Stránka 1 z 1

sacie potrubie-neznama trubka

Napsal: stř črc 21, 2010 14:02
od Jany_RS
Zdravim,mam nejaku neznamu trubku napojenu do sacieho potrubia,neviete naco sluzi?dik

jedna je na posilovac brzd,druha na chladenie sacieho potrubia a ta mala je naco?

Obrázek

Napsal: stř črc 21, 2010 14:05
od Drobek81
odvod prebytecneho paliva...proste kdyz se to "uchlasta" aby to odteklo...

Napsal: stř črc 21, 2010 14:18
od Jany_RS
Drobek81, urcite,a nenasava cez tu trubku falosny vzduch?

Napsal: stř črc 21, 2010 14:21
od Křečík Barbuška
Jany_RS píše: Drobek81, urcite ...
Ty, poslóchej, nedráždi ho ... on je móóc velký! :wink:

Napsal: stř črc 21, 2010 14:21
od Drobek81
ne, je tam docela mala dirka (pididirka)...pokud neco nasaje, pak to bude zanedbatelne...

Napsal: stř črc 21, 2010 14:23
od dvk
Jj, a tahle protiuchlastávací trubička není jen u Žigulíků.

Napsal: stř črc 21, 2010 16:22
od Saša
A navíc se z "přídavným" vzduchem s trubičky počítá .
Jany_RS píše:druha na chladenie sacieho potrubia
Omyl - je na ohřev sacího potrubí .

Napsal: stř črc 21, 2010 16:30
od Jany_RS
Saša píše:A navíc se z "přídavným" vzduchem s trubičky počítá .
Jany_RS píše:druha na chladenie sacieho potrubia
Omyl - je na ohřev sacího potrubí .
pomylil som sa, na ohrev,tak jak ma favorit,ne?s pridavnym vzduchom sa pocita taze musi byt prechodna?Keby som ju zatkal,nesiel by mi motor,nepravidelny volnobeh?

Napsal: stř črc 21, 2010 16:40
od Saša
Jany_RS píše:Keby som ju zatkal,nesiel by mi motor,nepravidelny volnobeh?
Pokud je karbec seřízen s osazenou trubičkou a odstraníš jí , tak to na volnoběh bude mít vliv . Po odstranění se musí volnoběh znovu seřídit .

Napsal: čtv črc 22, 2010 01:35
od MartasBrno
Myslím, že odborníci věděli proč do ní dělaj jen tak malou dírku... Aby se to neovlivňovalo víc, než je zdrávo. Kdyby se ale ulomila, hned by to bylo poznat. Díra by pak byla jak prase.

Napsal: čtv črc 22, 2010 08:01
od Hurikán
Nic by poznat nebylo, neboť v závitové části trubky je kuličkový ventil, který při chodu motoru trubku ucpe. ;)

Napsal: čtv črc 22, 2010 09:14
od Atex
Hurikán píše:Nic by poznat nebylo, neboť v závitové části trubky je kuličkový ventil, který při chodu motoru trubku ucpe. ;)
Tak ted jsi zacpal pusu vsem :lol: :lol:

Napsal: čtv črc 22, 2010 15:03
od Křečík Barbuška
A až se ta kulička neustálým hopsáním obrousí, je nasáta do motoru :mrgreen: . Tím se vysvětlují otlačky kuličkovitého tvaru na hlavě ze žluté pětky v místě druhého válce, neb sání z téhož vozu v té trubičce již žádnou kuličku nemá :D .

Napsal: čtv črc 22, 2010 19:40
od popest
:D