Stránka 1 z 1
					
				Udieranie pri preradovani
				Napsal: sob čer 12, 2010 00:36
				od Bzuco 4x4
				Zdravym chlapi.Prosim vas skusenych o radu.Mam 1,7Mpi r.v.2005 a pri preradovani rychlosti mi udrie nieco najskor v zadnom kardane.Bol som v servise a mal som dost velku volu na zadnom kardane.Rozobrali sme zadny difrak,zhodili a dotiahli volu taniera na hrusku.Vola na kardane uz nie je taka,ale udieranie neprestalo.Udieranie si vsimam asi 4mesiace a ma stupajucu tendenciu.Neviete poradit co to moze byt a ako to odstranit? Dakujem pekne za rady
			 
			
					
				
				Napsal: sob čer 12, 2010 07:57
				od Luděk Ondrůch
				Zkontroluj si kardanové křížky.
			 
			
					
				
				Napsal: sob čer 12, 2010 10:05
				od Bzuco 4x4
				Tie sa nam zdali pevne.ako zistym,ze su po zaruke?Vdaka za odpoved
			 
			
					
				
				Napsal: pon črc 05, 2010 00:26
				od Bzuco 4x4
				prosim neviem sa pohnut dalej.Neviete niekdo co mi moze sposobovat to udieranie?Dakujem
			 
			
					
				
				Napsal: pon črc 05, 2010 13:16
				od vik2
				pri žazeni sebou auto skubne. jednou kdyz zmacnes spojku a podruhe kdyz ji pustis. pokud by trebas byly vymlacene silentbloky tycí zadni napravy taky by to delal rany. a nebo trebas povolene srouby kratkych tyci.
			 
			
					
				
				Napsal: úte črc 06, 2010 23:44
				od Bzuco 4x4
				vik2 píše:pri žazeni sebou auto skubne. jednou kdyz zmacnes spojku a podruhe kdyz ji pustis.
 Sklbne mi to len pri vyslapnuti spojky do zaberu.Silnejsie je to pri 2-3 rychlosti,slabsie pri 4-5 .Inac dakujem Viku za snahu pomoct,lebo ja si uz neviem rady
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř črc 07, 2010 12:53
				od vintera
				pokud už byla vůle na difu, kterou jste odstranily, budou to ještě kříže.  Na nivě je těch spojů mezi motorem a kolama celkem dost, tak se můžou vůle sčítat. Setkal jsem se jednou (u jiného vozu)  se špatně se posunující  spojkovou lamelou na mrkvi převodovky (lamela byla celá pokřivená), taky to vždy škublo s autem při zařazení a vyřazení rychlosti, ale to asi nebude toto. 
Jinak mě takto škubala moje 2104, protože předchozímu majiteli vůbec  nefungoval ten "moderní"  elektrický systém volnoběhu a uzavírání trysky karburátoru a najel takhle asi 50 tkm. Časem se neustálým cukáním  v převodech při přechodu z brždění motorem do tahu a zpět zvětšily úplně všude vůle natolik, že každé přeřazení cvaklo jako ve starém náklaďáku.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 08, 2010 01:05
				od Bzuco 4x4
				Vintera dakujem za radu,skusim sa poradit s mechanikom nech skontroluje co treba a uvidim.Potom dam vediet.Dik
			 
			
					
				
				Napsal: sob črc 10, 2010 14:49
				od jiri.k
				ja mel podobny problem, nakonec po dlouhem hledani to delal povoleny unasec na difu vzadu- tedy ten dil co je sesroubovany s kardankou, je sice na drazkach, jenze tam byla mala vule a matice co to drzi byla povolena. stacilo dotahnout. A dal jsem kapku Loctite...