Stránka 1 z 3

cestovní vlastnosti ruskýho offroadu - ladajede.cz vol2

Napsal: pon srp 30, 2010 21:13
od tarquin
Zdarec, nivu sem nikdy neměl a dokonce sem v ní nikdy ani neseděl. Proto se ptám na triviální věc - jaká je cestovní rychlost nivy? S ohledem na předpokládanou vzdálenost je pro mě důležitej poměr veličin spotřeba X rychlost. Kdybych čirou náhodou chtěl jet na výlet 15 000 km po asfaltu a 5000 terénem (polňačky), čím bude niva na asfaltě nejvíc trpět? Ujede to vůbec? Díkec, dotazy se budou množit. (slovem niva rozuměj auto který koupím do 40 000 ,- )

Napsal: pon srp 30, 2010 21:16
od vintera
buď přidej peníze, nebo uber kilometry

Napsal: pon srp 30, 2010 21:26
od FOMA
asi tak nějak :? :twisted:

niva

Napsal: pon srp 30, 2010 21:41
od RIKIJAN
nebo kup za dvacet jako já a dalších dvacet vraz do ní auto je pak za 40 a pokud jsi sis dál všechni opravy sám nebo pomoci znamejch tak to to pak ty kilometry dá co píšes protože uz jí budeš znát do posledního šroubku

Re: niva

Napsal: pon srp 30, 2010 21:53
od tarquin
RIKIJAN píše:nebo kup za dvacet jako já a dalších dvacet vraz do ní auto je pak za 40 a pokud jsi sis dál všechni opravy sám nebo pomoci znamejch tak to to pak ty kilometry dá co píšes protože uz jí budeš znát do posledního šroubku
tak nějak to mám v plánu, ptám se hlavně čím auto na asfaltě trpí, kolik můžu počítat že pojedu na rovný silnici a kolik mě to bude v týhle situaci bude žrat

tím terénem myslím tohle Obrázek

Napsal: pon srp 30, 2010 22:06
od Nemo
Tedy s dovolením, pokud jde o takovéto a o chlup horší cesty, na to je Nivy snad škoda.
Na takových "dálnicích" je jako ryba ve vodě klasika 2101-07. :wink:

Napsal: pon srp 30, 2010 22:08
od martas
Zdarec Tarquin, Natašu jsem koupil dosti jetou a ve stavu nic moc, ještě jako student jsem jí dával půl roku dohromady. A tudíž jak píše Rikijan znám jí do posledníhu šroubku... Za necelé čtyři roky jsem sní najel přes 50 tisíc km ( cesty do školy pak do zaměstnání, po lese a loukách dělám myslivost ) nikdy mě nenechala ve štychu a jen jednou se stalo, že mě nedovezla do cíle a to ještě mojí vinou... Pokud by bylo auto v dobrém stavu a připraveno na takovou cestu ničeho bych se nebál...

P.S.: Kam plánujete cestu tentokráte???

Napsal: pon srp 30, 2010 22:17
od tarquin
Nemo: taky bych byl pro takový nějaký auto ( v úvaze je favorit pickup - jede rychlejc), ale sou určitý úseky ze kterejch mám obavu:


Obrázek

Marťas: možná mongolsko, ale je to eště ve stadiu plánování, sbírám informace, čim, co a jak... jak to vidíš z tou cestovní rychlostí a neduhama na asfaltu?

Měl sem za to, že Nivkaři sou většinou teréňáci, tak sem si řikal že po "normálních" cestách by to mělo vydžet. Ale zas mít cestovní rychlost 80 je pro nás min. tejden cesty navíc.

Nebojim se že se to rozpadne, po cestě se to opraví, spíš vědět na co se připravit, klady/zápory...

Napsal: pon srp 30, 2010 22:41
od martas
Nivou jezdim všude, na silnici mám patnáctky ze samuraje a silniční gumy a auto jede svižně a lépe sedí a spotřeba kolem deseti litrů Ba a dvanácti Lpg a rozhodně nejsem brzda provozu... Do lesa, hlavně v zimě když u nás napadne sníh mám ruský gumy takový ty špalky, do sněhu dobrý , ale na silnici je to nazabití, proto i v zimě přezouvám na silnici patnáctky se zimákama a to je pak Nataša nepřekonatelná...Mylim, že při rozumným zacházení nejni na autě co zničit, zatím se mi to nepovedlo a i proto si jí pořád držim... Hm mongolsko to zní skvěle...

niva

Napsal: pon srp 30, 2010 23:05
od RIKIJAN
já tu svoji nivku taky ted budu dávat dokupy aby mohla jezdit na vejlety do zahraniči takže na ní budu dělat věči od volantu dopředu a pak příští leto taky nekam vyrazim jinak jak říka tech 10litru si vezme já s ní v 90 předjizdím fáčka kamioni a nekdi i jini auta ale to musí bejt delši usek na předjeti protože na trošku vetši odpor převodu než auta s s jednou hnanou napravou ten favorit až tomu našemu bude končit technička tak pojedu s ním směr východ a kam dojede tam dojede a nazpět po svejch pokud ale bej tebou bych sel do nivky s favoritem v terenu mám zkušenosti velky ale nivka je nivka

Napsal: úte srp 31, 2010 11:00
od dvk
No já když vidím tu fotku s GAZem 66, tak bych skoro přemýšlel o něčem větším. Stačí aby zapršelo a té vody může být o dost víc. Co takhle UAZ ? . )

Napsal: úte srp 31, 2010 11:17
od Cory
dvk píše:Co takhle UAZ ?
na to nemam doma nahradne diely :mrgreen:

Napsal: úte srp 31, 2010 13:04
od vik2
To Tarquin:
-Pokud mohu doporucit kup Nivku kera ma co nejmene elektroniky na motoru. Ideal 1600 s ozonem.
- Niva jede 100fkou bez problemu a do 10ti se vejdes
- Na silnici se nic nenici, a na tech polnackach bude jako doma
- Esly koupis levnou, udelej poradnou udrzbu a nekupuj levne ND.

Napsal: úte srp 31, 2010 16:04
od miro263
tarquin píše:možná mongolsko
Tak to by som bral skor UAZ: http://www.youtube.com/watch?v=g8jBqA3e4wY

PS: Sorry za OT no nedalo mi. :wink:

Napsal: úte srp 31, 2010 16:09
od dvk
Borec zdá se ještě neobjevil kouzlo redukční převodovky : ) Jinak 452 - dobrá volba.