Stránka 1 z 2
Zdvihák
Napsal: čtv říj 07, 2010 16:41
od mirozv
Pri pokuse zdvihnúť vazidlo pri výmene kolesa zdvihákom z výbavy sa mi podarilo pekne strhnúť závit. Myslel som, že keď je to ruské tak niečo vydrží. Má niekto podobnú skúsenosť?

Napsal: čtv říj 07, 2010 16:58
od Saša
Ano , ale nebyl to zvedák z Lady nýbrž nějaký Polský nůžkový . Zvednout auto se sice za použití značné síly podařilo ale zpět jsem vytvořil na kličce vývrtku a auto jsem z "heveru" nakonec shodil . Závit po PRVNÍM použití vypadal jako pokus přeřezet metrický závit na Witvort .
Napsal: čtv říj 07, 2010 17:09
od mirozv
Neviem, aký zdvihák tam dávali rusáci, tento som kúpil s autom. možno je to ten polský.
Napsal: čtv říj 07, 2010 18:22
od Chester
Tohle bude originál, máme tam stejnej. Závit zatim drží ale rozladlo se to ložisko u kliky (je v plastovim pouzdře)
Napsal: čtv říj 07, 2010 19:17
od zelvotron
Vypadá to, že ten závit je dost suchej, já mám na něm od výroby snad kilo vazelíny

Napsal: čtv říj 07, 2010 19:27
od plavec
mirozv, Máš origo zvedák. Mám tam taky tenhle.Mě se ohnul nahoře u toho čepu. U mě teď nemá stejně smysl ten zvedák používat, páč za prahy zvedat nemůžu, prahy v některých místech už ani nejsou.

Tudíž vozím ve výbavičce podjížďák a zvedání bych řešil rozhodně za nápravy.
Napsal: pát říj 08, 2010 16:35
od mirozv
Plavče Tuším máš prepichové auto. Kde pichneš prepichneš

Napsal: pát říj 08, 2010 19:52
od plavec
Napsal: sob říj 09, 2010 12:37
od dmatej
zelvotron píše:Vypadá to, že ten závit je dost suchej, já mám na něm od výroby snad kilo vazelíny

Já mám na Kalině stejnej, ale závitu vůbec nic není - a je mazanej (doslova

). Vozím ale stejně pojezďák - má lepší stabilitu.
Napsal: sob říj 09, 2010 20:16
od Erik
Mě se zase u origoš zvedáku u Lady ohýbal ten plech, který se dával pod práh auta. Narovnal jsem to, ale za pár zvednutí to bylo zase to samé. Jednou jsem použil zvedák z Felíny. To bylo úplně o něčem jiném. Materiál i stabilita. Jen tenkrát jsem si to nepřiznal...
Napsal: sob říj 09, 2010 20:46
od plavec
No je fakt že polskej zvedák na favorita mě taky napadlo použít, ale jsem rád , když sem s ním zvednul toho favorita a nespadnul mě na zem, natož s tím zvedat ladu.

Napsal: sob říj 09, 2010 21:02
od zelvotron
Erik píše:Mě se zase u origoš zvedáku u Lady ohýbal ten plech, který se dával pod práh auta. Narovnal jsem to, ale za pár zvednutí to bylo zase to samé. Jednou jsem použil zvedák z Felíny. To bylo úplně o něčem jiném. Materiál i stabilita. Jen tenkrát jsem si to nepřiznal...
Myslíš ten s plastovou maticí, jak z něj feldy padaly až se to dostalo i do televize?
Slušněj hever byl ve fáčku (ten nůžkovej, starší), akorát měl dost úzkej podstavec, což mu na stabilitě nepřidalo, ale jinak fajn. Ale laďáckej je taky v pohodě.

Akorát se občas majznu kloubama o asfalt při točení kličkou.
Napsal: pon říj 11, 2010 10:51
od Erik
zelvotron píše:Myslíš ten s plastovou maticí, jak z něj feldy padaly až se to dostalo i do televize?
Nevím, bylo to ze služební felicie, r. v. 2000. Byl konstrukčně skoro stejnej, jako u Lady, ale mě fakt držel. Plastovou matici nevím, jestli měl, to si nepamatuju, ale byl stabilnější.
Napsal: úte říj 19, 2010 11:41
od MartasBrno
mirozv píše:Pri pokuse zdvihnúť vazidlo pri výmene kolesa zdvihákom z výbavy sa mi podarilo pekne strhnúť závit.
Chester píše:Závit zatim drží ale rozladlo se to ložisko u kliky
plavec píše:Mě se ohnul nahoře u toho čepu.
Erik píše:Mě se zase u origoš zvedáku u Lady ohýbal ten plech, který se dával pod práh auta.
zelvotron píše:Ale laďáckej je taky v pohodě.

Akorát se občas majznu kloubama o asfalt při točení kličkou.
Raduz píše:Ten můj už taky letěl, roztáhly se díry na čepu-kloubu.
Ten matroš je strašně měkký.
plavec píše:Si říkám, že to snad ani nejni ruský

Chlapi, to musí být opravdu dobrej výrobek
Jinak musím uznat, že polonůžkový feli zvedák mi to majznutí kloubana o asfalt občas provede taky.
Napsal: ned úno 20, 2011 10:02
od Raduz
Ten můj už taky letěl, roztáhly se díry na čepu-kloubu.
Ten matroš je strašně měkký.