Stránka 1 z 1

WATTOV PRIAMOVOD

Napsal: pát zář 10, 2010 16:00
od miro263

Napsal: pát zář 10, 2010 17:32
od Atex
Tyjo hezke, jak se da lehce zabranit uskakovani prdele na spatnem povrchu v zatackach.

Napsal: pát zář 10, 2010 17:34
od MartasBrno
On ten přímovod taky nevede úplně přímo. Vyčíslil někdo, že odchylka ve vedení origo panhardky je horší než odchylka wattova přímovodu z těch fotek? Jinak když už vylepšovat zadní nápravu, tak bych uvažoval o cestě pevného difu a kloubových hřídelů. Kvůli smenšení neodpružených hmot. To by mohlo být užitečné.
Prostě implantovat vhodnou nápravu z auta, které ji mělo vyřešenou opravdu dobře a +- by pasovala...

Co je to na posledním obrázku? A jak to má řešený náhon?

Napsal: pát zář 10, 2010 18:40
od rosta
tuhle věc má na zadku ALFA... zde v českém jazyce http://cs.wikipedia.org/wiki/Watt%C5%AF ... C3%ADmovod

Napsal: úte zář 21, 2010 06:26
od oto911
zaujímave :P

Napsal: stř zář 22, 2010 20:36
od Feiky
Já to měl na své Alfě 75... Je to parádní věc zadek se téměř nevychyluje, jenže ta to má na nápravě v které drží převodovka a z toho plyne, že je neodpružená hmotnost obrovská... Je to proto, že je to auto převážně na okruhy a tam to nevadí ba naopak je tam nízko těžiště... a když se podíváš na síly při průjezdem zatáčkou, jsou rovnoměrné at jedeš do prava, nebo do leva... U pandharské tyče to tak není...