Stránka 1 z 2

JAK SE MĚNÍ VÝFUK ???

Napsal: sob kvě 15, 2010 21:13
od Fík
Nikdy jsem to nedělal a nejsem od černého řemesla , tak se možná, pro někoho budu ptát na jednoduchou blbost . Ale mám díru v poslední části výfuku . Tzn , že si vlezu pod auto , odšroubuju spoj mezi prostrředním dílem a posledním dílem , vyháknu ze závěsů , vyšroubuju silentblok co má tvar trojtého kosočtverce , vyhodím starý díl a stejným způsobem nandám nový . Nebo je v tom nějaké zrada ???? Co ten spoj ? Mám si koupit rovnou ještě něco krom vlastního výfuku ( bývá něco urezlé ? ) . Atd ??? . Díky .


Piště , raďte .........

Napsal: sob kvě 15, 2010 21:14
od Jelen
Přesně jak popisuješ, žádná zrada. Když nejsou popraskaný ty gumy, co drží poslední kus výfuku, tak nic kupovat nemusíš.

Napsal: sob kvě 15, 2010 21:15
od Fík
Super . Díky

Napsal: sob kvě 15, 2010 21:49
od Marcel
Jelen píše:Přesně jak popisuješ, žádná zrada. Když nejsou popraskaný ty gumy, co drží poslední kus výfuku, tak nic kupovat nemusíš.

Já bych koupil sponu toho spoje http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... 7933d0fcf6

Napsal: sob kvě 15, 2010 22:28
od cackler
je to utěsněný jen staženim spony? tam se nedává třeba nějakej těsnící tmel nebo podobný věci?

Napsal: sob kvě 15, 2010 22:53
od Laďuša
Jenom tou sponou. A taky bejvá sranda, pokud při montáži to někdo fakt fest utáh (třeba proto, aby to nefoukalo), tak se moh ohnout ten šroub a následnou korozí, horkem a tak dojde k tomu, že ho zaboha nepovolíš. Teda povolíš, ale destrukčně překročením sigmy v krutu :mrgreen:

I když jestli si to vybavuju z doby, kdy jsme měnil já vejfuk, tak mi tam táta nacpal azbestovej provázek tušim....

Napsal: sob kvě 15, 2010 22:58
od Maysner
a proto se na takovyto spoje pouziva pasta na vyfuky. natres s ni vnitrni cast trubky do ktere zasouvas a vnejsi cast trubky, kterou zasouvas. v co nejrychlejsim case vyfuk slozis a pak lehce utahnes. ja to pak vzdy nastartuju a necham chvilku bezet, at pasta vyschne a zjistis tim, zda to nekde nefouka. me vetsinou zbyde plno vytlacene pasty, takze ji rozmatlu tak, ze mi nikdy nefuci
driv jsem vyfuk skladal bez pasty. pak jsem nemoh vyfuk ani rozdelat, jak byli trubky do sebe zmackly :evil:
posledni vyhodou pasty je taky to, ze jde vyfuk lehceji rozdelat (ja ho mel dole kazdej mesic :mrgreen: )

Napsal: sob kvě 15, 2010 23:59
od cackler
jo to jsem myslel Maysnere. dík

Napsal: ned kvě 16, 2010 00:01
od Hurikán
Maysner píše:posledni vyhodou pasty je taky to, ze jde vyfuk lehceji rozdelat
tak zrovna tímhle si úplně jistý nejsem. Já pastu poprvé použil loni (do té doby jsem vždycky skládal výfuky na sucho) a když jsem potom musel asi po 2 měsících jeden spoj rozebrat, tak jsem se u toho díky pastě ztvrdlé na beton pěkně natrápil.

