LPG a chlazení u desítky
Napsal: pon říj 25, 2010 18:05
Ať nezaplácávám téma u krabic, radši založím tady to.
Mám systém, Elpigaz (polskej) sekvenční vstřik. Reduktor Albert 01 . (Asi od hurikána )
Motor 1,5 i 8ventil.
A nyní problém: Mnozí už jste zaznamenali téma mizející fridex u hradní střely. Asi nemá smysl to dál rozebírat. Šla do kopřiv.
Tenhle plynovej systém jsem vymontoval a nechal namontovat do kočkolapu. A po vyježdění nějaké jedné dvou nádrží, mi to začalo tlakovat. Zvláštní je že před montáží plynu byl klid. Byla tam jen voda. A nebyl zapojen radiátor topení. Radiátor jsem měl venku, vyzkoušel přes přestřihlou duši jestli neutíká. V pohodě, šup tam s ním. Teda už po montáži reduktoru. A zničehonic začal prolínat fridex z termostatu a pak bouchly dvě hadice chladiče a radiátor topení. Ten radiátor teče snad i za studena, když to není natlakovaný. Pod víčkem to syčí, takže přetlak je jasnej.
Jako laik to vidím tak, že jediné co ty dvě auta přímo spojuje je právě ten redukto¨r, tudíž logicky by za to mohl on, tím víc, že v předchozím autě to dělalo totéž.
V servise jsem na ně musel udeřit nečekaně. A ejhle vlezu do dílny a pánové cosi předělávají na tom samém systému u zánovní Oktávie a ještě mi tvrdí, že je to bezproblémový a že zacláním. V druhém konci dílny se vztekaj u felicie a další má venku půl motoru z favorita... Ale to jsem odbočil. Tvrdili mi, že teoreticky není možný aby to tlakoval právě ten plyn, protože se jim to stalo jen jednou u nějakýho holandskýho systému. A u elpigazu to ještě neviděli. (NO já jsem taky neviděl aby se do 4 válce dělalo 5 děr pro vstřiky., ale oni jsou jiný odborníci) Co si o tom myslíte? Hlavně by prej byl fridex cejtit po plynu, což se mi i zdá logický
Jinak Elpigaz z mého laického pohledu: Ideální pro přestavbáře. Polskej, levnej .Takže za levno koupit za mnohem víc prodat. Když jsem chtěl třeba Tartariny, nebo BRC, tak se vykrucovali a to asi pro to, že tam už nemaj takovej prostor pro zdražování, neb ho musej koupit za víc.
Máte někdo zkušenosti s tímto Elpigazem?
Mám systém, Elpigaz (polskej) sekvenční vstřik. Reduktor Albert 01 . (Asi od hurikána )
Motor 1,5 i 8ventil.
A nyní problém: Mnozí už jste zaznamenali téma mizející fridex u hradní střely. Asi nemá smysl to dál rozebírat. Šla do kopřiv.
Tenhle plynovej systém jsem vymontoval a nechal namontovat do kočkolapu. A po vyježdění nějaké jedné dvou nádrží, mi to začalo tlakovat. Zvláštní je že před montáží plynu byl klid. Byla tam jen voda. A nebyl zapojen radiátor topení. Radiátor jsem měl venku, vyzkoušel přes přestřihlou duši jestli neutíká. V pohodě, šup tam s ním. Teda už po montáži reduktoru. A zničehonic začal prolínat fridex z termostatu a pak bouchly dvě hadice chladiče a radiátor topení. Ten radiátor teče snad i za studena, když to není natlakovaný. Pod víčkem to syčí, takže přetlak je jasnej.
Jako laik to vidím tak, že jediné co ty dvě auta přímo spojuje je právě ten redukto¨r, tudíž logicky by za to mohl on, tím víc, že v předchozím autě to dělalo totéž.
V servise jsem na ně musel udeřit nečekaně. A ejhle vlezu do dílny a pánové cosi předělávají na tom samém systému u zánovní Oktávie a ještě mi tvrdí, že je to bezproblémový a že zacláním. V druhém konci dílny se vztekaj u felicie a další má venku půl motoru z favorita... Ale to jsem odbočil. Tvrdili mi, že teoreticky není možný aby to tlakoval právě ten plyn, protože se jim to stalo jen jednou u nějakýho holandskýho systému. A u elpigazu to ještě neviděli. (NO já jsem taky neviděl aby se do 4 válce dělalo 5 děr pro vstřiky., ale oni jsou jiný odborníci) Co si o tom myslíte? Hlavně by prej byl fridex cejtit po plynu, což se mi i zdá logický
Jinak Elpigaz z mého laického pohledu: Ideální pro přestavbáře. Polskej, levnej .Takže za levno koupit za mnohem víc prodat. Když jsem chtěl třeba Tartariny, nebo BRC, tak se vykrucovali a to asi pro to, že tam už nemaj takovej prostor pro zdražování, neb ho musej koupit za víc.
Máte někdo zkušenosti s tímto Elpigazem?