Stránka 1 z 2
Pražský okruh
Napsal: stř zář 29, 2010 08:09
od Marek
Tak jsem měl možnost si zkusit projet nově otevřený pražský okruh spojující od Říčan silnici D1 s D5, resp R6. Jaké máte osobní pocity z tohoto okruhu (týká se těch, kdo po něm již jeli) - mé pocity jsou vezkrze kladné (z Říčan k Ruzyni za 20 minut je něco, co nemá obdoby).
Napsal: stř zář 29, 2010 08:12
od zelvotron
Taky jsem si to už projel, i když spíš ocením volnou JS a Baranďák. Trochu mě překvapil poměrně hustej provoz, 2 pruhy možná budou za chvíli málo.
Napsal: stř zář 29, 2010 08:14
od Marek
Taky si myslím, že dva pruhy jsou málo, zvláště při potřebě udržet trvale rychlost 130 km/h to byl místy dost boj.
Napsal: stř zář 29, 2010 12:49
od Roman
Uz sa nemozem dockat az si ju aj ja odskusam, myslim, ze mi to trochu ulahci cestu do Berouna.... Buducu stredu sa chystam.
Napsal: stř zář 29, 2010 13:20
od JmJ
zelvotron píše:Taky jsem si to už projel, i když spíš ocením volnou JS a Baranďák. Trochu mě překvapil poměrně hustej provoz, 2 pruhy možná budou za chvíli málo.
Je na zminenych mistech citelne snizeni provozu?
Napsal: stř zář 29, 2010 15:23
od dusin
JmJ píše:Je na zminenych mistech citelne snizeni provozu
Velice citelné.Jezdím teď tudy každé ráno do rachoty a odpoledne zpět a projet barandovský most ve směru na prahu kolem půl o smé bez zastavení bylo ještě nedávno nereálné scifi.Dneska jsou na barandovském mostě vypnutná světla a provoz je tu naprosto plynulý....
A nový okruh je naprostý mazec,tedapokud tam nějaký inteligent nezkouší projet s nadrozměrem....
Napsal: stř zář 29, 2010 19:03
od Kopr
Ale od strakonic jsou stále a dovolím si tvrdit i větší kolony

ji nak po novém okruhu se jezdí vcelku dobře do Jažlovic to dávám za 35 minut pokud není všudevpražská zácpa dělal jsem to předtím za hodinu 15 minut teď je to veget , horší je konec spojky směr ven z města připojení na brno kv neb hk je záležitostí i 45 minut viz cesta na sraz v osm večer v pátek
Napsal: stř zář 29, 2010 19:14
od radek mb
Řešení provozu na nově otevřeném pražském okruhu je úplně ničemné.
Rozhodně bych nedával zákaz vjezdu pro auta nad 12 tun na Jížní spojce směrem k Barranďáku.Kolony,které se tam tvořily,se pouze přesunuly jinam,v tomto případě na Spořilov.
Pro proud kamionů z D8,D11 a R10 se měl nechat průjezd Barranďákem,a hlavní transit kamionů přes Prahu,který přijíždí po D1 a jede na D5( 80%) by jel po nové části obchvatu.
Doprava by se rozmělnila na dvě cesty.Takhle se sice projede pěkně Jížní spojkou,ale sjezd na Brno je zacpaný.
To platí i opačným směrem,a to i pro dopravu jedoucí ze Slánské R7 nebo Karlovarské R6.Podle toho,kam by pokračovali,by si vybrali buď spojku nebo obchvat.
Napsal: stř zář 29, 2010 19:37
od plavec
radek mb píše:Kolony,které se tam tvořily,se pouze přesunuly jinam,v tomto případě na Spořilov.
čili to zas postává od sjezdu z Jižní spojky celou Spořilovskou nahoru na D1? A Celkově je teď Spořilovská mnohem víc vytíženější? Jestli ano tak tím spíš budu nechávat auto na Opatově na P+R a do Lady pojedu hromadou.Přijde mě to i pohodlnější, než se někde po městě trmácet autem.
Napsal: stř zář 29, 2010 21:24
od zelvotron
JmJ píše:Je na zminenych mistech citelne snizeni provozu?
Teď je to tam naprostá pohodička, možná volnější jak na tom novým okruhu, jsou vyplý ty semafory a je tam klasickej průplet, na to je akorát třeba dát bacha.
radek mb píše:Řešení provozu na nově otevřeném pražském okruhu je úplně ničemné.
Rozhodně bych nedával zákaz vjezdu pro auta nad 12 tun na Jížní spojce směrem k Barranďáku.Kolony,které se tam tvořily,se pouze přesunuly jinam,v tomto případě na Spořilov.
Pro proud kamionů z D8,D11 a R10 se měl nechat průjezd Barranďákem,a hlavní transit kamionů přes Prahu,který přijíždí po D1 a jede na D5( 80%) by jel po nové části obchvatu.
Doprava by se rozmělnila na dvě cesty.Takhle se sice projede pěkně Jížní spojkou,ale sjezd na Brno je zacpaný.
To platí i opačným směrem,a to i pro dopravu jedoucí ze Slánské R7 nebo Karlovarské R6.Podle toho,kam by pokračovali,by si vybrali buď spojku nebo obchvat.
Jistě, ale nic lepšího udělat nešlo, řešením je akorát urychlená dostavba propojení D 1 s D 11. Protože kdyby to udělali jak říkáš, tak si to kamčáky z D1 na D5 budou hezky dál solit po JS, protože jednak to tam maj zadáčo, je to kratší a nešlo by tomu nijak zamezit, aby takhle jezdili.
Bohužel je teď JS zasekaná u sjezdu na Brno často až k Průmyslový a Spořilovská taky, ale to mi ale neva, tamtudy nejezdím a když jde to poměrně v pohodě objet, narozdíl od Baranďáku, kamčáci si to holt vystojej, ale těm to neva, ty jsou zvyknutý

