Stránka 1 z 2

Holy Trinity

Napsal: pon čer 14, 2010 22:17
od lionol
Návštěva v muzeu ... jsme přestěhováni do nových prostor, ještě je musíme upravit ... doufám, že časem přibudou další vo(a)zy ...

Napsal: pon čer 14, 2010 22:18
od lionol
II.

Napsal: pon čer 14, 2010 22:20
od lionol
III.

Napsal: pon čer 14, 2010 22:30
od ger007
jeeeeeee KRAASA !!

Napsal: pon čer 14, 2010 22:54
od Marťas
No ta tmavá to je extra luxus :shock: :shock: Já chci taky :axe: :)

Napsal: pon čer 14, 2010 23:00
od Maysner
zigulaky sou furt stejny, ......... ale ty prostory ......... :shock: ja chci taky :cry: :lol:

Napsal: úte čer 15, 2010 05:38
od Lada Rider
Holy Trinity - to znie ako nejaka pornoherecka :lol: Ale pekne, len co je pravda...

Napsal: úte čer 15, 2010 09:01
od Teepee
To je pěkné toto, snad na těch strojích nebudou pracovat s něčím, co by s exponáty do kontaktu přišlo. (přijde mi to jako hoblovka, pila atp, tak jestli se tam budou točit s prknama. A toho prachu jestli se tam pracuje)
A v zimě mráz, v létě jen trochu mírněný hic?
A kde je ABU z Radotína?

Napsal: úte čer 15, 2010 11:08
od lionol
Teepee píše:To je pěkné toto, snad na těch strojích nebudou pracovat s něčím, co by s exponáty do kontaktu přišlo. (přijde mi to jako hoblovka, pila atp, tak jestli se tam budou točit s prknama. A toho prachu jestli se tam pracuje)
A v zimě mráz, v létě jen trochu mírněný hic?
A kde je ABU z Radotína?
Je to továrna na výrobu oken, která je ovšem mimo provoz a čeká ji rekonstrukce. Protože ji vlastní můj kamarád, tak jsme se dohodli, že tam můžu zřídit depo. Je to luxus, protože haly jsou vytápěné, klimatizaci snad v garáži nemá nikdo :D Navíc, dle mého názoru, si ruské vozy musí užít trochu tvrdé vody, koneckonců jsou na to stavěné. Takže teď se rekonstruuje garáž, do níž zavezu auta v červenci. Největší výhoda tohoto areálu: stálá hlídací služba. Prachu tam je, to ano, ale v garáži pochopitelně není. A protože teď není v hale pohyb, leží prach na zemi, takže neškodí.

Ad ABU: v době, kdy nebylo jasné, kam moje auta složí hlavu, ale přitom už bylo naprosto stoprocentní, že přijdou dvě šestnáctky, jsem musel řešit i možnosti skladování. No a protože ABU stále čekala na opravy nabouraných dveří a promáčknutého blatníku a ... a..., no zkrátka padlo rozhodnutí, že půjde z domu. Už dva roky mě o ni prosil kamarád z Německa, tak jsem mu ji dal, a teď dělá parádu na braniborských písčinách v okolí Berlína. a protože tam často jezdím, tak ji mám stále pod dohledem ... na druhou stranu mě to teď mrzí, protože najednou mám místa nadbytek, ale jinak se na to člověk dívá, když má tunu železa, a neví kam s ním, a zároveň mu není jedno, jestli to shnije na dvoře anebo ne. No tak teď ji hýčká Sven, a je jí dobře ...

Napsal: úte čer 15, 2010 11:10
od lionol
Lada Rider píše:Holy Trinity - to znie ako nejaka pornoherecka
Angličani by ti dali :) Holy Trinity znamená Svatá trojice :axe:

Napsal: úte čer 15, 2010 16:06
od cackler
Tak za tu tmavou krasavici by se mafiáni stydět nemuseli.

Napsal: čtv čer 17, 2010 17:20
od Sid
škoda tej ABU. :( Tá sa mi z tvojej zbierky páčila najviac.

Napsal: pát čer 18, 2010 09:38
od lionol
No jo, ale byla v nejhorším stavu ... dnes už mě to taky sere, protože mohla stát v hale 10 let, a potom jít na reko - no, už je mlíko v kanálu

Napsal: pát čer 18, 2010 11:11
od Sid
Ja viem. Po ABU som chlípne pokukoval. Ale pýtať sa takého zberateľa, či by bola na predaj mi prišla kravina.
Kúpiť si totálne zachovalú ladu sa mi nikdy nepodarilo, takže sa budem musieť uspokojiť so zreštaurovanou. Na jednej 2103 s kamarátom už dlho pracujeme na karosérii a ešte aj dlho budeme. Viem o jednej 2106 alebo 21061 v exkluzívnom stave s veľmi málo najazd. kilometrami, na origo plášťoch, ale pôsobila na mňa odpudivo. Zato tmavozelené žiguli s červeným interiérom sa mi veľmi páčilo.Strašne krásna kombinácia. Aj tvoje ostatné kusy sú vo výnimočnom stave. Tá modrá 2106 má zriedkavú farbu, krása. Máš fakt šťastie na priestory. Také by sa zišli asi každému.

Napsal: pát čer 18, 2010 13:45
od lionol
Máš pravdu, že mě normálně byznys nezajímá. Tohle byl opravdu Kammeradenschaft, který bych asi s nikým jiným "neurobil" :) Já mám od něj zase jiné věci do protivky, takže to byl prostě takový barter.
Koupit si totálně zachovalou Ladu dnes znamená velmi dlouho hledat, pak mít alespoň 30 tkč nachystaných na investici (v podstatě pořád, protože pokud se něco objeví, do druhého dne je to pryč), vědět, kde to ubytuješ a smířit se s tím, že si stejně nezajezdíš.
I já jsem s tím měl potíže, ten předchozí kamarád začal tu stodolu rekonstruovat, ještěže si druhý kamarád koupil továrnu, kde je dost prostor na takové lahůdky.
Teď mám vyhlédnuté další dva kusy, tak uvidíme, jestli budou stát za to ... dal jsem si limit max. 5 vozů, protože ono je taky kolem toho furt nějaké lítání, pojistky, technické, a stejně to není na ježdění, protože pokud s tím budeš někde zásadně rajtovat, hrozí neustále havárie, vandalismus, kroupy, krádež ... no prostě, jednou za měsíc 50 km kolem komína a dost :)
Sven mi říkal, že než dostal ABU z Olomouce do Berlína, tak měl alespoň třináct infarktů.