Stránka 1 z 7
Tatra
Napsal: úte říj 12, 2010 08:40
od zelvotron
autobazareliska píše:Nechat se někam odvýzt aby to vypadalo, ale nic víc.
Však to je taky primární účel toho auta
Odděleno z http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=14417
Napsal: úte říj 12, 2010 09:32
od Hurikán
Mno nevím. Znám několik lidí, co s Tatrama (osobníma) běžně jezdí a to i třeba i po městě a nijak si nestěžují.

Ale uznávám, že na převážení nákupů, různých krámů a haraburdí je Volha určitě lepší, než Tatra. Na tyto praktické věci je vždycky lepší auto nižší kategorie než té nejvyšší. A platí to i v případě Tatry a Volhy. A to je celé.

Napsal: úte říj 12, 2010 12:22
od vintera
Tatra je elegancí a prestiží výše než volha, je také pohodlnější, ale volha je určitě praktičtější. Avšak hlas motoru tatra už něco znamená.
Napsal: úte říj 12, 2010 17:57
od autobazareliska
vintera píše:Tatra je elegancí a prestiží výše než volha, je také pohodlnější, ale volha je určitě praktičtější. Avšak hlas motoru tatra už něco znamená.
jo ten zvuk pětikorun lítajících z vejfuků ve mě dodnes budí hrůzu ..
Napsal: úte říj 12, 2010 18:37
od vintera
Jo, za krásu a pohodlí musíš něco obětovat.

Napsal: úte říj 12, 2010 19:39
od autobazareliska
první moje 613 s najetejma 96 tisícema šla pod flexu, protože ji klasicky vcelku s papírama nikdo nechtěl. Druhá taktéž s papíry odjela za cenu šrotu toho času 5 tisíc neznámo kam- je to tak 5 let. Čili abych to zakončil je to stejně bezcennej sráč jako volhy, možná ještě horší... Vynášej ji do nebe jen ti co to nikdy neměli a je to pro ně jakási ikona socialistického luxusu

Ten komfort a pohodlí je v tom jak v průměrnym piánu, jizdní vlastnosti taky nijak oslňující...
pokud už mám do něčeho lejt kvanta benzínu, chci za to víc než dává tadle přerostlá škodofka

Napsal: úte říj 12, 2010 20:32
od plavec
vintera píše:Tatra je elegancí a prestiží výše než volha
Taky si myslím.
Zvuk 613ky jsem slyšel jednou jedinkrát na učňáku.Když to pán natočil, to všichni koukali - teda poslouchali
[ Komentář přidal: zelvotron: st říjen 13, 2010 11:23 ]
OT přesunuto sem http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=14469
Napsal: čtv říj 14, 2010 11:55
od Sid
Zo zaujímavosti som minule pozeral Tatraportál a skutočne majú niektorí ľudia 613ku na bežné jazdenie. U nás sa ich tiež niekoľko vyskytuje v parádnom stave.
V 613 som sa pár krát viezol a páčilo sa mi to auto. Aj ten zvuk motora, ale na 603ku to u mňa nemá. Otec, ktorý ju mal hovoril, že je aj pohodlnejšia ako 613ka
Mne sa páčia všetky staré autá, dokonca aj škoda 120M mi už pripadá ako vzácnosť, ale všetko mať nemôžem.
Napsal: čtv říj 14, 2010 18:40
od plavec
No je fakt že 603ka je na mě "moc kulatá" , mě se spíš líbí 613ka

Napsal: čtv říj 14, 2010 20:06
od zelvotron
Sakra, to už nejste schopný udržet myšlenku, kdo to má furt oddělovat
Mmch několikrát jsem viděl 613 na LPG, jak je tam řešenej ohřev reduktoru? Olejem?
Napsal: čtv říj 14, 2010 20:11
od Jelen
Nebo elektricky, to už jsem snad někde taky viděl. Každopádně jel jsem v 613ce, posledním modelu (1991 rok, nebo tak nějak?) a moc se mi to líbilo. Ticho, pohodlí, výkon...
Napsal: čtv říj 14, 2010 20:33
od Cooper
Ona eště byla nějáký T700, ex vládní vozidla, ne?
Napsal: čtv říj 14, 2010 21:07
od Hurikán
Jelikož mě ve výběru chyběl poněkud větší výběr, tak jsem si dovolil hlasování mírně rozšířit.
Cooper píše:Ona eště byla nějáký T700, ex vládní vozidla, ne?
Ano, T-700 vycházela z T613-5, byla však výrazně inovovaná a upravená. Poslední kusy se vyrobily v roce 1999. Zájemci mohou naleznout mnoho zajímavých informací třeba na těchto stránkách:
http://www.tatra700.cz/ , kde je i seznam zjištěných majitelů některých kusů.
A tady:
http://www.mojzis.sk/t613/clanky/t700vs ... superb.htm je jeden článek, snažící se o "objektivní" srovnání se Supíkem. Kromě mnoha drobných nepřesností je největším omylem uváděný 3,5l motor s výkonem, co měla T613-3. T700 měly standartně montovaný motor s objemem 4,4 l a výkonem 230-400 koní.
Napsal: čtv říj 14, 2010 22:19
od plavec
zelvotron píše:Mmch několikrát jsem viděl 613 na LPG,
Taky jsem to viděl.
zelvotron píše:Sakra, to už nejste schopný udržet myšlenku, kdo to má furt oddělovat
Dokud neudržíme myšlenku je to ještě docela v poho, ale až neudržíme moč bude to horší
Kdybych měl cestu kolem Kopru a hlavně penízky, tak bych se rád podíval do tamního Tatrováckýho muzea.Jednou jsem civěl na tu lokomotivu co stojí před ním, ale bylo tenkrát zrovna zavřeno.
EDIT: Radia, která se dávaly do tatry 613 :
http://t613.wz.cz/radia.html Docela hezké kousky a hlavně je to skoro samá Tesla.
Napsal: pát říj 15, 2010 05:03
od Luděk Musil
plavec píše:Docela hezké kousky
Tu 1902B-éčko jsem měl ve své první 21011. Ale nikdy se mi (díky špatně umístěné a asi i špatné) anténě nepodařilo z toho vyloudit zcela čistou muziku. Ale na kazety to hrálo super. L.