Stránka 1 z 27
Východ vs. Západ
Napsal: úte říj 12, 2010 14:21
od Laďuša
autobazareliska píše:jo mizej - protože všichni brečej a nejsou schopný za to dát ani tolik co v tý sběrně
Asi tak, rozhodně bych teď za to nedal ani tisícikorunu.
autobazareliska píše:cennější auta a ne výrobky značky jejíž příznivci brečej na padesátikorunou.
Takovýdle přirovnání mě vždycky dokážou fascinovat
[ Komentář přidal: zelvotron: st říjen 13, 2010 11:24 ]
Odděleno z http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... iew=newest
[ Komentář přidal: zelvotron: ne říjen 24, 2010 11:21 ]
přidána anketa
Napsal: úte říj 12, 2010 20:50
od Ivo
Laďuša píše:autobazareliska napsal:
cennější auta a ne výrobky značky jejíž příznivci brečej na padesátikorunou.
Takovýdle přirovnání mě vždycky dokážou fascinovat
Z toho si nic nedělej, nejsi sám. Ono, mě tady facinuje víc věcí, ale nemá cenu tu o tom psát.
Napsal: úte říj 12, 2010 20:55
od Jelen
Mě ani ne, ona je to pravda. Onehdá nejmenovaný člen tohoto klubu chtěl bílý blinkry na 01 a když bylo řečeno, že jsou za 100kč (oba dva) + 50kč poštovné, tak ten jedinec brečel nad tím poštovným, že prej jestli by to nemohlo být v ceně. A už vidím někoho, jak kvůli 50ti korunám jede 3km na poštu stát frontu...
Napsal: úte říj 12, 2010 21:18
od vintera
autobazareliska píše:první moje 613 s najetejma 96 tisícema šla pod flexu, protože ji klasicky vcelku s papírama nikdo nechtěl. Druhá taktéž s papíry odjela za cenu šrotu toho času 5 tisíc neznámo kam- je to tak 5 let. Čili abych to zakončil je to stejně bezcennej sráč jako volhy, možná ještě horší... Vynášej ji do nebe jen ti co to nikdy neměli a je to pro ně jakási ikona socialistického luxusu

Ten komfort a pohodlí je v tom jak v průměrnym piánu, jizdní vlastnosti taky nijak oslňující...
pokud už mám do něčeho lejt kvanta benzínu, chci za to víc než dává tadle přerostlá škodofka

Jo, v průměrným piánu se sedí jako v obýváku, ne jak ve škodovce.

Napsal: úte říj 12, 2010 21:45
od Ivo
Jelen píše:Mě ani ne, ona je to pravda. Onehdá nejmenovaný člen tohoto klubu chtěl bílý blinkry na 01 a když bylo řečeno, že jsou za 100kč (oba dva) + 50kč poštovné, tak ten jedinec brečel nad tím poštovným, že prej jestli by to nemohlo být v ceně. A už vidím někoho, jak kvůli 50ti korunám jede 3km na poštu stát frontu...
A proto jsou takoví všichni jo? Ví se o mě, že jsem rýpalista, tak si zase rýpnu. Autobazareliška pořád jenom píše, jak jsou ty naše auta vraky a že nemá cenu, se s těma šrotama ani špinit a jedinné místo kam patří, je šrotiště, protože tam ještě můžou být k užitku. Navíc se s majiteli těchto aut ani nedá obchodovat, protože na to nemají. V tom případě teda nechápu jeho účast v klubu. Nechci zase zbytečně vyvolávat nějaké hádky, jenom mě jeho jednání udivuje.
Napsal: stř říj 13, 2010 08:15
od autobazareliska
Ivo, vadí ti názor druhé strany?? od někoho kdo se v Ruskejch krámech hrabal přes deset let ?? Máš pocit že todle je místo kde je třeba všecky tydle krámy vychvalovat a vynášet do nebe jako za socialismu ?? Prostě taková duševní onanie, kdy žigul je nejlepší a těsně na paty se mu lepí volha a někde v bájné mlze stojí Tatra 613 ...
Všechno ostatní než chvála a pokora k Sovětským výkvětům je tady TABU..

