Stránka 1 z 1

zhasínání motoru

Napsal: ned srp 01, 2010 20:28
od kubahosi
caute zlobí mi motor na 2101 kolisaní otacek a obcastne zhasnutí, musim jezdit na pul vytazenýho sytice, dneska jsem vycistil karburator mam webera, zkousel potom postelovat a porad stejny, napadlo me se kouknout na ac pumpu, byla cista, svicky zdaly se v pohode jen byly cerny a na jedny snad vrstva karbonu. Poté jsem vymenil palec a viko rozdelovace, kde mi to delalo pred rokem a potom to bylo v pohode a stale je to stejny, kde hledat dal pricinnu?

Napsal: ned srp 01, 2010 20:39
od JmJ
nekde ti to saje vzduch kde nema. tesneni pod karburatorem, tesneni pod vikem, membranka sytice...

Napsal: pon srp 02, 2010 13:55
od rosta
černý svíčky -bohatá směs-musejí mít takovou hnědou cihlovou barvu-máš rozštelovanej karb-klidně i zapalko....

Napsal: pon srp 02, 2010 14:46
od kubahosi
jestli vam to pomuze taj jsem zpozoroval, ze kdyz stojim z kopce tak se chova jinak a obcas kdyz uplne zatahnu sytic tak mi to jde normalne ten motor ale to se stava hodne malo

Napsal: pon srp 02, 2010 14:48
od peet2101
kubahosi píše:kdyz stojim z kopce tak se chova jinak
Asi placnu kravinu, ale hladina v plovakovce??

Napsal: pon srp 02, 2010 15:03
od kubahosi
se v tom nevyznam, jezdil normalne a z niceho nic to takhel zacalo anichz by se do toho nekdou stoural

Napsal: pon srp 02, 2010 22:24
od vintera
hladina v komoře se může změnit ze dne na den i bez šťourání, na vině bývá ventil v komoře, který se přicpe a pak může hladina kolísat, měl jsem to dvakrát tak. Jinak pokud nedrží motor volnoběh, může být přicpaná právě volnoběžná tryska. Černé svíčky mají souvislost zřejmě s vytahováním sytiče a obohacováním směsi. Vyčistil bych ventilek v pl. komoře a zkontroloval hladinu v ní. Vyčistil bych znovu volnoběžný okruh.

Napsal: pon srp 02, 2010 22:38
od JmJ
proste rozborka karburatoru, vypucovani trysek, vzdusniku, kontrola tesneni a membran. to te nemine :lol:

Napsal: ned srp 08, 2010 12:29
od kubahosi
rozhodl jsem misto mojeho stavajícího rozbityho karburatoru narvat karburator z 2103 je k tomu potreba naka uprava? zarazi me tam naka elekronicka soucast zda je mozno ji nezapojovat

Napsal: ned srp 08, 2010 12:42
od Dusan
HEj je tam elektro magnet volnobenzej trysky... ak na nom neije pri behu motora stava tak ti to zdochne. Standartne je t ozapojene tak ze pri otoceni kluca sa tam objavi +12V a pri vypnuti motora zmizne. malo to zamedzit samozapalom motora...


Teoreticky sa asi da vybrat tryska volnobehyu z karburatora 2101 a dat namiesto toho elektro mahgnetu nikdy som neskusal.... Ono celkovo asi bude treba zmenit trysky aby to nebolo nenazrane na 1200 motore

Napsal: ned srp 08, 2010 12:59
od kubahosi
jak nejjednoduseji vyvect kabely aby tomu tak bylo? napojit to primo na baterii?

Napsal: ned srp 08, 2010 13:21
od peet2101
kubahosi, Budto na klíček, nebo na přepínač (ochrana proti zlodějům). Přímo na baterii se ti asi zvíší klidový odběr

Napsal: ned srp 08, 2010 14:00
od Majo2103
Ak to das priamo na baterku za noc ju to spolahlivo vymlati....ja som z toho ventilu vybral ihlu a nemusi to byt zapojene,aby motor siel aj na volnobeh....

Napsal: ned srp 08, 2010 17:21
od JmJ
mozna sem to jen prehledl, ale resite tady elektromagnet volnobezne trysky, ale nejak sem nezaznamenal, upozorneni, ze na motor 2101 neni karbec z 2103 vhodny, protoze je urcten pro motor 1500/1600 a ne pro 1200/1300. a pokud se nepletu, tak nejde jen o trysky, ale i o ruzne prumery komor(y) atd.

Napsal: pon srp 09, 2010 08:13
od MartasBrno
kubahosi, nejsi trochu krátkozraký? Místo laborování s bastlením 03 karbu si oprav ten co tam patří a basta.