Stránka 1 z 2

diferencial

Napsal: ned črc 18, 2010 21:37
od Fester696
Zdravím onedlho pridám fotky mojej skládačky alias 06tky no pri skušaní som zistil vadu a počul som že to ide zo stredu a vzdadu niekde a bolo to doslova buchanie čím rychlejšie som šiel tým rýchlejšie aj to buchanie bolo a tak neviem či už difík je v prdely nebo sa dá este zachranit ,každopádne som ju hned odstavil a stojí ,počul som že sa dávaju piliny do difíku aby vznikla tzv. kočonina no neviem neviem prosím poradte ...

Napsal: ned črc 18, 2010 21:49
od ger007
pilini do diffu su tak na dojazd domov, mas v tom vobec olej, v tom diffe?? to je prva vec, ked to ide od zadu moze to byt X veci, zle lozisko na poloose, dlhe sroby na zadnych kolesach , krive bubny, kardan.....

Napsal: pon črc 19, 2010 07:00
od popest
Zvedni auto heverem za diferencial. Nastartuj, zařaď 1 a vlez pod auto. Takhle asi nejlíp poznáš co bouchá.

Napsal: pon črc 19, 2010 10:17
od Fester696
No kontroloval som olej a ten tam zrejme nebol kedže pri vyšrubovaní kontrolnej šruby netiekol a asi tam aj sotva niečo bolo ,dá sa to ešte zachranit doliatím toho oleja nebo už niečo sa dojebalo ? ozaj a aký presne tam ide olej ? pp90 ? nemám šajnu ,dalej som daval dole koleso a potom ho spetne našrouboval je možne že som ho zle založil ? čo je nepochopitelné ,ako poznám ostatné vymenované poruchy ako si spominal dlhé šruby ? ,krivé bubny ? kardan ?

Napsal: pon črc 19, 2010 10:25
od Miuvek
olej pouze pro hypoidní převody, čili PP90H, nebo jiný specifikace GL-5. Jak moc se to dojebalo bez oleje, toť otázka...

P.S. Kontrolní šroub je ten na boku - zezadu - z toho by nic téct nemělo, protože se napouští olej po jeho spodní hranu. Pokud jsi ovšem nemyslel vypouštěcí šroub - ten dole.

Napsal: pon črc 19, 2010 13:05
od Fester696
čiže ten pp90 je OK ten mám naliat no a s tej kontrolnej šruby čo je vzadu cca v strede nešlo nič no hrozne niečo buchá a ke dnieje to difik tak potom čo sakra kurva čím rychlejšie idem tým rychlejšie to buchanie "to jak ked píchneš pneu v zadu a asi tak to buchá nechapem a pri zaradenej spiatočke to až tak nepočut :|

Napsal: pon črc 19, 2010 13:31
od Miuvek
PP90 NE! (má specifikaci API GL-4 - pro nehypoidní převody - do rozvodovky se nehodí)
PP90H Ano (má specifikaci API GL-5 - pro hypoidní převody - čili vhodný do rozvodovky)

PP90 není totéž jako PP90H !

Můžeš použít jakýkoliv převodový olej, který má specifikaci API GL-5, ale PP90H je levný a postačí.

Zkus odšroubovat výpustný šroub - co a kolik toho vyteče :?: Olej se nalévá kontrolním otvorem po spodní hranu otvoru. Obsah oleje cca 1,3l

Napsal: pon črc 19, 2010 19:16
od Roman
Kamaratovi sa nedavno ozvalo buchanie, zavisle na rychlosti jazdy a robil to sroub M6 v pneumatike :(

Napsal: pon črc 19, 2010 19:24
od Fester696
Roman, no ja som tiež dával dole koleso zadné lavé a může bit že to ide aj od kolesa no fak neviem čo mám s tým teda robit ak to je to ?

Napsal: pon črc 19, 2010 19:50
od peet2101
zvedni zadek, a zatoč kardanem (popř kolama), pokud pujde zvuk od kol (bubnu brzdy) tak shod kola a poslouchej ještě jednou. Pokud už bude klid máš dlouhý šrouby a chytají o pakny.

Pokud pujde zvuk od difu tak skontroluj olej. Taky muže třeba bouchat kardan.

Napsal: úte črc 20, 2010 08:13
od vintera
piliny nedávej, to je pouze folklor, kdysi se takhle "léčily" vychozené dify před prodejem (dubovými pilinami). Když je dif už hodně opotřebený trochu ho sklidní hustší olej nežli je PP 90 ať H či bez H. To je právě bolest všech ojetých aut, nikdy nevíš jak se původní majitel staral o auto a co do něj dvacet let lil.

Napsal: úte črc 20, 2010 08:36
od Roman
Fester696 píše:Roman, no ja som tiež dával dole koleso zadné lavé a může bit že to ide aj od kolesa no fak neviem čo mám s tým teda robit ak to je to ?

Ale on mal ten sroub vrazeny v pneumatike, cize po slovensky povedane mal defekt, ale kym bol sroub v diere tak pneumatika drzala tlak a presiel s tym asi 150km a ked mu to dali v servise na zdvihak tak to zbadali.

Napsal: úte črc 20, 2010 08:56
od vintera
Mě u traktoru způsobovala pravidelné bouchání v difu zapíchnutá tesařská skoba ze zadu pneumatiky. První dojem byl, že mám dif nebo něco v převodovce KO, znělo to úplně stejně.

Napsal: úte črc 20, 2010 15:03
od Fester696
No zatial dikes moc vyskušam uvidíme čo to bude no snád som dáke kolečko v difiku neposral :)

Napsal: úte črc 20, 2010 15:47
od Saša
Fester696 píše:no ja som tiež dával dole koleso zadné lavé a může bit že to ide aj od kolesa no fak neviem
Pokud se závada projevila až potom tak není co řešit . ""Mladej silnej"" Přetáhnuls šrouby kol a pravděpodobně se zbodtil disk v místě kónusu pro šroub . Tím pádem šrouby vlezly hlouběji do bubnu a drhnou o brzdové pakny . Nebudeš první ani poslední s touhle "závadou" .
Oprava je jednoduchá vyměň disk , je neopravitelně poškozen a přitahuj to s citem .