Nevidím třeba ty vaše skvosty trochu objektivněji než jedinec do nich čerstvě zamilovaný ?? Všechny stroje ke kterým se vyjadřuju jsem narozdíl od jiných co je jen někde viděli i nějaký čas vlastnil, nebo přinejmenším opravoval a poté zkoušel -takže mám pocit že k tomu můžu říct své hodnocení
To jako protože krom relativní nezničitelnosti a blbuvzdornosti (v případě že se to náhodou podařilo vyrobit) nevidím na Sovětský produkci nic dobrýho se nesmím účastnit debaty ??? To docela smrdí....
Ivo, o žádný hádky rozhodně nestojím, ale jestli chceš, napiš mi sz, můžem klidně tvé výhrady vůči mě probrat

adresu tu mám taky (narozdíl od převážné většiny lidí), kdybys se mnou chtěl mluvit osobně

Napsal: stř říj 13, 2010 08:26
od Laďuša
Ani bych neřek, že jde o to, že by jsme tu neuznali, že ty auta jsou za zenitem, ale soíš o to, dělat z jejich majitelů socky, který se zasekli před 30 lety...
Napsal: stř říj 13, 2010 08:48
od autobazareliska
..no tak mě pouč jak to teda je ?? samý skrytý milionáři co po vzoru strýčka Skrblíka šetří i desetník ?? Hlavně nezapomeň že já z nikoho nic nedělám, jen konstatuju realitu - a přeci bys nechtěl abych jmenoval každýho konkrétního kdo mě k tomudle názoru přivádí...
Napsal: stř říj 13, 2010 09:00
od Luděk Musil
Hele hoši - klídek! Pravda (i chyby) na obou stranách. Zbytečně tedy budeme pořádat nějaký manévry.
Zeptám se Vás (jinak - příměrem) na něco jinýho: proč ještě pořád kolotočáři jezdí s Lochneskou?
Možné odpovědi: nemají na novou atrakci nebo je stávající atrakce ještě pořád dost atraktivní a bezpečná nebo ta nová atrakce není dost atraktivní nebo ... ?
Napsal: stř říj 13, 2010 10:21
od zelvotron
Já myslím, že takový ty typy co si myslí, že žigul je nejlepší na světě tu už moc nejsou, protože ti většinou už přesedlali na nějakou západní vylítaninu, najednou sou šíleně překvapený jaký je to oproti krabici čupr auto a básní zase o tý vylítanině. Prostě problém je v nedostatečným rozhledu člověka, ne v tom, že zrovna náhodou vlastní žígo. Naopak většina stálých majitelů tady je si vědoma předností a nedostatků a dokážou to racionálně posoudit... Tož tak.
Napsal: stř říj 13, 2010 10:35
od radek mb
zelvotron píše: že žigul je nejlepší na světě
moje řeč
zelvotron píše:většina stálých majitelů tady je si vědoma předností
proto to auto mám
P.S. Toto je krásná ukázka toho,jak lze vytrhnout věci z kontextu