Napsal: čtv zář 30, 2010 06:54
od Teepee
zelvotron píše:Jistě, ale nic lepšího udělat nešlo, řešením je akorát urychlená dostavba propojení D 1 s D 11. Protože kdyby to udělali jak říkáš, tak si to kamčáky z D1 na D5 budou hezky dál solit po JS, protože jednak to tam maj zadáčo, je to kratší a nešlo by tomu nijak zamezit, aby takhle jezdili.
Bohužel je teď JS zasekaná u sjezdu na Brno často až k Průmyslový a Spořilovská taky, ale to mi ale neva, tamtudy nejezdím a když jde to poměrně v pohodě objet, narozdíl od Baranďáku, kamčáci si to holt vystojej, ale těm to neva, ty jsou zvyknutý

Pak by mohli JS pro kamiony zpoplatnit, jako kdyby jeli po PO a šance na rozdělení zátěže je tak zase o něco větší.
A protože do práce autem je pro mě po JS od mostu až k exitu na Švehlova-Průběžná, jezdím si dál MHD...
Napsal: čtv zář 30, 2010 06:55
od Marek
radek mb píše:Řešení provozu na nově otevřeném pražském okruhu je úplně ničemné.
Rozhodně bych nedával zákaz vjezdu pro auta nad 12 tun na Jížní spojce směrem k Barranďáku.Kolony,které se tam tvořily,se pouze přesunuly jinam,v tomto případě na Spořilov.
Pro proud kamionů z D8,D11 a R10 se měl nechat průjezd Barranďákem,a hlavní transit kamionů přes Prahu,který přijíždí po D1 a jede na D5( 80%) by jel po nové části obchvatu.
Doprava by se rozmělnila na dvě cesty.Takhle se sice projede pěkně Jížní spojkou,ale sjezd na Brno je zacpaný.
To platí i opačným směrem,a to i pro dopravu jedoucí ze Slánské R7 nebo Karlovarské R6.Podle toho,kam by pokračovali,by si vybrali buď spojku nebo obchvat.
Dejme tomu - ale za to nemůže obchvat, resp. jeho technické provedení, nýbrž lidi, kteří připravili dopravní značení. Takže dávat novému okruhu minus za něco takového asi není smyslem této ankety. Toto se totiž časem vychytá (s ohledem na provozní stavy), ale s vlastním okruhem to nemá nic společného.
Napsal: čtv zář 30, 2010 07:37
od zelvotron
Teepee píše:zelvotron píše:Jistě, ale nic lepšího udělat nešlo, řešením je akorát urychlená dostavba propojení D 1 s D 11. Protože kdyby to udělali jak říkáš, tak si to kamčáky z D1 na D5 budou hezky dál solit po JS, protože jednak to tam maj zadáčo, je to kratší a nešlo by tomu nijak zamezit, aby takhle jezdili.
Bohužel je teď JS zasekaná u sjezdu na Brno často až k Průmyslový a Spořilovská taky, ale to mi ale neva, tamtudy nejezdím a když jde to poměrně v pohodě objet, narozdíl od Baranďáku, kamčáci si to holt vystojej, ale těm to neva, ty jsou zvyknutý

Pak by mohli JS pro kamiony zpoplatnit, jako kdyby jeli po PO a šance na rozdělení zátěže je tak zase o něco větší.
A protože do práce autem je pro mě po JS od mostu až k exitu na Švehlova-Průběžná, jezdím si dál MHD...
No zpoplatnit to by sice částečně řešilo, ale budovat tam kvůli tomu na pár let mýtný brány, fuj, stačí, že jsou tím zohyzděný dálnice

Na městským okruhu nemá tranzit co dělat. Ale když jsme u toho, tak vnější expresní okruh by taky neměl bejt (minimálně pro osobáky) zpoplatněnej.
Jinak akorát mě štve ta osmdesátka v tunelech, kilo by bylo přijatelnější.
Napsal: čtv zář 30, 2010 09:56
od plavec
zelvotron píše:Na městským okruhu nemá tranzit co dělat.
Taky si to myslím.
Škoda že nejni okruh už celej okolo celý Prahy.
Napsal: čtv zář 30, 2010 11:28
od radek mb
zelvotron píše:Na městským okruhu nemá tranzit co dělat.
Plně souhlasim,ovšem za předpokladu,že bude hotov celý okruh kolem Prahy,jak je to v případě Berlína,Londýna a dalších měst.