Stránka 1 z 1

kolísání otáček

Napsal: ned čer 13, 2010 09:23
od kubahosi
čaute, musím jezdit na povytažený sytic, jinak mi motor chcipne, otáčky kolisají, ale kdyz jedu a zatahnu sytic tak jede normalne, po ubrání plynu se zaskube. začalo to dělat z ničeho nic, skubáni to delalo i kdyz byl motor v pohode, pry spatny lozisko v rozdelovaci, je lze mozne ze se lozisko uplne oddelalo nebo ucpanej karburator jeste předstih me napada, nevim zda se sm rozhodí. tenhle pripad jsem resil uz jednou a mel jsem ve viku rozdelovaci ubrouseni tech medenych kontaktu po výmene vsechno v pohode a ted je dobrej. odborníci poradte

Napsal: ned čer 13, 2010 09:47
od rosta
nevím co máš za auto ale jestli máš v autě karb ozon tak to může dělat elektr.řízený systém volnoběhu

Napsal: ned čer 13, 2010 09:56
od kubahosi
jsem zapomněl napsat vaz 2101 myslim ze tam je weber

Napsal: ned čer 13, 2010 09:57
od ger007
moze prisavat aj falosny vzduch, zalezi co je tam za karbec

Napsal: ned čer 13, 2010 09:58
od kubahosi
Takže přetěsnit? odkud mam hledat pricinnu

Napsal: ned čer 13, 2010 10:09
od Hurikán
Žeby přicpaná tryska volnoběhu? ;)

Napsal: ned čer 13, 2010 18:09
od kubahosi
takze sundat karbec a vycistit? cim se to cistí nebo vyplachuje?

Napsal: ned čer 13, 2010 18:37
od JmJ
ja to dycky pucoval benzinem z plovakove komory a ruzne ty trysky a vzdusniky profkoukl proste pusou :-) to stacilo.

Napsal: ned čer 13, 2010 18:59
od Hurikán
Pokud by se měla čistit jen tryska volnoběhu, tak kvůli tomuto úkonu není nutné sundávat karburátor. Jde to dokonce i s nasazeným filtrboxem.

Trysku by mělo stačit jen profouknout pusou. V případě potřeby si můžeš pomoci silonovým vláknem vhodné síly a tuhosti. Pozor, na čištění trysek nikdy nepoužívej ocelové drátky!