Stránka 1 z 2
vynecháva motor/striela
Napsal: pát čer 11, 2010 19:26
od Kablik159
poradi mi niekdo prečo mi robi tohle ?
http://www.youtube.com/watch?v=EM8I3DlLXdw
proste karburator este neni uplne doladeny ale myslim ze to bude uplne niečim inym a ked sa zohreje tak niekedy zdochína ... nema s tym niekdo skusenosti ?
Napsal: pát čer 11, 2010 19:32
od ger007
nemas zly predstih ???
Napsal: pát čer 11, 2010 19:33
od Dusan
predstih mas nastaveny dobre ?
Napsal: pát čer 11, 2010 19:36
od Kablik159
to by malo byť všetko ok stym sa nikdy nehybalo
Napsal: pát čer 11, 2010 19:41
od ger007
kladivko, odtrh ...
Napsal: pát čer 11, 2010 19:42
od Kablik159
ger007 píše:kladivko, odtrh ...
čo? nechapem vysvetli
Napsal: pát čer 11, 2010 20:09
od Hurikán
Kablik159 píše:stym sa nikdy nehybalo
No právě. každopádně tohle je předstihem. Pominu-li ostatní věci jako rachotící ventily a kdoví co ještě.
Ad video:
Napsal: pát čer 11, 2010 20:14
od Kablik159
ach tak to je pruser .. ja nikdy nenadstavola predstih som z toho Laik
Napsal: pát čer 11, 2010 22:43
od MartasBrno
Skoro jsem si řekl, jestli nemá posunutý rozvodový rozvod... nejen předstih a vůle...
Napsal: pát čer 11, 2010 22:57
od Kablik159
MartasBrno píše:Skoro jsem si řekl, jestli nemá posunutý rozvodový rozvod... nejen předstih a vůle...
to by sa mi stretavali piesty z ventilmi nie ? aspon by to bolo počut si myslim
Napsal: pát čer 11, 2010 23:00
od MartasBrno
dyby to bylo málo - o jeden zub nebo tak, myslím že ne... Každopádně střílení do sání je určitě špatně.
Napsal: sob čer 12, 2010 00:13
od Kablik159
MartasBrno píše:dyby to bylo málo - o jeden zub nebo tak, myslím že ne... Každopádně střílení do sání je určitě špatně.
to vim taky mne to príde tak ako keby hadzalo iskru v blby čas už ked sa otvara sací ventil a pak odpáli a plamene idu do saní ne do vyfuku , skusim sa pohrat s tym predstihom nejak uvidim
Napsal: sob čer 12, 2010 14:08
od popest
Tak sundej přední kryt motoru a zkontroluj zda to sedí podlě značek. Když ano, tak zkontroluj ten předstih stroboskopem. Je to jednoduchý. Snímač stroboskopu připojís na zapalovací kabel pro 1. válec (napájení strobo. býva z autobaterky) a budeš blikat z levého boku motoru na řemenici. Má na sobě takovou malinkou rýhu. Tato rýha bude díky strobo. efektu stát na místě. Na předním krytu motoru je proto udělaná stupnice. Jsou to takové 3 rysky. Ta první (nahoře) znamená 10°, pak 5° a ta úplně spodní 0°. Předstih nastavíš při volnoběžných otáčkách a měl by být mezi 5° až 7°. Doporučuju za šera.
Napsal: sob čer 12, 2010 14:30
od ger007
v prvom rade este pred tym by som asi skontoloval ten rozdelovac, ci neni su opalene kontakty ci nema lozisko velku volu, ale myslim ze to bude blbje nastaveny predstih, pokial nemas stroboskop tu na fore je par navodov ako si ho "vyrobit"
Napsal: sob čer 12, 2010 17:59
od Cooper
Kurňa, do toho karbecu to ale střílí krásně.....
Jak z výfuku Spitfiru