Stránka 1 z 2

1.7i .. cvrlikanie z motora ...

Napsal: čtv kvě 27, 2010 20:58
od vladdo608
caute chcel by som sa opytat kde moze byt chyba na mojej 2104 je to 1700 karburator ... z motora ak pridam sa ozyva cvrlikanie na volnobeh baezi v poriadku ale ak ho pritlacim tak zacne riadne cvrlikat hladal som tu uz nejake temy ale nenasiel som nic co by bol celkom moj problem ... ma to aj dost slaby tah na 1.7 do slabsieho kopca to pojde maximalne na 2.prevodovom stupni ak dam 3. tak uz zacne strasne cvrlikat vlastne pokial ide motor uplne lahko tak nic nepocut ale prudsie pridanie plinu a zase sa to ozyva .... mam podozrenie na ventily su nastavene teraz vsetky na 0,20 .. sacie by mali mat 0,15 to viem no nemoze to robit aj nieco ine ??

Napsal: čtv kvě 27, 2010 21:26
od vintera
nejdřív zkontroluj zda-li se nepootočil rozdělovač, může být povolený jeho zajištění, pak zkontroluj a nastav ventily. Pokud se crdlikání objevilo po jejich "seřízení", tak jsou seřízený špatně.

Napsal: čtv kvě 27, 2010 21:31
od vladdo608
taak oni cvrlikali aj predtym ako som ich nastavoval vlastne boli aj celkom dobre nastavene ja som ich len zrovnal na rovnake miery kedze neboli (iba strasne malo) v rovnakej miere mozno tak od 0,22 do 0,18 a aky kolko by mal byt predzapal na takomto motore ? nemoze byt chyba aj v karb. ? napr vela zmesi vzduchu ??

Napsal: čtv kvě 27, 2010 21:42
od vintera
pokud si nezasahoval do karburátoru, tak to tím nebude, zkontroluj kladívka v rodělovači a zkus ubrat trochu předstih na rozdělovačí. jednoduše povol zajištění a pootoč ve směru otáčení palce a zajisti. pootoč ale jenom málo, milimetry. měla by nastat změna. pokud bude potřeba, pootoč ještě trochu, ale ne moc. raději několikrát za sebou málo, než najednou hodně.

Napsal: čtv kvě 27, 2010 22:06
od Saša
"Cvrlikání" při přidání plynu nezpůsobují vůle ve ventilech , nýbrž detonační spalování ! které ničí motor . Detonace mohou být spůsobeny velkým předstihem , nekvalitním (nízko-oktanovým) palivem , nebo chudou směsí . Poté ječtě příliš velkým kompresním poměrem - ale do toho jsi nezasahovak .
Dle tvých slov že motor nemá tah bych to vyděl na chudou směs a špatný (velký) předstih .

Napsal: čtv kvě 27, 2010 22:20
od vladdo608
tak predstih este skusim nastavit z predstihom som za uz dlho nehral moze byt ze sa nieco pohlo .... aa bedzin do toho tankujem obycajnu 95 ... skusim to vycistit ... a chudobna zmes sa mi velmi nezda myslim ze kludna jazda asi 10 KM a liter paliva je dost ci je to este v norme ??

Napsal: čtv kvě 27, 2010 22:25
od Cory
Aj ked ti to zerie 10L na 100km, to este neznamena ze zmes nie je chudobna, prave naopak! Prejavom chudobnej zmesi byva zvysena spotreba paliva

Napsal: čtv kvě 27, 2010 22:32
od vladdo608
noo tak neviem ako to je z tou zmesou ... musim na to este pozriet kedze mam karb. z 2101 tak este musim zistit kde sa to nastavuje .... inak trosku OT:poculi ste uz nieco o karb. zo skodovky v lade ?? vraj sa to da lepsie nastavit a ma to vraj mensiu spotrebu ...

Napsal: čtv kvě 27, 2010 22:33
od Saša
vladdo608 píše:aa bedzin do toho tankujem obycajnu 95 ... skusim to vycistit ...
95ka stačí ale vyčičtěním se oktanové číslo nezvedne . 10l/100km je na první pohled dost , ale nic to nevypovídá o tom jaká je směs při přidání plynu . Skoukni hlavně předstih . Základní hodnotu + odstředivou regulaci . "Chodí" akcelerační pumpička ?
A karbec z 01- dál není o čen diskutovat - je pro motor 1.7 opravdu nanic , částečně pomůže přetryskovat .

Napsal: čtv kvě 27, 2010 22:42
od radek mb
Saša píše:A karbec z 01- dál není o čen diskutovat - je pro motor 1.7 opravdu nanic , částečně pomůže přetryskovat .
Přesně,ani karb z 1500 je bez přetryskování málo.

Napsal: pát kvě 28, 2010 06:48
od Ivo
radek mb píše:Přesně,ani karb z 1500 je bez přetryskování málo.
Doufám, že ty staré trysky sis nechal. V sobotu je budeš potřebovat :lol: .

Napsal: pát kvě 28, 2010 08:24
od Marek
Motory 1700, které jsou přestavěné na karburátot, jsou náročnější na nastavení. Především rozhodně nedoporučuji klasický rozdělovač z motorů 1500/1600, a to ze dvou důvodů: Prvním důvodem je kladívko - nejhorší a nejméně energeticky vhodný způsob zapalování. Zadruhé - rozdělovače pro motory 1500/1600 mají nevhodný graf odstředivé regulace pro motor 1700. Pro motor 1700 je nesrovnatelně vhodnější rozdělovač bezkontaktní s Hallovým článkem, který má navíc jiný graf odstředivé regulace a pro motor 1700 sedí jako prdel na nočníku.

Pro motor 1700 bych určitě nepoužil karburátor z motoru 1200, to je holý nerozum. Motor 1200 je krátkozdvihový a s menším stupněm komprese, proto má zcela jiné plnění. Použil bych karburátor DAAZ OZON 2107. První stupeň bych místo trysky 112 přeosadil tryskou 125, vzdušník místo 150 bych osadil 170. Je to vyzkoušené a funguje to výborně.

Napsal: pát kvě 28, 2010 19:13
od Cory
A uplne ideal je karburator Solex 21073, s nim ma motor hladky a vyrovnany chod s malou spotrebou.

Napsal: sob kvě 29, 2010 16:14
od vladdo608
ten karburator solex mam doma ale ked som ho mal nasadeny na aute tak to bralo 2 krat viac a bol problem ho dostat do otaciek ked uz soa do nic dostal tak to uz isiel riadne asi mal velmi vela paliva ta neviem nieco z tym karburatorom nebolo v poriadku skusal som ha aj nastavovat no nic ...

a k tomu bezkontaktu asi tazko ho tam dostanem pretoze na to nemam ani financie mal som uz problem zohnat vobec obycajny rozdelovac z 1500

Napsal: pon kvě 31, 2010 06:57
od Marek
No jo - pán má napsáno MaxiTuner, chtěl by mít pomalu letadlo, ale korunky se mu nedostávají.....

Co chceš slyšet? Pokud nemáš finance, vykašli se na úpravy a jezdi s obyčejným motorem.