Stránka 1 z 1

Lada a 2x karburátor

Napsal: čtv čer 10, 2010 20:03
od Freedom
Zdravim, napadlo mě zda někdo už zkoušel osadit seriovej motor 2ma originál karburátory stejnýho tipu, to že se osazujou motory weberama je celkem běžná věc, ale napadlo mě zda jdou spárovat i obyčejný karburátory, a popřípadě co by to mohlo s vozem udělat
Výfuk - taky mě napadlo zda už někdo zkusil zdvojený svody výfuku respektive první díl předělat na svody jednotrubkový o většim průměru, s následnou montáží rezonátoru až na konec vozu jen trubka a na uplnym konci Laděný výfuk, zvuk se změní stoprocentně ale co výkon? nebude to motor brzdit?
Vzduchový filtr - Další chystaná úprava je vzduch, už sem si tu pročítal místa kde vzduch řešíte, ale nikde sem se vlastně nedočetl jaký to mělo výsledný efekt, mam v hlavě myšlenku jak to vyřešit aniž bych někde nechtěně nabíral ohřátý přívod vzduchu, a celkem i se zvíšením tlačení vzduchu, princip mého řešení bude fungovat jako trychtýř v podstatě nasaju na začátku hodně vzduchu velkým otvorem a následnym zužovánim potrubý ke karburátoru se bude vzduch zrychlovat příčinou tlačení většího množstvý vzduchu na začátku než na konci
Zkusim udělat nákresi pro představu a vložit je sem
Tak ty zdvojený svody v originálu určitě znáte ale co úprava na to co je nakreslené??
Obrázek

Napsal: čtv čer 10, 2010 20:29
od Maysner
dva origo karburatory jsem videl na ruskym foru. je potreba osadit na motor dvoje saci potrubi z Oky. prinos to asi bude mit, ale jakej jsem z fotek nepoznal

kdyz se dela sani, je zapotrebi udelat i vyfuk. samotny to nema smysl. hlavni je sat studenej vzduch, orezanej filtrbox bez odizolovani od vyfuku moc/vubec nepomuze. jen se zmeni zvuk motoru. u bmw mi staci dat sisku misto airboxu a dokola to odizolovat od motoru. tam uz je z vyroby vzduch trochu tlacenej

vyfuk - nejlepsi je vzit asi od madaru.
u svodu je vhodny, aby vsechny 4 trubky od valcu do mista spojeni meli stejnou dylku, coz seriovy litinovy svody nejsou. mozna jako nejvhodnejsi pri domaci uprave bych videl puvodni litinovy svody, prvni dil vyfuku z 1.7SPi (vystupni trubka ma prumer 50mm oproti 40mm u karburatorovyho vyfuku) a dal pokracovat 50kou trubkou. Marek tu nekde psal, ze pro vykon je nejlepsi nechat az dozadu jen trubku a na konec dat rezonator. nevyhoda je velka hlucnost. takze rezonator umistit pred plne pruchozi koncovej tlumic

Napsal: čtv čer 17, 2010 08:18
od Freedom
Tak sem se rozhodl že začnu tím výfukem, koukal sem že prodávaj 50mm přímo na ladu ale asi zkusim eště větší průměr potřebuju vědět ale váš názor je průměr 60mm už zbytečně moc nebo stačí klidně 55mm a eště řešim svody, z čeho je udělat k tomu se dá použít taky slabostěná výfuková trubka?? neboje na to speciální nějakej matroš??

Napsal: čtv čer 17, 2010 10:09
od Maysner
prodavaji 50mm i 60mm. pokud budes mit dost upravenej motor, mozna bys mohl pouzit i VFTS svody. musi se pak rezat tunel. jinak prodavaji i ladeny svody. je lepsi to koupit treba u janodob, nez se s tim doma bastlit

Napsal: úte bře 01, 2011 09:17
od 2103s
zdravim ctu tady ze se bavite o tech ladenejch svodech, kdepak je sezenu??vy mate nekdo skusenost s tim obchodem www.janodob.hu?????docela se mi tam zamlouvaj jsvody na Ladu 50kovy..... :D

Napsal: úte bře 01, 2011 09:31
od ger007
Hosi neviem ake upravy chystate ale vsetkym motorom do myslim 150k staci 50ka vyfuk, cenu tam maju zvody + vyfuk myslim cca 300e domluva je s nimi zla, nic neposielaju nevedia po anglicky