Stránka 1 z 1

Vysoký volnoběh 21073

Napsal: pon srp 30, 2010 07:33
od mušketýr
Na mé 21073 mám volnoběh 3.OOOot.což mi nevyhovuje.Na benzín i neaLPG je to cca.stejné.
Volnoběh zlobil delší dobu,někdy se blížil k 2.OOOot ale vždy sse vrátil sám zpět k tisícovce.Teď drží měsíc stabilně 3tis. což je obzvláště ve městě nepříjemné.Co s tim?
Navíc se mi nespíná ventilátor a to ani po odpojení čidla co je na hlavě.Ventilátor po připojení na přímo funguje.Co s tim?
Dík za rady.
Mušketýr

Napsal: pon srp 30, 2010 14:14
od Cooper
musketyr píše:Volnoběh zlobil delší dobu,někdy se blížil k 2.OOOot ale vždy sse vrátil sám zpět k tisícovce.Teď drží měsíc stabilně 3tis. což je obzvláště ve městě nepříjemné.Co s tim?
Pokud to dobře chápu tak jde o SPi. Nevisí to krokový motorek volnoběhu?
musketyr píše:Navíc se mi nespíná ventilátor a to ani po odpojení čidla co je na hlavě.Ventilátor po připojení na přímo funguje.Co s tim?
Mě taky nespínal, měl jsem špatné čidlo o kterém píšeš. Po výměně funguje.

Napsal: pon srp 30, 2010 14:43
od Luděk Ondrůch
musketyr píše:Navíc se mi nespíná ventilátor a to ani po odpojení čidla co je na hlavě.Ventilátor po připojení na přímo funguje.Co s tim?
Dík za rady.
Který čidlo odpojils? Jsou dvě, jedno je na hlavě na straně řidiče, to slouží pouze pro teploměr, Druhý je na pravo vepředu na nátrubku u hadice do chladiče a to spíná ventilátor.

yds

Napsal: pon srp 30, 2010 16:11
od mušketýr
Odpojuji čidlo na nátrubku.M.S.

Napsal: pon srp 30, 2010 17:27
od Cooper
No nemůže to být pojístka?....

sda

Napsal: stř zář 01, 2010 10:22
od mušketýr
Pojistky OK.Vím že jsou pojistky i u řídící jednotky,ty sem nekontroloval.
M.S.