Stránka 1 z 2
Nový výfuk 2110
Napsal: pon zář 06, 2010 21:37
od dmatej
Jelikož mě CS AutoLada opět napálilo a já si včas nezkontroloval, co mi dávají do ruky, musím to řešit. Dnes jsem tam volal, mám se ozvat zítra a nějak se domluvíme, co dál. Věc se má tak:
1) min. pondělí jsem jel koupit nový 3. díl na Kalinu (1118...). Na účtence je 1118, ale dostal jsem 2110, čehož jsem si všiml až po jeho nastříkání žáruvzdornou barvou za 200 a vymontování původního výfuku Kaliny.
2) Výfuk 2110 má sice háky na stejných místech jako 1118, ale má kratší tlumič.
3) Moje idea je sehnat někoho na foru, kdo mi dá těch tuším
2300 Kč, co stojí originál 2110 (bez té barvy - tu beru na sebe jako daň za naivitu, že CS AutoLada neudělá stejnou botu opakovaně tak často). Za ty peníze dostane
originální třetí díl výfuku 2110 nastříkaný žáruvzdornou barvou (MOTIP, černá/tmavě šedá).
4) Já si od CS AutoLada vezmu výfuk 1118, který mi naúčtují jako 2110, čili skladově i účetně to budou mít v pořádku a já budu mít to, co jsem původně po nich chtěl.
Pokud má někdo zájem, nechť se ozve na číslo 777 601 682 (zavolá nebo sms). Pokud se nikdo brzy neozve, budu to muset řešit nějak jinak, ale nastříkaný výfuk mi už zpátky nevezmou
Napsal: úte zář 07, 2010 14:30
od dmatej
Tak vývoj je takový, že v pondělí zajedu do CS AutoLada a pokusíme se to nějak vyřešit. Poněkud rozčilený pán na telefonu byl nakonec celkem zmaten, neb prý 110 výfuk nekončí "esíčkem" a ani by neměl mít přední hák až na trubce.
Pokud někdo nemá zájem o tuhle Lada-kuriozitku, asi ten inzerát radši stáhnu ... možná dodám fotky. (staniž se).
Jinak sranda je, že skladově jim to prý sedí, takže vlastně jedinej, kdo tvrdí (a může dokázat), že v tom mají bordel, jsem já.
Podotýkám, že už dříve se jim podařilo vyrobit "botu", když jsem objednával dvě objímky na spoj posledního dílu výfuku a dostal jsme jen dvě půlky jedné, naúčtované jako dvě. Toto jsem ani nereklamoval, jen ... WTF ...
Jdu na ty fotky ...
Další:
http://picasaweb.google.com/dmatej79/Be ... 5908000738
Napsal: úte zář 07, 2010 19:19
od paves
taky jsem vymenoval posledni dil vyfuku ale nestudoval jsem jestli je stejne dlouhej jako ten co jsem z auta sundal. pasuje a tlumi
vyreseno, lock
zkus zmerit puvodni a novej, schvalne vlezu pod auto a zmerim co tam mam ted ja
Napsal: úte zář 07, 2010 20:05
od dmatej
Koukni na hák a vidíš. Přední hák by měl být na tlumiči. Když jsem to popisoval po telefonu tomu maníkovi z CS AutoLada, nejdřív byl příjemnej jak vosina v prd...., ale nakonec se taky přestával chytat. Desítka nemá zahnutej konec. Kalina má 1118, ne 2110.
Ještě mě napadá, jestli to není tlumič pro nějaký EURO2 - ten má totiž i jinej druhej díl, to si pamatuju z katalogu dílů. Kouknu se do něj zítra až budu na baráku ... počkat ... dyť já bych ho tu měl mít v elektronický podobě
EDIT: Není. V katalogu jsou jen dvě varianty, 1118 a 1119. Přední díl je spojený nedělitelně a pružně se středním výpletem, nebo přes přírubu a kroužek (pro 11173-20).
