Stránka 1 z 1

auto jede na 3 a 2/3 válce

Napsal: čtv zář 23, 2010 10:24
od irut
V mé 01 je v jednom válci menší tlak a plní se asi na 2/3 pouze. To způsobí, že se auto dusí. V servise na příčinu nepřišli. Možná je špatný sací ventil?

Napsal: čtv zář 23, 2010 10:34
od Luděk Musil
irut píše:Možná je špatný sací ventil
možná je špatný výfukový ventil.
Možná jsou špatný oba dva
Pokud má motor "cinkavý" zvuk - je/jsou zlomený pístní kroužek/ky
Nepravděpodobná závada: stěna toho jednoho válce je tak ošoupána, že už to kroužky nedotáhnou
profouklý těsnění pod hlavou
prasklá hlava
.
.
.
Doufejme, že je to jen ten (některý) ventil. A v servise zkoumali co? L.
PS: pokud Tě to stálo nějaký prachy (myslím v tom servise) - tak za tu samou sumu bych taky na příčinu nepřišel :cry: ... notyvole jestli fakt chtěli peníze za to, že nepřišli na příčinu ... to bych se asi naštval :evil:
PPS: sorry, ale dnes mám nějakou blbou náladu :oops:

Napsal: čtv zář 23, 2010 10:44
od irut
Tak prachy chtěli viď :D A né malý, ale dělali tam další věci, takže se blbě něčím argumentuje. No jinak cinkavej zvuk motoru není, zvuk je pěknej zdravej :) Ale akorát menší výkon.

Napsal: čtv zář 23, 2010 11:01
od Drobek81
Pokud je to u 4.valce tak bych hledal pricinu v kruhach(valec)...
Kontroloval jsi vacku a vahadla? Muze byt jen "obrousena" plocha a malo otevira. U 01cky sem se s tim setkal 2x, nekde mam dokonce schovane to vahadlo - bylo to z nejakych modelu, kde delali spatnou povrchovou upravu a po urcitem nabehu kilometru dochazelo k nadmernemu opotrebeni...

Napsal: čtv zář 23, 2010 11:01
od dvk
Změř kompres, pak zkus do toho jednoho válce stříknout dírou od svíčky trochu studeného oleje a změř kompres znova. Pokud se výrazně zvedne, jsou to kroužky, pokud ne, jsou to ventily. První určitě zkontroluj vůli a když bude vše ok, holt bude muset hlava dolů a hledat příčinu ...