Stránka 1 z 2
2101,2101 a 2102
Napsal: čtv dub 29, 2010 20:59
od mušketýr
Včera to je 28.4. mi ukradly 3ks žigulíků a bohužel mezi nimi i 2102 s najetými 7tis.km.Sem na infarkt.Všechny tři byly ve velmi zajímavém stavu(původní lak,agregáty,po prvních majitelích a celý život v garáži) a hodlal jsem si je nechat a udělat testaci.Za parkovány byly v Doubravici u Volyně.Barva 2102 žlutá,2101-tmavě zelená,2101-červená.
Policie zjistila že žlutého kombíka odváželo bílé Ducato na podvalníku a to 28.4. v 7:00 ráno.Nemohu najít dvoje papíry a tak zatím indicie ke kombíku.
Vin:3694263
Motor:4960077
Rok:1981
Projel sem kovošroty a místa kde rozebíraj ukrajinci a nic.
Auta šla 100% pro ukrajince protože schnilé Subaru a Siera zůstaly bez povšimnutí.
Mužná že můžu být rád že jsem pachatele nepřistihl při činu,protože bych nejspíš byl ve vazbě za minimálně pokus o vraždu.
Nasranej MUŠKETÝR
Napsal: čtv dub 29, 2010 21:02
od swics
uprimnu sustrast ....
Napsal: čtv dub 29, 2010 22:52
od cackler
věčná ztráta
doufám, že se najdou a nebudou moc zničený.
Napsal: pát dub 30, 2010 06:23
od Yellow01
cackler píše:doufám, že se najdou a nebudou moc zničený.
Po péči Ukrajinců nenajdeš vůbec nic.
To je fakt děs, co se tady děje, by sem tu pakáž neměli vůbec pouštět.
Napsal: pát dub 30, 2010 17:02
od Sid
Toto je v piči normálne čo sa teraz deje. Toto už nieje normálne. Už aby sa všetko dávalo pod zámok mimo dohľad, lebo všetko na čom človek robí a čomu sa teší môže byť za jednu noc minulosťou.
Napsal: čtv kvě 06, 2010 11:25
od rosta
sorry za OT ale ty auta už jsou mimo ČR-v lepším případě jezdí na ukrajině tak jak ti je ukradli v tom horším byla použita na transplantaci...-vím jak to chodí-mám kámoše ve lvově-UA-on auta nekrade, ale ví že se dovážejí do čech zamaskovaný v kontejnerech a dostávají na UA za totalitního žigula pěknej balík-říkám mu proč by v čechách kradli ruský auta-a on že dřív byly udělaný kvalitně a dneska že to stojí za .....-přivezou auto-rozeberou a ohnilou holou kastli sešrotují-když je kasňa v dobrým stavu tak přerazí číslo a přestříkají-klasický autaři.....
Napsal: čtv kvě 06, 2010 16:51
od cackler
to bych nikdy nevěřil, že na UA bude takovej nedostatek žigulů, že je musej krást u nás...
Napsal: čtv kvě 06, 2010 19:05
od Laďuša
rosta píše: že dřív byly udělaný kvalitně
rosta píše:rozeberou a ohnilou holou kastli sešrotují
Noo, to zas tak nezapadá
Ať mi nikdo netvrdí, že v bývalým SSSR je míň starých aut než u nás...
Napsal: čtv kvě 06, 2010 22:06
od Marťas
Já zas slyšel od ukrajinců, co je rozebíraj na vrakáči, že se prej k nám vozili lepší, než se dostali k nim, ale myslim si, že to bude nějaká báchorka.
Napsal: pát kvě 07, 2010 07:15
od Teepee
Není to báchorka. Slyšel jsem to taky a nejen o žigulech.
Napsal: pát kvě 07, 2010 08:22
od vintera
stejně tak UK, kteří tu sháněli klikovky a diferáky se vyjadřovali, že je u nich velká poptávka po kulatých ladách i jiných značkách na bazaru (na černém trhu).
Napsal: pát kvě 07, 2010 09:32
od Wolf
Marťas píše:Já zas slyšel od ukrajinců, co je rozebíraj na vrakáči, že se prej k nám vozili lepší, než se dostali k nim, ale myslim si, že to bude nějaká báchorka.
I já si myslím, že to není daleko od pravdy. Kdysi jsem si nechal přivézt (ještě před revolucí) z Ruska (tehy SSSR) individulně vrtačku a to by jste nevěřili, jak se chovala jako příklepovka, tak volná ložiska jsem do té doby neviděl
Napsal: pát kvě 07, 2010 12:35
od Marťas
Ale zas si vemte, že by museli mít dvě výrobní linky - Jednu do sajuzu a druhou ven... To nevim jestli by se jim to vyplatilo. A při tý automatizovaný výrobě mě nenapadá, jak jinak by to mohli šmelit.
Napsal: pát kvě 07, 2010 12:37
od Laďuša
Marťasi, přesně takhle uvažuju taky. Prostě se mě ty báchorky nezdají.
Napsal: pát kvě 07, 2010 13:27
od rezna
jedna vec je vyrobni linka, druha vec je vystupni kontrola nebo moznost proste karoserii vyrobni linkou protahnout a treba na ni nektere kroky (antikorozni druhej nastrik) neudelat