Stránka 1 z 2
Martin H. - 2105
Napsal: pát lis 05, 2010 21:30
od Martin H.
Tak jsem se odhodlal taky přidat fotky mého nedávného přírůstku - 2105.
Napsal: pát lis 05, 2010 21:32
od Martin H.
další..
Napsal: pát lis 05, 2010 21:33
od Jakub Metelka
Nádherná

Napsal: pát lis 05, 2010 21:34
od Křečík Barbuška
Moc pěkný kus, tato barva pětkám sluší. Jak se tak dívám je to "novější" kus, solexák, jak a za kolik ti to jezdí?
Napsal: pát lis 05, 2010 21:37
od Martin H.
Jó, znalci hned vědí

. Je to rok 1990, asi jeden z posledních kousků. Karburátor Solex 21051 - jezdí to tak okolo 8l, jak kdy..ale buď už toho má dost nebo nevím, protože na Ozón by to šlo asi líp.
Napsal: pát lis 05, 2010 21:44
od Křečík Barbuška
Martin H. píše:ale buď už toho má dost nebo nevím, protože na Ozón by to šlo asi líp.

Já ho měl v kombajnu také, jako jezdilo to fajn, někdy i za velmi dobré spotřeby, ale pokud člověk moc raploval ... ozon má spotřeby výrazně stabilnější. Jak moc je cítit benzín kolem filtrboxu?
Napsal: pát lis 05, 2010 21:47
od Martin H.
No cítit je..a když je to pořádně "vyhřátý" z dálnice a je venku teplo..to je panečku vzdoušek

.
Napsal: pát lis 05, 2010 21:53
od Křečík Barbuška
Dík za info, takže je to jasné, musí to být konstrukční chyba toho karbu, má brutálně "vyvětrávanou" plovákovku. V létě mi to doslova leptalo patro, hlavně proto dostal padáka

.
Jinak se mi líbí, že tam máš na prazích ještě ty hliníkové lišty, někdy už dávali ty plastové vnitřní deklíky a to byl opravdu vrchol nevkusu.
Napsal: pát lis 05, 2010 21:54
od Nulašestka
Pěkná, máme skoro stejnou barvu.

Napsal: pát lis 05, 2010 22:12
od Martin H.
[quote="Koko Loko"]Dík za info, takže je to jasné, musí to být konstrukční chyba toho karbu, má brutálně "vyvětrávanou" plovákovku. V létě mi to doslova leptalo patro, hlavně proto dostal padáka

.
No já už jsem ho chtěl taky poslat do háje. Ozon mám do něj připravený, ale nemůžu nikde sehnat držák , co má být na víku rozvodů, abych napojil táhla od plynu. Všechno mám kloubky, krátký táhla, trojůhelník, karb.Ozon, delší štefty na sací potrubí, ale ten držáček mi chybí. Kdyby někdo měl, nezlobil bych se

. Solex by hned šel ven

.
Jinak to zase takový zázrak není. Má dost nahnilý konce prahů a zadních blatníků, byl z dědictví, dost dlouho asi stál. Všechny čepy z předku jsem vyřezával flexou, všude rzi jak naděláno..ale teď už je jakžtakž v kupě a hlavně jezdí

.
Napsal: pát lis 05, 2010 22:21
od Hurikán
Martin H. píše:Tak jsem se odhodlal taky přidat fotky mého nedávného přírůstku - 2105.
Teda, to je ale fešanda! Skoro jako by mé Malině ze světla vypadla.

Naleštit, nalakovat kola a bude to krasavice erste klase.
Jen je škoda, že tam máš ultraorthodoxsocialskořepinovétapecíry a pokud dobře vidím, tak i klasické nesamonavíjecí pásy.
Napsal: pát lis 05, 2010 22:25
od Martin H.
Ano, vše originál

. I ty potahy pamatujou, když jsem ještě chodil do školy

. A to už je sakra let...
Napsal: pát lis 05, 2010 22:30
od Hurikán
No, moje 2105 Malina z rv 86 je na první pohled úplně identická. Jen má ještě ozona a hightechultrasnobsuperexclusive tapecíry ála 2103 a samonavíjecí pásy. Podotýkám, že vše bylo továrně osazené. Asi jsem kápnul na nějakou topclass variantu.

Napsal: pát lis 05, 2010 22:37
od Martin H.
A nebo máš kastli vybavenou pro 21053. To by bylo taky možný. Tahle 2105 je rok 1990 a taky má vydrátovanej motorovej prostor pro Ozona a není tam. Kabely si tam vesele visí a nikam nevedou..

.
Napsal: pát lis 05, 2010 22:46
od Hurikán
Vydrátovaný motorový prostor pro Ozon mají všechny solexy. Ozon je základ a další kabely jsou dodané podle varianty jiného karbecu.
Kastle pro 053 je možná, ale spíš si říkám, že sem "omylem" dovezli nějaký kus, co byl určen na vývoz na náročnější trhy. Teď u sebe nemám TP, ale jestli si dobře vzpomínám, tak přes Tuzex auto nešlo.