Stránka 1 z 2
niva 1500 / 1700 ???
Napsal: úte lis 02, 2010 18:49
od zimf
zdravim, lidi prosím potřebuju nutně odpovědi na tyhle otazky
pasuje sání z lady 1500 na motor niva 1700 ?
pasuje motor 1500 do nivy 1700 ?
zepsula si mi tam elektronika tam to asi vyhazim a mam možnost koupit motor 1500, tak že bych ho tam dal, popřípadě jenom dal jiné sání a karbec + rozdělovač
Napsal: úte lis 02, 2010 19:04
od Chester
na 100% budeš muset prohodit vanu, je jiná. Na ostatní otázky ti neodpovím.
Napsal: úte lis 02, 2010 19:41
od rezna
a proc teda nevyhazes elektriku a nepredelas tu 1700 na karb?
Napsal: úte lis 02, 2010 19:46
od zimf
no to právě chci, ale nejsem si jistej jestli budou pasovat ty parohy z patnáctistovky na tu mojí sedumnáctistovku, abych to vyměnil pěkně s karbecem a jenom tam dal rozdělovač a mělo vy to snad fachat, ale dulezity jsou ty parohy aby pasovaly na šrouby
Jsem tedka začinající nivař, tak pravě nevim co kde jak pasuje
Napsal: úte lis 02, 2010 19:58
od Tommel
Pasovat to bude, jezdi tady několik 1700 na karbu
Napsal: stř lis 03, 2010 06:47
od kitcarcup
Jestli to bude vše pasovat, tak to jsem zvědav. Nemám zkušenosti s tímto, ale teď jsem se motal kolem 1,7nivy. Domnívám se že výfukové svody jsou jiné ale pasující. Vycházím z katalogových čísel výfukových svodů a očima jsem to skoukl jen namátkově. Jinak zkušenější ví.
Napsal: stř lis 03, 2010 06:48
od kitcarcup
Niva byla 1,7i rv:5/1996. kat s jen jednou lambdou.
Napsal: stř lis 03, 2010 07:40
od Luděk Musil
Vyměníš sání, dodáš rozdělovač, indučku, palivový čerpadlo a mohlo by to jezdit. Karburátor z 1,5 bude potřeba přetryskovat. 1,6 karburátor by mohl benzínové nároky 1,7 motoru zvládnout. L.
Napsal: stř lis 03, 2010 16:21
od Štěpán
Luděk Musil píše:Vyměníš sání, dodáš rozdělovač, indučku, palivový čerpadlo a mohlo by to jezdit. Karburátor z 1,5 bude potřeba přetryskovat. 1,6 karburátor by mohl benzínové nároky 1,7 motoru zvládnout. L.
Karburátor z 1,6 se osazoval pozdějí na 1,5. Tedy karbece mezi 1,5 a 1,6 se liší jinak natryskovanou komorou prvního stupně a vzdušnikami na obou komorách. V podstatě je jedno, jestli tam dá karbec z 1,5 nebo 1,6.
Napsal: stř lis 03, 2010 21:04
od zimf
díky za odpovědi kluci
Napsal: čtv lis 11, 2010 21:47
od zimf
ahoj tak jenom chci napsat jak to dopadlo. Koupil jsem motor patnáctistovku ze kterého jsem přendal sání, karburator a namontoval na mojí 1.7. Všechno krásně pasovalo. Ještě jsem přidělal benzinovou pumpu a osadil rozdělovačem z 1.2 bez podtlaku (jiny sem nesehnal). Vedení paliva jsem použil vratnou hadici ze vstřikování. Takže po seřízení předstihu od oka to všechno šlape jak má. Tedka snad jen dát slavnému vstřikování sbohem
)
Napsal: pát lis 12, 2010 07:00
od Luděk Musil
zimf píše:osadil rozdělovačem z 1.2
Nejsem si zcela jist, že rozdělovač z 1,2 je to nejlepší, co jsi tam mohl dát. Ony totiž ty rozdělovače jsou odlišné (po mechanické stránce) pro "nízkozdvihy" a "vysokozdvihy". Hřídelka pro nízkozdvih (1200 a 1300 ccm) je o nějaké (7,5) milimetry kratší než pro vysokozdvih (1500 a 1600 ccm). Jako vono to asi fungovat bude, ale tisícihrany se budou více vymačkávat. L.
Napsal: pát lis 12, 2010 16:54
od Saša
Anebo dopadne jak já po přejezdu železničního přejezdu kdy to po měsíci ježdění samovolně přeskočilo (bum bác do karburátoru a stál jsem . Trvalo asi 5 minut než jsem zjistil že při nadzvednutí za "palec" se dá hřídelí volně točit
Za pár minut jsem po nastavení odjel . Opravdu zákeřná závada !
Napsal: ned lis 14, 2010 14:10
od zimf
jojo toho jsme si vědom, stačí jenom trošku ten rozdělovač vytahnout a uz se protáčí, někde v autodílech jsem viděl i rozdělovač přímo pro 1.7 za nějakych 1200,- má delší tu hřídelku. časem to vyměním až se mi nějaký dostane pod ruku
Napsal: ned lis 14, 2010 17:25
od Saša
zimf píše:někde v autodílech jsem viděl i rozdělovač přímo pro 1.7 za nějakych 1200,- má delší tu hřídelku
Takový asi neexistuje poněvač 1.7 rozdělovač nemá , ale pasuje tam z 1500-1600 .