Stránka 1 z 1
oprava karoserie_podlaha
Napsal: úte lis 01, 2005 06:59
od karel
Na
http://www.ladaklub.com/technika je manual s postupem opravy a fotodokumentaci k prispevku Patrace.
Napsal: úte lis 01, 2005 10:26
od Hnojar
Napsal: úte lis 01, 2005 20:22
od dmatej
Napsal: sob čer 10, 2006 21:48
od Tomik
ja jenom nechapu,proč je ta podlaha lepena s tolika kusu,dyt je to zbytečna prace na víc a zbytečne ohřejvaní toho plechu
Napsal: sob čer 10, 2006 21:49
od Tomik
jinak vysledek celkem slušnej
Napsal: čtv čer 15, 2006 18:45
od Hurikán
Tomik píše:ja jenom nechapu,proč je ta podlaha lepena s tolika kusu,dyt je to zbytečna prace na víc a zbytečne ohřejvaní toho plechu
Z několika důvodů:
1. se původně nepočítalo s tak velkým rozsahem
2. se vše vařilo z vrchu (zevnitř z auta), protože nebyla k dispozici jáma, nebo rampa
3. z toho vyplývá že bylo potřeba i z technologických důvodů větší množství dílů a tím pádem i svarů. Počet dílů by šel samozřejmě snížit, ale při tom množství a rozsahu už to nemělo na výsledek vliv.
Napsal: čtv čer 15, 2006 19:09
od Tomik
jo vpohodě,ja podlahy taky vařim zezhora,tak to je nejlepší dal bych klidně nejake foto,ale bouhžel to tu dat nejde
[ Komentář přidal: Myso: pá červen 16, 2006 2:22 pm ]
rozlisuj prosim ta "nejde" a "neviem". dakujem
Napsal: úte črc 03, 2007 21:23
od Patrac
dělalo se to postupně postupně se to vařilo. sváry fungují jako nosníky a vyztužují plechy. navíc nebylo nutne pak plechy prohýbat. zezdola se to púak brousilo, kartáčovalo atd.. shorapk přišla izolace a tm sváry nevadily. navíc velký plechy se blbě stříhají a já měl dostupný z práce za dar tyhle kusy tak proč ne.
