Stránka 1 z 3

podvozok 2103 -ceny nahradnych dielov

Napsal: pát srp 20, 2010 17:00
od Jany_RS
Kolko by asi stala vymena vsetkych casti na podvozku 2103 a co tam vsetko treba vymenit?

Napsal: pát srp 20, 2010 17:13
od Hurikán
:?:

Když všechno, tak všechno - tedy mostotová roura Z nápravy + poloosy + dif + kardan + všechny brzdy + všechny čepy + celé řízení + všechny pružiny a tlumiče + všechna ramena + ...... tohle všechno bude stát docela hodně. :mrgreen:

-----------------------

Proč chceš něco/všechno měnit?
Je na podvozku něco vadného, co je třeba vyměnit?
Pokud ano, specifikuj co.
Teprve potom se ptej na cenu.

Jak Ti má někdo říct orientační cenu, když neví, jaký rozsah prací a dílů máš na mysli. :idea:

Napsal: pát srp 20, 2010 19:33
od Jany_RS
ok tak len tie veci ktore sa menia pocas zivota automobilu ,tak napravy,ramena,poloosy,kardan asi nie ,taze brzdy cepy a mozno aj tlmice pruziny a ostatne prkotiny na podvozku-co by to stalo?

Napsal: pát srp 20, 2010 19:38
od peet2101
Některé druhy tlumičů se dají rozmontovat a zrepasovat. A ještě když to už budeš montovat bych vyměnil silentbloky.

Napsal: pát srp 20, 2010 19:39
od Jany_RS
peet2101, ktore silentbloky myslis na agregate a prevodovke? repas tlmicov myslis toto http://forum.ladaklub.com/download.php?id=14297 ?

Napsal: pát srp 20, 2010 19:43
od peet2101
Jany_RS, Nee, na přední nápravě jsou v ramenech (celkem 8ks) a drží stabilizátor (4ks). Na zadní drží vlečná ramena (tuším že celkem 8ks). To je asi všechno. Ovšiskutuje se o jejich výdrži, v případě novích kusů.

Napsal: pát srp 20, 2010 19:53
od Jany_RS
no a niekde som cital ze nove cepy a silentbloky su horsie ako stare ze dlho nevydrzia,je to pravda?

[ Komentář přidal: Laďuša: pá srpen 20, 2010 20:59 ]
Já jsem zase slyšel, že za špatně umístěný téma s né zrovna jasným názvem by moh bejt bludišťák ;)

Napsal: pát srp 20, 2010 22:27
od MartasBrno
O mizerné kvalitě nových gumových dílů se tu už párkrát psalo, takže bych pečlivě zhodnotil jestli ti nějaká část dělá potíže a pokud ne tak ji neměnil dokud neodejde. Třeba silentbloky v ramenech tu byly už několikrát na přetřes a nevím nevím, jestli bych měnil starý ucházející za nový nedůvěryhodný, mimoto je to práce a práce. Třeba ramena pochopím když někdo mění proto, že mu prohnijou, někteří je měnili až jim auto padlo na čumák. Pokud se tedy nepletu a nebylo to čepama... Takže asi bych volit cestu udržovat čisté a pracovní plochy čepů namazané proti binci a s dobrýma prachovkama. Jo a třeba prachovky na předních brzdách zdůrazním, protože mně osobně se vymstily. Teď tak nějak průběžně odstraňuju následky a repasuju přední brzdy kvůli korunovým položkám a zdánlivému nedostatku času...

Napsal: sob srp 21, 2010 19:46
od Sid
Ak ma pamať neklame to tvoje auto je bez špz a zrejme sa na ňom vozíš mimo ciest. Mal by si hlavne skontrolovať guľové čapy a čapy riadenia. Potom ešte kardanové kríže, uloženie kardanu a brzdy.
Ak sú guľové čapy dobré, nevybité, pozri na nich prachovky. Ak je niektorá roztrhnutá, vymeň. Spodné guľové čapy by mali byť mazateľné. My na tento účel máme takú čiernu vazelínu na čapy, homokin. kĺby a kríže v dekalamitke. Vykrútime z čapu šróbik, nakrútime maznicu, premastíme dekalamitkou. Potom mazničku vymontujeme a dáme nazad šróbik.
Ak bude niektorý čap vybitý, vymeň ho.
Pri brzdách môžeš mať problém s prednými valčekmi. Vačšinou ich stačí rozhýbať. Mal by si skontrolovať opotrebenie przdových segmentov a hlavne brzdových hadíc. Ešte hoď pohľad na trubky, či niesú prehrdzavené. A skontroluj, či sú na odvzdušňovákoch čiapočky.
Ak máš niečo s kardanom, ozve sa ti sám. Buď ti niečo odspodu cinkne- kríže, alebo sa ti rozsype stredové uloženie.
To je tak zhruba všetko.

Napsal: ned srp 22, 2010 18:35
od Jany_RS
dnes som zistil ze mi tecie olej medzi prevodovkou a kardanom ,co tam treba vymenit.Hej a kardan mi obcas vyda daky cudny zvuk,taze co vymenit klby abo ten stred ten kriz?

Napsal: ned srp 22, 2010 18:43
od Sid
Vyzerá to na zadné gufero na prevodovke.
S tým kardanom. V strede je také uloženie, a to je pripevnené ku karosérii. Pozri, či to nieje rozpadnuté.

Napsal: ned srp 22, 2010 19:46
od Jany_RS
hej a dnes sme sa šalili no isiel som z kopca trosku rychlejsie jak obvykle,pred zakrutou som zatiahol rucnu,skrucil som volant, zo zakruty som isiel smykom ale nieco akoby buchlo,trhlo abo neviem co no potom som isiel do dalsej zakruty a to som isiel lem rovno-riadenie sa do_ebalo,to znamena ze tocim volantom preskoci na zuboch zaberie,zase preskoci zase zaberie,ledva som dosiel domu ,moze byt v prevodke nieco zlomene?

Napsal: ned srp 22, 2010 19:54
od Jelen
Ono to auto je 34 let starý, tak se není čemu divit, když s ním takhle zacházíš. Podivej se do převodky řízení, nic by tě nemělo překvapit, podle mě se nějak hnul ten šnek. Taky pořádně zkontroluj tyč řízení od volantu, mohla by přeskakovat na zubech u převodky, jak je nastrčená na převodku.

Napsal: pon srp 23, 2010 01:49
od MartasBrno
No jestli někde přeskočilo něco v řízení tak to ale vůůůbec není vhodný k ježdění, to je na pěknou ostudu. Takže když se vrátíme k cenám těch náhradních dílů, aby tě nepřekvapila třeba cena té převodky řízení :wink:

Napsal: pon srp 23, 2010 16:48
od Saša
Jelen píše:Taky pořádně zkontroluj tyč řízení od volantu, mohla by přeskakovat na zubech u převodky, jak je nastrčená na převodku.
To bych vyděl jako reálnou příčinu . Skus za volant zatáhnout/zatlačit (v ose volantové tyče). Někdy tam je vůle a tisícihran se omačká do té míry že se protočí . Nebylo by to poprvé .