Napsal: úte zář 07, 2010 22:14
od plavec
dmatej píše:Přední hák by měl být na tlumiči.
To ano, háček- "věšák" je u desítky až na tlumiči. Esíčko určitě nemá.Je tam z tlumiče takřka rovná roura dozadu.Poslední závěs je z nivy a drží v takový ohutý kulatině o průměru asi 6 mm na konci tlumiče.
Jinak euro 2 i euro 3 mají koncovej díl stejnej u desítky, ale ten Tvůj na to nevypadá.
Napsal: stř zář 08, 2010 19:43
od zelvotron
Tohle rozhodne neni na 2110. Neni to na kalinu hatch?
Napsal: stř zář 08, 2010 21:06
od dmatej
zelvotron píše:Tohle rozhodne neni na 2110. Neni to na kalinu hatch?
Rozhodně ne, ta má 1119. Navíc ten vejfuk je stejně dlouhej ve výsledku, jak má být. Háky jsou ve správných vzdálenostech.
Jen nesedí rozměr tlumiče.
Napsal: čtv zář 09, 2010 07:47
od plavec
Mě stáile nějak uniká v čem je problém.Má zavěšení na stejných místech a podle fotky je i stejně dlouhý, akorát tlumič je kratší. A to tam nepasuje? Však kratší tlumič nevadí ne?
Napsal: čtv zář 09, 2010 09:24
od Petr HC
plavec píše:Mě stáile nějak uniká v čem je problém.Má zavěšení na stejných místech a podle fotky je i stejně dlouhý, akorát tlumič je kratší. A to tam nepasuje? Však kratší tlumič nevadí ne?
V HK u Špůra jsem se ptal na koncový díl tlumiče. Paní v prodejně mi ukázala jeden - zavěšení sedělo, ale sdělila mi , že jim chodí se třemi délkami výstupmí trubky . Asi jsou různé pro 2110, 2111, 2112 . Takže vezmu tu nejdelší a podle potřeby přiříznu.
Napsal: čtv zář 09, 2010 09:57
od Chester
Petr HC píše:Asi jsou různé pro 2110, 2111, 2112 . Takže vezmu tu nejdelší a podle potřeby přiříznu.
ano, p. Nedbal mi také prodal na 2111 s tím že si jí musím přiříznout.
Napsal: čtv zář 09, 2010 12:44
od zelvotron
No ja mam zas na kombiku nejkratsi hatchbackovej a nicemu to neva. Jen to vypada jak elektromobil. Ale priklanim se k plavcoj cemu vadi jen kratsi tlumic.
Napsal: čtv zář 09, 2010 17:10
od dmatej
plavec píše:Mě stáile nějak uniká v čem je problém.Má zavěšení na stejných místech a podle fotky je i stejně dlouhý, akorát tlumič je kratší. A to tam nepasuje? Však kratší tlumič nevadí ne?
Aha, sem jsem to ještě nenapsal. Krom toho, že to podle označení není správný výfuk, vadí taky to, že
hučí. Hučí to skoro jako ten děravý, co tam byl předtím. Při jízdě po obci to moc znát není, ale jak se jede 80 a víc, připadám si jak (ne)úspěšnej tuzer.
Napsal: čtv zář 09, 2010 20:43
od plavec
Auto je na ježdění a ne na poslouchání
to už sem někde slyšel. (žeby v servisu?)
Hučí? A nemáš třeba jinej kroužek, že by to netěsnilo mezi druhým a třetím dílem výfuku?
Prej je taky dobrý do toho laufu strčit bramboru
Aspoň pro děti je to děsná zábava, stejně jako přivázat za tažný prázdný plechovky od piva a čekat až se majitel rozjede
Napsal: čtv zář 09, 2010 21:05
od tavri
no asi je to fuckt fuck vyfuck z Togliatti
http://www.avtovazagregat.ru/muffers.htm
možná u toho chlastali
Napsal: čtv zář 09, 2010 22:52
od vintera
ne, to bude tuningová úprava zvuku, jako kluk jsem to měl na pionýru