Napsal: ned kvě 16, 2010 07:13
od JmJ
Ja pastu uzivama a jsem spokojeny. Rozdelani problem nebyval, spona se nemusi nejak moc utahovat, coz totiz take nekdy vede k tomu, ze se vyfuk v miste spony prohne a pak uz nemusi tesnit vubec. obcas neni take uplne zle, kdyz se na spoj daji spony dve, kdyz je k dispozici jedna stara a jedna nova :-)

u vyfuku je hlavni zrada ta, ze clovek nikdy nevi, jak to na sobe sedne celkove, protoze to proste nejde v obchode overit a celkove je problem sehnat vyfuk, ktery nebude mit divny zvuk, bude dobre sedet a nezrezne na trout driv jak aspon za 3 roky. Pokousel jsem se sehnat walker nebo bosal ale uz to pry nedelaji. Jestli ten vyfuk, co budu nasazovat ted, nebude ok, tak snad necham vyfuk udelat na miru :-/

Napsal: ned kvě 16, 2010 09:11
od Petr HC
Hurikán píše:
Maysner píše:posledni vyhodou pasty je taky to, ze jde vyfuk lehceji rozdelat
tak zrovna tímhle si úplně jistý nejsem. Já pastu poprvé použil loni (do té doby jsem vždycky skládal výfuky na sucho) a když jsem potom musel asi po 2 měsících jeden spoj rozebrat, tak jsem se u toho díky pastě ztvrdlé na beton pěkně natrápil.
Tuto pastu neznám, ale vždy jsem k tomuto účelu používal grafitovou vazelinu Nezmar (nevím jestli se ještě sežene). Tuk se vypálí a ve spoji zůstane vrstvička grafitu. Nikdy jsem s takto ošetřenými spoji i závity na výfukovém potrubí neměl problém.
To JmJ - u 2112ky po 4 letech se chová zadní díl výfuku při šlehnutí plamenem jako novinový papír. Trochu jsem to "zazáplatoval" COčkem a zdola před přepážkami jsem vyvrtal dirky cca 3 mm . Po každé kratší jízdě z nich vyteče dost vody. Nevím, co by tomu říkali na STK.

Napsal: ned kvě 16, 2010 09:20
od Křečík Barbuška
Též místo pasty, konkrétněji od Berneru, která mne vyloženě zklamala používám grafitku, při demontáži pomáhá ... i když taky ne pokaždé :) .

Napsal: ned kvě 16, 2010 10:15
od JmJ
Petr HC píše:
Hurikán píše:
Maysner píše:posledni vyhodou pasty je taky to, ze jde vyfuk lehceji rozdelat
tak zrovna tímhle si úplně jistý nejsem. Já pastu poprvé použil loni (do té doby jsem vždycky skládal výfuky na sucho) a když jsem potom musel asi po 2 měsících jeden spoj rozebrat, tak jsem se u toho díky pastě ztvrdlé na beton pěkně natrápil.
Tuto pastu neznám, ale vždy jsem k tomuto účelu používal grafitovou vazelinu Nezmar (nevím jestli se ještě sežene). Tuk se vypálí a ve spoji zůstane vrstvička grafitu. Nikdy jsem s takto ošetřenými spoji i závity na výfukovém potrubí neměl problém.
To JmJ - u 2112ky po 4 letech se chová zadní díl výfuku při šlehnutí plamenem jako novinový papír. Trochu jsem to "zazáplatoval" COčkem a zdola před přepážkami jsem vyvrtal dirky cca 3 mm . Po každé kratší jízdě z nich vyteče dost vody. Nevím, co by tomu říkali na STK.
ono je super, ze ten vyfuk stoji uzasnych par korun, ale ty trable co s tim porad jsou, jsou pomalu k nezaplaceni. kdyby ten vyfuk stal jeden dil 1000, ale vydrzel aspon 5 let, to by byl zazrak! a kdyby ty dily na sebe pasovaly... darmo mluvit.

Napsal: ned kvě 16, 2010 10:19
od Křečík Barbuška
Ano, takové výfuky co vydrží a pasují dělali v Karsitu, výrobu na krabice bohužel ukončili. Podařio se mi krkolomnou cestou ulovit poslední kompletek 8) .

Napsal: ned kvě 16, 2010 10:37
od JmJ
Koko Loko píše:Ano, takové výfuky co vydrží a pasují dělali v Karsitu, výrobu na krabice bohužel ukončili. Podařio se mi krkolomnou cestou ulovit poslední kompletek 8) .
taky se mi neco takoveho vali u drobka v prujezdu, pokud uz to on nebo tygrice v zurivosti nevyhodili. toz uvidime. snad to vydrzi a rozpad vyfuku se sesychnronizuje s rozpadem werglu.