Stránka 1 z 3

Nekdo kdo se vyzná v 1.7i čku z roku 1996 z východních čech?

Napsal: čtv kvě 13, 2010 20:21
od jackfree
Motor má díru při přeřazení, když zařadím a šlápnu na to jako by mne někdo držel za zadek a po cca 2 až třech sekundách zareaguje velmi svižně... Podobně když třeba ve 3000otáčkách sešlápnu pedál až na zem jakoby se dusí, zahltí... Kabely sem měnil, svíčky také, kontakty sem očistil, Check Engine nesvítí, startuje dobře, volnoběh drží, filtr vzduchu nový, olej nežere..
Kdyby se našel někdo co tomu motoru víc rozumí, bude to asi nějaká elektronická blbost, začalo to náhle asi před pul rokem a od te doby se s tim trápim.. Do servisu nechci, tam vyměněj pul auta pokus omyl ...

Napsal: čtv kvě 13, 2010 20:23
od Cory
a co hadicka, ktory snima podtlak v sani? nie je zanesena?

Napsal: čtv kvě 13, 2010 22:27
od jackfree
Hadičku sem už zkoušel, ta je volná a ta krabička do které vede, když sem pusou zase tvořil podtlak v ní a měřil hodnoty na jejim výstupu, tyto se také měnily zčehož usuzuji na jeji funkčnost... (hodnoty se měnily, měřeno napětí multimetrem, žádné průběhy nebo křivky nevím:) ještě mne napadl potenciometr škrtící klapky, lambda, ale tohle se mi nechce kupovat a měni jen tak na pokus... vstřik a palivový filtr + čerpadlo sem vyloučil, na volnoběh nebo když tomu dávám na pomalou kotel tak šlape dobře.
Jak se může projevit špatná vůle ventilů a rozvody? Připomíná mi to chodem trochu špatný předstih na favoritu(resp. vůli v rozdělovači) ale tady je snímač polohy kliky a DIS modul tak ba měl bejt předstih dobrej, ne?

Napsal: pát kvě 14, 2010 12:28
od Luděk Ondrůch
Jestli jedeš na sraz, tak můžu vzít druhou lambdu a vstřikovací těleso a můžem je zkusit prohodit. Na ventily se můžeme taky mrknout.

Napsal: pát kvě 14, 2010 13:04
od jackfree
OK, na jaký sraz? Kde a kdy je? přijel bych rád pokud budu mít volno,..

Napsal: pát kvě 14, 2010 13:16
od Wolf
To vypadá skoro jako by to nedrželo při řazení zvýšený volnoběh, potažno vadné nebo odpojené čidlo na náhonu tachometru. Snímač polohy škrtící mám doma k zapůjčení, ale je to daleko :) , nicméně ten se dá proměřit.

Napsal: pát kvě 14, 2010 13:37
od jackfree
Wolf píše:To vypadá skoro jako by to nedrželo při řazení zvýšený volnoběh, potažno vadné nebo odpojené čidlo na náhonu tachometru. Snímač polohy škrtící mám doma k zapůjčení, ale je to daleko :) , nicméně ten se dá proměřit.
To čidlo, to je jedna z těch dvou věcí co jsou na přídavné převodovce? jedno je náhon a druhé je to čidlo? možná by mohli být špatné kabely .. jak zjistit funkčnost?

Napsal: pát kvě 14, 2010 16:41
od jiri.k
a nebylo by opravdu rychlejsi zajet za Spurem? alespon kvuli diagnostice nebo pro radu.. ja jsem si s nim kdysi vymenil nazory a od te doby jsem spokojen..

Napsal: pát kvě 14, 2010 18:23
od Luděk Ondrůch

Napsal: pát kvě 14, 2010 18:31
od Saša
Na lambdu bych to netypoval , její údaje nejsou při zrychlování brany v ůvahu .

Napsal: sob kvě 15, 2010 12:01
od jackfree
OK, pročetl sem a jedu tam na 99%, auto je pojízdné a víc hlav více ví... takže pokud chlapi vezmete ty věci na zkoušku, bude to super :)

Napsal: sob kvě 15, 2010 13:07
od Luděk Ondrůch
Ok. Píšu si.

Napsal: sob kvě 15, 2010 19:46
od Petr HC
jackfree píše: OK, pročetl sem a jedu tam na 99%
Cestou se můžeš zastavit s dotazy ve Studenci v servisu AutoJunek. Teď dělají servis a prodej Mitsubishi a Nissanu, ale dlouhá léta dělali i Lady.Je to vpravo na přímém tahu N.Paka - Vrchlabí asi 800 m od okraje obce. Dnes už prodávají jen ChevyNivy a slíbili, že ji předvedou na našem srazu.

Napsal: ned kvě 16, 2010 21:02
od matelko
mne toto iste robila moja 1.7.. zoslapol som pedal.. chvilu nic, len ho dusilo a potom vystartoval..

skusal som vselico .. ale posledne co som spravil a uz to nerobi je ze som prestrekol kontoxom lamba sondu, presnejsie kontakt na spoji.. a odvtedy sa veselo vozim :)

Napsal: pon kvě 17, 2010 14:25
od jackfree
Kontakt sem prostříkl, ale zdál se být ok, žádná oxidace, nic...
Teď to pojedu zkusit ale ještě se zeptám, když labdu odpojím co se stane? co by se mělo stát? Myslím s chodem motoru...