Napsal: stř říj 13, 2010 10:40
od Teepee
zelvotron píše:Já myslím, že takový ty typy co si myslí, že žigul je nejlepší na světě tu už moc nejsou, protože ti většinou už přesedlali na nějakou západní vylítaninu, najednou sou šíleně překvapený jaký je to oproti krabici čupr auto a básní zase o tý vylítanině. Prostě problém je v nedostatečným rozhledu člověka, ne v tom, že zrovna náhodou vlastní žígo. Naopak většina stálých majitelů tady je si vědoma předností a nedostatků a dokážou to racionálně posoudit... Tož tak.
Já ti dám vylítaninu
Je to celé o prioriách. Mohl bych bydlet v nějaké kůče na spadnutí a mohl bych mít skladiště starých werků. Ovládl jsem se a racionálně posoudil co je pro život a rodinu smysluplnější. Navrch možná vypadám jak socka, mám západní vylítaninu a jednoho pitomýho žigula, ale pravda je někde tam uvnitř.
A protože mám věci kolem sebe rád a mám k nim možná až nezdravě silný vztah, chovám s k nim s respektem. Neříkám proto nikdy zcela vážně, že Žigul je plečka a že v tom jezděj jen socky, který si kvůli padesátikoruně nechají vrtat koleno. I když obojí může být z určitého úhlu pohledu vlastně pravda.
Je to jedna ze základních myšlenek LADAfandovství, kterou ocitovali i do časopisu o Kultovních autech:
LADAfandové jezdí vozy LADA. Už to samo vysvětluje vše. Vozy Lada mají nízké pořizovací ceny, nízké náklady na opravy a LADAfandové si je považují hlavně pro nejlepší poměr výkonu k ceně. Mezi LADAfandy neexistují pojmy jako sociální rozdíl, chudý, bohatý. Všichni jsou na tom přibližně stejně a to spojuje. Neznamená to, že jsou všichni stejní, ale jestli má někdo více nebo méně v peněžence není při setkání s LADAfandou prostě znát.
viz:
http://www.ladaklub.com/www/lide.php
A jestli se někdo pokusil dostat cenu dolů, tak já nevim, ale nebyl by blbej, kdyby to nezkusil?
Napsal: stř říj 13, 2010 11:14
od Luděk Musil
Teepee píše:celé o prioriách
T-P ... priora je typ auta (notabene Lada) ... asi jsi chtěl napsat o prioritách ...

.
Také mám kromě Lady jednu "západní" plečku ... teda vlastně ani západní, ani plečku, ale felicii

. A co se týká dalšího
Teepee píše: ... nízké náklady na opravy ...
s tím nelze než souhlasit, protože 9/10 oprav jsem schopen si udělat doma, protože je to stará (ale oproti novým či novodobějším plečkám) a HLAVNĚ spolehlivá plečka.
A potřeba nového auta mě v současnosti vůbec netrápí, pro mé potřeby jsou kvality _žigula_ naprosto postačující, nemluvě o tom, že při nějakým škrábanečku či odřenince nebudu brečet a klidně s tím po tom poli/lese pojedu dál. L.
Napsal: stř říj 13, 2010 11:30
od Drobek81
Luděk Musil píše:A potřeba nového auta mě v současnosti vůbec netrápí, pro mé potřeby jsou kvality _žigula_ naprosto postačující, nemluvě o tom, že při nějakým škrábanečku či odřenince nebudu brečet a klidně s tím po tom poli/lese pojedu dál.
moje rec, radeji za 10plynu nez benzinu

Napsal: stř říj 13, 2010 12:57
od vintera
Asi všichni vědí (a těm co to nevědí) lada (žigul) je licenčně vyráběný italský fiat 124, dokonce zvoleným autem roku a dovedeným na východě, v té době největší a nejmodernější nové automobilce na světě, k dokonalosti při zachování všech jeho předností, tedy nikoli ruský krám ve kterém se kdosi deset let hrabal.
Skutečnost, že si tehdy SSSR vybral pro motorizaci svého imperia právě toto auto z mnoha nabídek předhánivších se ostatních automobilek nebylo samo sebou. Již počet vyrobených aut a délka výroby o něčem svedčí.
Myslím, že majitelé si tato auta pořizovali pro jejich nespornou kvalitu a užitnou hodnotu, která i po dvaceti třiceti letech nemá mezi stejně starými ojetinami konkurenci.
A to, že byl tento fiat vyráběn s veškerou pečlivostí a dokonce v lepší kvalitě než origál, potvrdili nejen zástupci firmy fiat, ele i motoristé. Po pádu Kremlu se již projevily právě ty nectnosti, kdy kvalita výroby a zpracování se chtěly přiblížit západnímu stylu a nakonec jej i v mnoha směrech předběhly ke škodě věci (auta).
Běh času a technický pokrok se nedá zastavit, četl jsem zde z fora již velmi mnoho, a nevšiml jsem si, že by někdo chtěl vrátit motorizaci o 40 let nazpátek. To, že někdo oceňuje kvalitu již historického modelu, který případně i vlastní neznamená, že jej fanaticky obhajuje a ostatním svůj názor násilím vnucuje.
Někdo má rád holky, jiný zase vdolky. A kdo může, miluje oboje, a nemá problém.