouhodobého na firmě chvíli. Co se týče fiatů, na osobáky jsem neslyšel nic dobrého, ale jezdil jsem chvíli s Ducatem 2000 což byl neuvěřitelnej držák (sice se trochu křížila kastle, což bylo asi tím, že se tím běžně vozilo tak 1 - 1,5 tuny nad nosnost (upravené zadní odpružení), ale jelo to pořád - a co jsem slyšel tak ještě pořád jezdí na kšeft, nikoli soukromě) a teď mám možnost sledovat co se děje s těma Scudama - zatím jen samá chvála, Fiat asi dodávky fakt umí (ano, Scudo je dodávka, ne osobák, ale to už jsem asi psal). Jo, a nejsem dealer Fiatu :lol:

Napsal: čtv bře 10, 2011 19:35
od Maysner
ono hlavne to neni vyrobek fiatu, ale je to spolecnej projekt peugeotu, citroenu a fiatu. Motor 2,0JTD je to samy jako 2,0HDi ve franticich

Napsal: čtv bře 10, 2011 19:39
od Michal Karásek
To je asi fakt - teď si tak nějak uvědomuju, že Ducato 2000 mělo ještě italský 2,8 iDTD a následující 2,8 JTD už nebyly tak živý, ale možná to bylo subjektivní (iDTD jsem zažil v plechovce, JTD v plachťáku a skříni).