Stránka 1 z 15
LADA 2107 drift machine :-)
Napsal: pát srp 27, 2010 12:36
od yokodrift
Čau driftaři.Koněčně jsem sehnal vhodné nádobíčko pro jízdu dveřma napřed.Zítra pro ni jedu do Plzně.Je po pánovy kterému je 82 let.Za posledních 5 let najel 1200km.Jinak pořád auto v garáži.Najeto 19tis,rok 1990,5 kvalt.Každý rok preventivně servisována.Dutiny a ochrana spodku pravidelně.Jednoduše vonavice jako blázen!!!Pak sem dám nějaké foto.Chci upravit auto na drift tzn. kola,podvozek a do budoucna turbo,něco podobného jak na tomhle videu:
http://auto.indavideo.hu/video/TotalCar_--_Lada_Turbo Jestli má někdo skušenosti z Ladou na drift např. jaký rozměr kol,jak přitvrdit auto atd tak sem s tím chlapy:-)
Napsal: pát srp 27, 2010 13:09
od vintera
a není ho škoda ničit?
Napsal: pát srp 27, 2010 14:34
od Marťas
vintera, Taky si řikám
Napsal: pát srp 27, 2010 14:43
od radek mb
Je to sice smutné,co se s tím autem bude dít (můj názor),ale na druhou stranu,ať si každý naloží se svým autem tak,jak uzná za vhodné.
Napsal: pát srp 27, 2010 14:51
od Hurikán
Napsal: pát srp 27, 2010 15:00
od Luděk Musil
Hurikán píše:No a potom nějakou voňavici koupí nějaký tuzingář, který ji velmi rychle úplně zlikviduje
Tomu se říká plnohodnotný nářek hledače zachovalého stroje!
To yokodrift: neber si ten Hurikánov nářek osobně
.
Stejně si nejsem jist, že znalosti, dovednosti a materiální zázemí je u nás (obecně) na takové úrovni, abychom mohli v domácích podmínkách osadit do auta turbo, samosvorný diferenciál, vnitřní klece, kotoučové brzdy vzadu atd. Záměrně vynechávám placebozvýšenívýkonu jako jsou neony, xenony, ledky, samolepky a rychlé pruhy
Napsal: pát srp 27, 2010 15:02
od Křečík Barbuška
Nepropadejte panice, třeba to až taková leštěnka nebude
. Mohl by šťastný majitel nahodit nějaké podrobnější foto toho zázraku? Prázdniny končí stylovým počasím, léto v hajzlu, zima nám klepe na dveře. Tak proč si ještě více nerozdrásat bolavé dušičky klenotem jdoucím na smrt?
P.S. Pokud můj příspěvek na někoho působí depresivně tak se nemýlí
.
Napsal: pát srp 27, 2010 15:47
od radek mb
No,vzhledem kroku výroby jde o model 2107.Takže to Hurikáne oplakávat nemusíš,nejde o žádnýho veterána.
Napsal: pát srp 27, 2010 15:50
od Laďuša
Ideální na denní ježdění. Taky bych si jednou chtěl pořídit prakticky nový auto, který by mi v pohodě 10 let sloužilo.
Napsal: pát srp 27, 2010 18:27
od Hurikán
radek mb píše:No,vzhledem kroku výroby jde o model 2107.Takže to Hurikáne oplakávat nemusíš,nejde o žádnýho veterána.
To je jedno, že nejde o žádného veterána. Tady jde o to, že někdo úplně zbytečně zničí krásně zachovalý stroj, který jiní marně hledají a dali by za něj kdo ví co. Přitom takovýmhle kazisvětským tuzingářům stačí krutě ojetý vergle. S těmi ať si fakt dělají co chtějí. To mě nervy nedrásá. Nemůžu se jenom smířit s tím, že někdo svévolně zdevastuje/zničí pěknou věc. A je úplně jedno, jestli jde o veterána, nebo Favorit. Část z těchto "vylepšovatelů" si časem uvědomí, jakou blbost udělali a budou svých činů do konce života litovat, ale druhé, zcela ignorantské části, to nedojde nikdy.
Laďuša píše:Ideální na denní ježdění. Taky bych si jednou chtěl pořídit prakticky nový auto, který by mi v pohodě 10 let sloužilo.
Ano. Proti tomuto nic nemám. To je rozumné a citlivé využití, což se o nějaké "driftmachine" se srandovním výkonem a jízdními vlastnostmi říct nedá.
Napsal: pát srp 27, 2010 18:30
od Křečík Barbuška
Teda Tajfune, ty jsi se tedy rozohnil
, že ty jsi dnes vstával "hore zadkom"? Nebo jsi něco špatného spapal?
Napsal: pát srp 27, 2010 18:43
od Tommel
Asi jsem divnej, ale pokuď to auto upravi tak, že to bude funkčni tak je lepši mit zaklad dobrej, jak nějakou zhnilou plečku kterou chce někdo udělat jako zavoďaka
Napsal: pát srp 27, 2010 18:53
od Křečík Barbuška
Jistě, že je lepší a rozumější stavět na dobrém základu. Tajfuna prostě trápí, že mu ta voňavka (pokud to tedy voňavka bude) nestojí před barákem. Plně jej chápu, já jsem také zakupoval auta ve stavu "menšího zla", musel jsem volit kompromis mezi chtíčem a momentální nabídkou. Leštěnky se začaly vždycky zjevovat tak týden po dokonané koupi
. Vždy je lepší si koupit "hotové" auto než třeba sedmu s orezlým předkem po zdrbané výměně plechů, nebo kombajna s vybydledým interierém a dorasovaným hnacím ústrojím.
Každopádně jsem na ten kus velice zvědav. Jsem napnutý jak struna.
Napsal: pát srp 27, 2010 19:14
od Hurikán
Vůbec jsem se nerozohnil. Jen jsem to lehce okomentoval. Správně jsi pochopil, o co mi jde a co mám konkrétně na mysli.
Na někdy možná zveřejné foto ani moc zvědavý nejsem. S největší pravděpodobností to až tak horce leštěnkoidní nebude a pokud náhodou ano, tak mě to bude sssštvát ještě víc.
Jinak jsem dnes naprosto v klidu. Naopak jsem výjimečně i lehce pozitivně naladěn,
bo se mě podařilo dotáhnout do konce jeden střednědobý projekt. Až udělám nějaké fotky finálního stavu, tak zase spáchám nějakou reportážičku.
Napsal: pát srp 27, 2010 19:44
od Maysner
idealni zaklad na upravy. nic se nemusi varit, opravovat apod. jen ladit, misto utapeni penez v opravach
i kdyz idealni na takovyto blbnuti je BMW E30 325i, nebo prestavba na 335i nebo 340i